Rafal-L Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 A wiec tak od dluzszego czasu borykalem sie z problemem dudnienia z Filtra powietrza. Sprawdzilem praktycznie co mozna bylo. I wszystko wskazywalo na zawory i walki rozrzadu. Tak jak to opisuje wiekszosc ludzi na forum. Postawilem z Kajzera auta obok i sprawdzalem kolejno. po chwili pojawima sie smieszna rzecz po zacisnieniu wezyka zaznaczonego na czerwono, dudnienie ustepowalo, wezyk idzie do ezektora, dolem do zaworka, a od niego do rury od filtra powietrza, to pierwszy cienki wezyk zaraz przy przeplywcez plastikowym kolankiem, nie zaleznie czy scisnie sie go przy kolektorze czy tez przy filtrze powietrza, dudnienie ustepuje.... mowe wiecie dokladnie za co odpowieda ten wezyk....
Dev Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 a popychacze sprawdziłeś w jakim sa stanie ? ostatnio robiłem AWX-a i tez dudnił okazało sie że w popychaczach były juz wytarte dziury dobry olej był lany, na pewno wiecie Magnatec 10W-40 czy jakos tak....
Rafal-L Opublikowano 14 Września 2012 Autor Opublikowano 14 Września 2012 ---------- Post dopisany 11-09-2012 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 10-09-2012 at 22:41 ---------- Zdjecie z zaznaczonymi wezykiem ---------- Post dopisany 12-09-2012 at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany 11-09-2012 at 22:01 ---------- nikt niema pomyslow? ---------- Post dopisany 14-09-2012 at 16:13 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2012 at 22:32 ---------- czy ktos wie do czego sluzy ten wezyk? co jest zazxnaczony na zdjeciu?
SylverStone Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Mam to samo u siebie.Tylko u mnie zgiecie rurki o której mówisz nic nie dało.Natomiast rurka plastikowa która wchodzi do filtra od przodu ta o śr. ok 2cm jak ja wyciągne to dzwiek jest głosniejszy jak zatkam to dzwieku nie ma.Rurka idzie pod auto.Wydostaje sie z niej delikatne powietrze. Sprawdz u siebie ta rurke jednak za co ona odpowiada nie wiem.Może ktoś pomoże?? Ta rurka idzie do pompy powietrza wtórnego.Jak odłączyłem przewód pod autem idący do tej pompy to wylało mi sie pełno wody.Skręciłem odpaliłem i odpiołem i znowu niewielka ilośc wody wyleciała.Czemu tak sie dzieje,wczesniej tego nie miałem.Czytałem że wadliwy może być zawór EGR ale ja chyba go nie posiadam.
Rafal-L Opublikowano 15 Września 2012 Autor Opublikowano 15 Września 2012 ezekrot zmienilem na nowy, chociaz stary dzialal wymeinilem, wszystkie wentyle zwrotne... i dalej kupa ---------- Post dopisany 15-09-2012 at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany 14-09-2012 at 23:21 ---------- po zatkaniu wezyka, ktory zaznaczylem strzalka, dudnienie ustepuje, po odetkaniu zaczyna dudnic a co najlepsze powietrze zaczyna ssac az do wezyka zaznaczonego zielonym kolkiem... czy ktos orientuje od czego doklandie jest ten wezyk? ezektor i zaworek sa szczelne i dzialaja prawidolowo... p.s zdjecie pogladowe z google dodam tez ze caly system odpowietrzenia silnika wyczyscilem ostatnio i wszyskto jest tez drozne...
kajzera Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Dodaj ze masz zamontowany stożkowy filt powietrza, ....
Rafal-L Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 dudnienie bylo nim zakladalem filtr stozkowy
jarek323 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Sorry może odgrzeje kotleta,ale też mam te dudnienie z filtra powietrza ,było już tak jak kupiłem auto myślałem że może tak ma być.po ściśnięciu weżyka cisza jak u ciebie,myślałem że to może ezektor albo zaworek za nim,no ale piszesz że wymieniłeś te elmenty i nic to nie dało. Czy doszedłeś o co chodzi?
Rafal-L Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 niestety ale problem mam dalej... jak widac po temacie nikt z forum niemial tez na to pomyslu...
jarek323 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 a to dziwne,niby 1.8t ta ogarnięte przez tunerów i wogóle,może trzeba zapytać na forum audi sport. u siebie na mechaników nie mam co liczyć,same warsztaty kowala.mam silnik taki jak ty bfb 2004 przebieg 157 tyś na vagu zero błędów auto nie zamula.mam pytanie czy widzałeś prace innego bfb nie buczącego,może zacisnąć wężyk na próbe i sie przejechać,poczym sprawdzić korekcje lambdy na vagu, czy zaciśnięcie wężyk ma na to wpływ.zawory i wałki raczej nie mają z tym nic wspólnego, bo pocoś ten wężyk i ten cały system tam jest,no i tdi to nie bezyna ,widzałem tdi które zamiast zasysać powietrze to je wyrzucało przez filtr tam był problem zwałkami i zaworami.
Rafal-L Opublikowano 26 Września 2012 Autor Opublikowano 26 Września 2012 tu tez moze byc podobny problem... ja odwrocilem naraziezaworek zwrotny zamykajac ten obwod... zobacze co sie bedzie dzialo:) ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- ja mam zamiar w przszyszlym miesiacu zakupic cala nowa glowice z walkami i zaworami... kompletna w NOrge to koszt okolo 5500zl wiec zobacze czy to pomoze, bo remont mnie nie interesuje
bongod Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Wiem że kupa czasu minęła, ale znalazłeś przyczynę? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
matres85 Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Panowie udało się komuś namierzyć przyczynę buczenia? Dzisiaj pojawiło się i u mnie
newerafan Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Witam Panowie ponawiam temat widzę że spotykany ktoś zna przyczynę ? Pozdrawiam
Magicbattle Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 I jak tam Pany ktos doszedl co jest nie tak bo temat nie rozwiazany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się