kindzior 0 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 W moim autku A4 z silnikiem AWA 2.0 150 KM pojawił się problem z delikatnym szarpaniem po uruchomieniu silnika, a mianowicie gdy uruchomie silnik po kilku chwilach podczas jazdy ( pojawia się to też na biegu jałowym ) kilka krotnie szarpnie silnikiem tak jakby brakowało paliwa. Po kilku szarpnięciach silnik zaczyna pracować bez problemu i można przejechać setki kilometrów i nic się nie dzieja, dopiero po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu objaw się powtarza. Dodam że pojawiło się to po wymianie rozrządu. Jeśli ktoś może mi coś doradzić z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bishkopt 0 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 2.0 ALT ma 130 KM. 2.0 FSI chyba ma inny kod silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kindzior 0 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Dzięki za uwagę co do symbolu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro_22 0 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 To że źle ustawiony rozrząd to można wykluczyć bo piszesz że auto po chwili zaczyna pracować normalnie... Ja obstawiła bym problem z pompą paliwa albo problem ze szczelnością układu paliwowego czy też może filtr paliwa zasyfiały ? Ew możesz też sprawdzić świece zapłonowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kindzior 0 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Świece filtry nowe a pompe raczej bym wykluczył bo po tych kilku szarpnięciach dalej chodzi jak złoto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 u mnie objawy byly podobne z tym ze tak bylo przez ok 40s z rana tylko i wylacznie na zimnym silniku, powodem byly zasyfione wtryski, po wymontowaniu i zawiezieniu do czyszczenia, wymianie filtra paliwa, jest ok. radze tylko tankowac na renomowanych i pewnych stacjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kindzior 0 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Ktoś mi podpowiedział ża mogą się przestawiać wałki rozrządu. Czy to możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Raczej nie. Z tego co wiem problemem silników FSI jest nagar odkładający się na zaworach ssących ponieważ nie są opłukiwane paliwem. Może też coś dziać się z pompą wysokiego ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kindzior 0 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Może ktoś jeszcze coś podpowie bo jak do tej pory nic nie pomaga:think2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się