A4_Dominik_WAW Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 Ostatnio zauważyłem dziwną przypadłość u siebie w aucie - opony pompuje na 2,4 dodam że mam 235/45/17 po okresie około tygodnia w oponach zostaje jakieś 2,1-2,2. Nie wiem w czym jest problem bo powietrze w żadnym z kół nie ucieka jakoś nadmiernie szybko raczej równomiernie. Czy złe wyważenie felg lub jazda po dziurawych ulicach może powodować takie zjawisko bo już nie wiem co mam o tym myśleć.
Dev Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 spada temperatura, spada cisnienie zdejmij koło dmuchnij 3 bary i wrzuć do wanny
A4_Dominik_WAW Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Ta przypadłość męczyła mnie już nawet w czasie wakacji. To widzę że muszę zorganizować jakąś większą wanne bo to jednak kawał opony.
Majkel Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 spada temperatura, spada cisnieniezdejmij koło dmuchnij 3 bary i wrzuć do wanny dokładnie, pompowałeś koła i sprawdzałeś ciśnienie na "zimnych" oponach?
A4_Dominik_WAW Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Ja już je dopompowywałem może z 15 raz. Cały czas na jednym kompresorze elektronicznym na orlenie. Pompowałem na rozgrzanych i na zimnych zawsze spada podobnie i to we wszystkich 4 gumach czasami są większe różnice czasami mniejsze.
Dev Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 prawdopodobnie masz "przeciek" na rantach wez jakąś butelkę ze spryskiem wlej wode z płynem i przelec wszystkie koła cudów nie ma, musi gdzies uchodzic powietrze
Majkel Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 możliwe że dostał sie jakis syf miedzy felge a opone... ale żeby aż w czterech naraz..? podjedź z jedym kołem na wulkanizacje i niech opone zdejmną, porzadnie wyczyszczą felge, opone a przy zakładaniu niech dokładnie posmarują ją smarem, który klei no i jednocześnie uszczelnia
A4_Dominik_WAW Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Z tym klejem też rozważam taką opcje, dodam jeszcze że felgi są po malowaniu (nie proszkowym) normalna akryl półmat, mają pierścienie centrujące i śruby pływające
Diego Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Jak bym czytał o swoich kołach Zaraz po zakupie miałem ten problem (felgi kupiłem z nowymi ale juz założonymi oponami), powietrze uciekało w losowej kolejności z wszystkich kół. Kuracja: wymiana wentyli na nowe, ja poszalałem i dałem ukryte. Porządne wyczyszczenie felg i gniazd wentyli od środka. Wiertara, delikatna szczotka i hejabanana. Całość na koniec potraktowana ironx. Felgi czyste praktycznie jak z fabryki, do tego chłopaki w wulkanizacji porządnie wsmarowali tym dziwnym gumowidłem felgi przed załóżeniem opon. Całość śmiga już 2 miesiąc i jest OK.
Grisza79 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 A może wystarczy dokręcić wentyle... a jak to nie pomoże, to wtedy kombinować. Koszt wkrętaka do wentyli to 5-10zł.... z tego co kojarze
karolasterka Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 kolego- dominikt1- miałem ten sam przypadek, pomogła wymiana wentylnic na nowe, od tej pory nie mam ubytku powietrza w kołach:hi:
A4_Dominik_WAW Opublikowano 12 Września 2012 Autor Opublikowano 12 Września 2012 Ok jutro się zabieram za to na poważnie - dziękuje za rady. Będę informował na bieżąco jak sprawy wyglądają.
greg2505 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 miałem to samo powietrze uciekało między felgą a oponą wyczyściłem porządnie ranty i jest ok
serfin Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 pierwsze co mi przychodzi na myśl to wyczyszczenie rantów alufelg i wymiana wentylnic. Ja również mam A4 B6 i oponki 235/45/17 i u mnie ciśnienie w oponkach trzyma wzorowo, jednakże ja wyczyściłem alusy sam a jak mi zakładali oczywiście na dziendobry powiedziałem aby wymieniono wentylnice na nowe. Ps. tak odchodząc od tematu wie ktoś czemu nie moge założyć wątku m.in. w dziale "sprzedam" czy nie dopełniłem jakiegoś obowiązku? edit: ale gafa z mojej strony przeczytalem główny regulamin a nie dopatrzyłem się oddzielnego regulaminu w dziale sprzedaży fiu fiu:facepalm:
greg2505 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 pierwsze co mi przychodzi na myśl to wyczyszczenie rantów alufelg i wymiana wentylnic. Ja również mam A4 B6 i oponki 235/45/17 i u mnie ciśnienie w oponkach trzyma wzorowo, jednakże ja wyczyściłem alusy sam a jak mi zakładali oczywiście na dziendobry powiedziałem aby wymieniono wentylnice na nowe. Ps. tak odchodząc od tematu wie ktoś czemu nie moge założyć wątku m.in. w dziale "sprzedam" czy nie dopełniłem jakiegoś obowiązku? musisz mieć min 100 postów napisanych w działach technicznych
deex Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 tez miałem ten problem po malowaniu felg , musiałem zdemontowac wentyle i obczyscic miejsceich montazu z farby ,juz jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się