turzol Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Moze ktos podac orientacyjne ceny za te stabilizatory z rs4 do avanta ? PRZÓD: 8E0 411 309 N - stabilizator (570 zł) 4D0 411 327 J - gumka x2 (50 zł) 4D0 411 336 G - obejma x2 (22 zł) N 901 838 02 - nakrętka x4 (32 zł) N 102 861 10 - nakrętka x2 (10 zł) Suma = 684 PLN TYŁ: 8E0 511 409 AL - stabilizator (622 zł) 8E0 511 327 D - gumka x2 (30 zł) 8E0 505 465 AF - łącznik x2 (310 zł) 8E0 511 439 - opaska x2 (34 zł) N 101 277 07 - śruba x8 (24 zł) N 105 281 03 - śruba x2 (4 zł) SUMA 1024 PLN W 2 kaflach można się zmieścić ---------- Post dopisany at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ---------- chyba że ktoś ma dobre rabaty w ASO albo kupi używki których jak na lekarstwo
H4mm3R Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Mam pytanie z innej beczki. Będę wymieniał u siebie stabilizator tylni ze standardu na ten z S4. Czy obejmy należy dokręcić na opuszczonym aucie, tak jak to się robi przy wymianie wahaczy, czy można na podniesionym ??? Bez znaczenia.
mastapi Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Moze ktos podac orientacyjne ceny za te stabilizatory z rs4 do avanta ? PRZÓD: 8E0 411 309 N - stabilizator (570 zł) 4D0 411 327 J - gumka x2 (50 zł) 4D0 411 336 G - obejma x2 (22 zł) N 901 838 02 - nakrętka x4 (32 zł) N 102 861 10 - nakrętka x2 (10 zł) Suma = 684 PLN TYŁ: 8E0 511 409 AL - stabilizator (622 zł) 8E0 511 327 D - gumka x2 (30 zł) 8E0 505 465 AF - łącznik x2 (310 zł) 8E0 511 439 - opaska x2 (34 zł) N 101 277 07 - śruba x8 (24 zł) N 105 281 03 - śruba x2 (4 zł) SUMA 1024 PLN W 2 kaflach można się zmieścić ---------- Post dopisany at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ---------- chyba że ktoś ma dobre rabaty w ASO albo kupi używki których jak na lekarstwo Ślicznie dziekuje:wink: Które elementy ze swojega autka mozna zadoptowac ponownie czy lepiej dać wszystko nowe ?
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Moze ktos podac orientacyjne ceny za te stabilizatory z rs4 do avanta ? PRZÓD: 8E0 411 309 N - stabilizator (570 zł) 4D0 411 327 J - gumka x2 (50 zł) 4D0 411 336 G - obejma x2 (22 zł) N 901 838 02 - nakrętka x4 (32 zł) N 102 861 10 - nakrętka x2 (10 zł) Suma = 684 PLN TYŁ: 8E0 511 409 AL - stabilizator (622 zł) 8E0 511 327 D - gumka x2 (30 zł) 8E0 505 465 AF - łącznik x2 (310 zł) 8E0 511 439 - opaska x2 (34 zł) N 101 277 07 - śruba x8 (24 zł) N 105 281 03 - śruba x2 (4 zł) SUMA 1024 PLN W 2 kaflach można się zmieścić ---------- Post dopisany at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ---------- chyba że ktoś ma dobre rabaty w ASO albo kupi używki których jak na lekarstwo *** Dodałem do pierwszego postu spis części stabilizatorów
H4mm3R Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Moze ktos podac orientacyjne ceny za te stabilizatory z rs4 do avanta ? PRZÓD: 8E0 411 309 N - stabilizator (570 zł) 4D0 411 327 J - gumka x2 (50 zł) 4D0 411 336 G - obejma x2 (22 zł) N 901 838 02 - nakrętka x4 (32 zł) N 102 861 10 - nakrętka x2 (10 zł) Suma = 684 PLN TYŁ: 8E0 511 409 AL - stabilizator (622 zł) 8E0 511 327 D - gumka x2 (30 zł) 8E0 505 465 AF - łącznik x2 (310 zł) 8E0 511 439 - opaska x2 (34 zł) N 101 277 07 - śruba x8 (24 zł) N 105 281 03 - śruba x2 (4 zł) SUMA 1024 PLN W 2 kaflach można się zmieścić ---------- Post dopisany at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ---------- chyba że ktoś ma dobre rabaty w ASO albo kupi używki których jak na lekarstwo Ślicznie dziekuje:wink: Które elementy ze swojega autka mozna zadoptowac ponownie czy lepiej dać wszystko nowe ? Z przodu gumy, obejmy, śruby. Z tyłu łączniki, śruby.
lyku23 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Mam pytanie z innej beczki. Będę wymieniał u siebie stabilizator tylni ze standardu na ten z S4. Czy obejmy należy dokręcić na opuszczonym aucie, tak jak to się robi przy wymianie wahaczy, czy można na podniesionym ??? Bez znaczenia. Dzieki wielkie
POWER-KRIS Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Co prawda nie mam rs ale wstawiłem poliuretany zamiast gum i mam wrażenie że się mniej przechyla na rondzie. Sony Xperia Tapatalk Pro.
