Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci na niebiesko AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

normalny.Widze ze nie wymieniales nigdy turba jak olej pusci.Wsadzasz drugie turbo odpalasz a w warsztacie/garazu nie widac nawet jakie to auto jest.Mimo ze silnik nie ma nawet 20stopni.

Opublikowano

sprawdzalem rure turbo - IC jest troche oleju ale w normie wiec turbo jest ok:) Wymiana uszczelniaczy trzonkow zaworow a co dokladniej potrzebuje do tego ? co musze zamowic? Tak pozatym wczoraj zrobilem trase okolo 1000 Km i cisnalem Audiczke zdrowo do 215 km / h i dzisiaj efekt Bov ( zawor Blow off :) ) ustal. ale problem z opdalaniem nieminal. Zauwazylem tez ze bardzo ciezko doprowadzic silnik do 90 stopni na wyswietlaczu, dopiero jak jade pod gorke dochodzi do 90. Czy to jest normalne? Czy czujnik temperatury moze miec wplyw na nierowna prace silnika z rana? dzieki

Opublikowano

Powiem ci kolego ze tez mi dymił na niebiesko 2.0 tdi sprawdzałem turbo nie było zadnych luzow , w wydechu nie było znac oleju ,przeszukałem wszystko i nic , zaryzykowałem i zmieniłem w koncu turbo i jak reka odja :) a naprawde stara 0 jakis nadzyczajnych luzow ,strona goraca sucha , wypalona ...hmmm dziwne ale prawdziwe ...

Opublikowano

zacznij od zrobienia korekty czipa by turbo zaczęło w normalnych warunkach pracować, potem pojeździj jakiś czas i nie zdziw się jak będzie po problemie

Opublikowano

czyli jak niewzielo oleju po przejechaniu 1000 kilometrow tzn ze uszczelniacze ok? Czy dlatego ze mam 2 bary na turbo silnik pracuje nierowno z rana?

Opublikowano

Spr. kompresje na zimnym silniku , ciekawe co pokaże?

Opublikowano

kolego waskivw rozumiem ze kompresja zwiazana jest z glowica ? dzwonilem do firmy ktora robila mi program, kolo powiedzial ze w zadnym wypadku nieustawil by 2 barow na turbo i ze w jakis sposob moglo to cisnienie wzrosnac :) cos mi sie niechce wierzyc. teraz juz wiem dlaczego poszlo mi turbo i rura turbo - IC. W sobote jade do niego ma cos zadzialac oczywiscie mam nadzieje ze za free to zrobi.

Opublikowano

Kompresja to nie tylko głowica, to jeszcze tłoki i pierścienie. Wystarczy że na jednym cylindrze będzie duża rurznica kompresji i na zimnym będzie kulał, dostanie temp. i będzie chodzić ruwno, a olej będzie pobierał i puszczał niebieskie dymki, w czasie normalnej eksploatacji praktycznie nie zauważalne.

Opublikowano

W sobote cisne do firmy ktora robila mi program, ciekawe co mi powiedza, ale cos mi tu smierdzi bo wlasnie po programie padlo mi pierwsze turbo. Czy przeladowanie ma zwiazek tylko ze zlym programem czy moze byc cos jeszcze?

Opublikowano

pojezdzisz jeszcze chwilke to od razu mozesz im powiedziec ze 2 turbiny wymieniles:decayed:

Opublikowano

I tak im powiedzialem haha lecz portfel niestety sie nie cieszy :)

---------- Post dopisany 22-09-2012 at 15:06 ---------- Poprzedni post napisany 20-09-2012 at 20:02 ----------

Mam tego dosyc :( pojechalem do nich stwierdzili ze program jest ok i ze to wina turbo gdyz probowali wgrac slabszego softa i turbo caly czas pompowalo 2 bary. Cos tam sie zapieklo albo sie nie domyka niewiem juz sam co jest grane.

Opublikowano

To partacze i naciągacze,że zrobili program do niesprawnego turbo,porządny tuner najpierw sprawdza stan motorowni,turba itd a potem robi softa.

Musisz wyjąć turbo i zawieźć do sprawdzenia do zakładu co naprawiają turbosprężarki.

Opublikowano

Ogolnie to jestem wku... czy przez przeladowanie turba dostawal w dupe silnik? wtopilem juz tyle siana w turbo itd. Niewiem czy mam nerwy dalej sie w to bawic.

Opublikowano

Jak najbardziej, niewłaściwy afr.

Opublikowano

Stosunek powietrze /paliwo. Główna przyczyna rozpadania się silników doladowanych.

Opublikowano

Pytanko panowie : Czy jesli jezdzilem przeladowanym autkiem przez ponad rok czasu motorownia mocno dostala w dupe? chodzi mi o to ze zastanawiam sie nad sprzedaza auta

---------- Post dopisany 07-10-2012 at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2012 at 14:08 ----------

Wyszlo ze to nie wina programu tylko cos nie tak ze sterowaniem turbo gdyz wgrali mi slabszy program i caly czas dmuchalo ponad dwa bary. Teraz pytanko:) z logow wynika ze turbo dmucha ponad dwa bary w zakresie 2,5 tys - 4 tys obrotow czyli jezdzac spokojnie do 2,5 tys obrotow silnik nie dostaje w dupe ? Naprawde mam dylemat troche kasy wlozylem w Audiczke i niewiem czy trzymac dalej po tej usterce chodzi mi o to ze czy silnik moze byc ostro wyzylowany....

Z drugiej strony korci mnie zeby zalozyc ta turbinke:)

Turbo BRD STAGE I AUDI A4 B7 170KM KUTE KOŁO 230KM (2683472768) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...