pch7 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Witam, mam mały problem dziś wróciłem z aso i okazało się ze padł mi silnik 2.5 tdi 180km AKE (przyczyny zatarcie się wałów urwanie jakiejś rolki rozrządu i nie wiadomo co tam jeszcze pewnie głowica popychacze) po prostu jakiś cyrk, dramat pytałem o naprawę tego wszystkiego to kwoty były po wyżej 15 tyś :/ i to jeszcze minimum. Na chwilę obecną nie wiem co z tym robić czy opłaca się wymiana tego silnika jak ponoć wszystkie są wadliwe, czy naprawiać to gdzieś byle nie w aso po prostu nie wiem ? może ktoś miał taki problem i wyszedł z tego ???
Spidan Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Naprawiaj,jak coś mogę pomóc ale w Krakowie.Jak zrobisz wszystko jak trzeba to jeszcze długo pojeździsz.ASO z taką naprawą omijaj szerokim łukiem, za połowę napisanej ceny powinienieś wszystko zrobić łącznie z zakupem używanej głowicy jeśli Twoja uszkodzona.
piotrekvka Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 a nie lepiej zalatwić drugi silnik do niego przeważnie sprzedajcy daje gwarancje rozruchową
GILI Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Moim zdaniem wymienić.Goły słupek powinieneś dostać spokojnie w okolicy 2-3tyś.
pch7 Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 myślałem o takiej naprawie ale boje się że beda później problemy .. wyczytałem że są silniki totalnie poprawione cena waha się od 4 - 7 tyś. silnik o nazwie BAU tylko nie mam pewności czy bedzie wszystko pasować (roczniki tego silnika to 03/04)
stefan1986 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 powinno być wszystko ok, bo w końcu BAU to następca AKE, jednak czy wszystko bedzie grało to pewności nie mam. Z tego co pamiętam niedawno, miał ktoś do sprzedania BAU na forum za dobre pieniądze.
pch7 Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 znalazłem coś takiego jutro zadzwonię do gościa jakoś ta gwarancja 12 miesięczna działa na wyobraźnie silnik vw audi 2.5 tdi BAU jak nowy!!!!!!!!!!!!!!! (2624515848) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
slowikos Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Witaj kolego. Ja miałem podobny przypadek jak Twój z 2.5 tdi tylko u mnie uleciło kolo rozrządu i zrobilo dosłownie sieczke w silniku. Też maiłem AKE. Kupiłem goły słupek tylko juz BAU wszystyko pasuje miczym sie to nie rozni tylko wałki sa nowsze i duzo ciszej pracuje niz AKE. Wiec moim zdaniem bedzie lepiej kupic goły slupek niz romontowac to ale oczywiscie decyzja nalezy do Ciebie. Pozdrawaim
Arturoo Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Naprawiaj,jak coś mogę pomóc ale w Krakowie.Jak zrobisz wszystko jak trzeba to jeszcze długo pojeździsz.ASO z taką naprawą omijaj szerokim łukiem, za połowę napisanej ceny powinienieś wszystko zrobić łącznie z zakupem używanej głowicy jeśli Twoja uszkodzona. zbyt dużo kosztują graty do 2.5 by wszystko kupować i robić ile pojeździsz tym autem 2 lata ??? i tak się nie opłaci ..-moje zdanie a nie lepiej zalatwić drugi silnik do niego przeważnie sprzedajcy daje gwarancje rozruchową tak też bym zrobił
pch7 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Panowie a czy jest to możliwe że mogłaby być to wina aso ? w kwietniu robiłem u nich rozrząd od zrobienia rozrządu przejechałem ponad 3 tyś. km wydałem kosmiczne pieniądze :/ jak byłem u nich rozebrali mi auto i mówią tak że gdzieś poszły jakieś koniki przez nie zatarło wałki (widać przez korek że wałek jest starty) następnie zablokowało silnik i urwało jedną rolkę z rozrządu (urwało śrubę na której trzyma się rolka) teraz się zastanawiam czy po prostu nie nawciskali mi jakiś pierdół żeby wymigać się od ewentualnej winy co o tym sądzicie ?????????