olek_BB Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Co prawda nie mam rs ale wstawiłem poliuretany zamiast gum i mam wrażenie że się mniej przechyla na rondzie.Sony Xperia Tapatalk Pro. może jakiś link albo info, dla tych co stabilizatory od rs4 nie wystarczają
POWER-KRIS Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Np.tu http://poliuretany.olkusz.pl/pl/audi_audi-a4 http://www.inter-rally.pl/pol_m_Zawieszenie_Tuleje-poliuretanowe_Audi-333.html http://www.topendpower.pl/c/pl/28_130_29_50/1/1/0/long/tuleje+poliuretanowe.html Dobra styka. Sony Xperia Tapatalk Pro.
olek_BB Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 dzięki, może jeszcze uda się zmniejszyć przechyły Np.tuAudi A4 w sklepie poliuretany.olkusz.pl Tuleje poliuretanowe Audi - Powerflex || sklep Inter-Rally Tuleje poliuretanowe - Zawieszenie - A4 - Audi - Top End Power Dobra styka. Sony Xperia Tapatalk Pro.
wampir Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Co myślicie o tym 034Motorsport Solid Rear Sway Bar, B6/B7 Audi A4/S4/RS4 Quattro & FWD, Adjustable - A4/S4/A6/S6 - Audi - Chassis Components - Products - 034Motorsport | Performance Parts for Audi, Porsche, and Volkswagen 034Motorsport is proud to offer the ultimate rear sway bar upgrade for the B6/B7 Audi A4/S4/RS4! The 034Motorsport Adjustable Solid Rear Sway Bar is made from high-quality spring steel for maximum rigidity, and is designed to combat understeer while reducing body roll under hard cornering. This product was tested thoroughly on the street and track on our shop B7 Audi A4 2.0T FSI Quattro before release. The 034Motorsport Adjustable Solid Rear Sway Bar substantially reduces understeer and body roll on B6/B7 Audi A4/S4/RS4 Quattro vehicles without compromising comfort on the street. In addition, the 034Motorsport B6/B7 Audi A4/S4/RS4 Rear Sway Bar is engineered to be used effectively with the stock front sway bar. No upgrade in the front is needed or required. The addition of a stiffer front bar introduces even more push, requiring an even bigger bar in the back. With the stock front sway bar and upgraded 034Motorsport Solid Rear Sway Bar, body roll is virtually eliminated while turn in and off throttle oversteer are greatly improved. Features: • 100% - 125% Increased Sway Bar Rate (Over Stock RS4 Rear Sway Bar) • 25.4mm Diameter • Solid Spring Steel Construction • 2-Way Adjustable • Designed to be used in conjunction with the stock front sway bar. What's Included: • 034Motorsport B6/B7 Audi A4/S4/RS4 Adjustable Solid Rear Sway Bar • Graphite-Impregnated Urethane Bushings • High-Strength Billet Aluminum Sway Bar Brackets Fitment: • 2002 - 2005 Audi A4 (B6) • 2003 - 2005 Audi S4 (B6) • 2005.5 - 2008 Audi A4 (B7) • 2005.5 - 2008 Audi S4 (B7) • 2006 - 2008 Audi RS4 (B7)
IroN_87 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Wyczytałem na jakimś forum, że do B7 z przodu pasuje stabilizator z S4/RS4 B5.. przymierzał ktoś może?
IroN_87 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Pytam bo też wygląda na pełny, a można taki kupić za ~100zł zamiast ~570zł w ASO
wampir Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Usztywnianie przodu może pogłebic efekt podsterowności. Czytałeś ten temat od początku?
H4mm3R Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Pytam bo też wygląda na pełny, a można taki kupić za ~100zł zamiast ~570zł w ASO Z 3.0TDI też kupisz taniej i szybciej. ---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- Usztywnianie przodu może pogłebic efekt podsterowności. Czytałeś ten temat od początku? Racja.
IroN_87 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Czytałem, ale skoro do 3.0TDI S/RS4 dawali to coś chyba daje tym bardziej, że to ciężkie silniki.. Ciekawe jaki ma 2.0TFSI.. z tyłu mam 18mm i chyba trzeba zakupić nowy bo na allegro z 10 sprzedawców części z RS nikt nie posiada..
roman_tyk Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 ktoś tu sie orientuje jaka srednice ma stabilizator tyl w audi b7 3.0tdi? ponoć przód to 32mm.
mikołaj Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Przód wszystkie takie same średnice różnią się masą, b7 3.0tdi zawieszenie sportowe był 8E0411309N czyli ten z rs4, przy zwykłym zawieszeniu był raczej 8E0411309P czyli zwykły. Tył były: 16mm-1ba 8E0511409AP 18mm-1be 8E0511409AQ 20mm-s4/rs4 8E0511409AJ 22mm-rs4 8E0511409AL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się