Arturoo Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 jak hydraulika byla wyrobiona to moglo sie tak stac ,byl silnik glosniejszy ostatnio (jakis metliczny poglos ) ? ---------- Post dopisany at 09:57 ---------- Poprzedni post napisany at 09:54 ---------- Bloknelo glowice, po ktorej stronie ? Prawej (pasazera) ? Tam najczesciej jest problem ze smarowaniem bo olej najpozniej tam dochodzi po rozruchu .
HeresR32 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Panowie a czy jest to możliwe że mogłaby być to wina aso ?w kwietniu robiłem u nich rozrząd od zrobienia rozrządu przejechałem ponad 3 tyś. km wydałem kosmiczne pieniądze :/ jak byłem u nich rozebrali mi auto i mówią tak że gdzieś poszły jakieś koniki przez nie zatarło wałki (widać przez korek że wałek jest starty) następnie zablokowało silnik i urwało jedną rolkę z rozrządu (urwało śrubę na której trzyma się rolka) teraz się zastanawiam czy po prostu nie nawciskali mi jakiś pierdół żeby wymigać się od ewentualnej winy co o tym sądzicie ????????? jak robiles u nich rozrzad to aso daje gwarancje, wiec ja bym reklamowal zj**... robote i teraz tobie wciskaja bzdury
spidzior Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Nie wiem czy Ci to pomoze ale koledze z pracy jakis czas temu po wymianie rozrzadu urwala sie rolka napinacza w AVB okazalo sie ze niedosc ze mechanik nie wymienil szpilki mocujacej owa rolke (dwugwint) to jeszcze dokrecal ja na wyczucie bez klucza dyna.... po 3 dniach jazdy (jakies 150km) mu sie to stalo... Mysle ze jak dobrze to rozegrasz z aso to nie bedzie az tak strasznych kosztow.... pozdr
Spidan Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 jak robiles u nich rozrzad to aso daje gwarancje, wiec ja bym reklamowal zj**... robote i teraz tobie wciskaja bzdury Dokładnie, to więcej niź pewne że są winni, masz gwarancję domagaj się naprawy, a jak coś to nawet do centrali w Ingolstadt interweniuj, znajomy tak wywalczył naprawę. ASO trzeba omijać szerokim łukiem, w większości nie znają się,a robotę odwalają praktykanci.
kudalty66 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 ta rolka która sie urwała ona naprawdę słabo tam siedzi, korpus jest aluminiowy, łatwo tak zerwać gwint tym bardziej że tam niema szpilki, tylko wkręca się całe mocowanie rolki napinajacej, ja mam to przerobione na gwint 10mm, jezeli zblokowało głowice to pusciło najsłabsze ogniwo,., nie było słychac żadnych dźwieków wcześniej ??? na jakim oleju jeździłeś??przebieg?? ja bym kupił zdrowy słupek, albo pewny cały, albo z wytartymi wałkami, w każdym razie dekle do góry, jeżeli wałki zdrowe to od razu nowa hydraulikę, INA, rozrząd zrobić i smigał dalej na tym samym silniku, robocizna taniej wyjdzie,. BAU lepszy, ale jak ma juz lalatane to wałki tez lubia pękać, a komplet napawczy kosztuje ok 4 tys, + rozrząd i robocizna
pch7 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 Miałem identyczna sytuacje wszystko to samo rozrząd w Aso później padł silnik walki zatarte zerwania rolka. Bylem na gwarancji w Aso rozebrali wszystko i usłyszałem ze to nie jest ich wina bo jak silnik się blokuje to leci najsłabszy element czyli rola. Szkoda ze jak robiłem rozrząd za 4,5 tys to nikt mi nie powiedział ze wałki do wymiany. Do Aso juz teraz nie ma co jechać bo stwierdzą ze to nie ich wina.
rookie Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Kto jeździ do ASO? Przecież tam każą płacić ogromne pieniądze za niestaranną i niechlujną pracę. Totalna głupota.
KrzysiekA4 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Kotlet widze odgrzany:decayed:w tych silnikach jeśli nie ma fachowca lub nie patrzysz na ręce "mechanika" to takie historie sie tworzą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się