Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Czy ten wyciek jest groźny???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zeby kobita udzielala takich rad facetowi .... :laghing2:

koniec swiata .... :bag:

Spanky a zle mu powiedzialam :travolta:

bardzo dobrze, niech sie nauczą :kox:

Opublikowano

Ja jestem bardzo wdzięczny koleżance :buziak: :buziak: mam nadzieje że jak będe je zdejmował to nic nie połamie bo znając mnie to różnie bywa... :thumbdown: i równierz mam nadzieje że to będzie tylko ta gumka

Opublikowano

Angel jestem z Ciebie dumny :kox::notworthy:

Wybaczcie OT :hi:

Opublikowano

zeby kobita udzielala takich rad facetowi .... :laghing2:

koniec swiata .... :bag:

Spanky a zle mu powiedzialam :travolta:

jak najbardziej profesjonalna odpowiedz .... :th:

a teraz wracajac do tematu .... jest to czesta przypadlosc w tyc silnikach i polega ona na tym ze kawalek tej gumowej rurki zostaje przeciety przez jeden z cybantów [trudne słowo :wink4:] co powoduje delikatne wycieki oleum z dolotu oraz spadek cisnienia doladowania na wyzszych obrotach ....

przyklad : moze byc taka dziurka

1ah2.th.jpg

a to zdjecia z wewnetrznej strony przewodu, zobaczcie co sie dzieje z guma (oryginalna Audi) która ma juz swoje kilometry na karku [oddzialywanie oleju] ... poprostu sie rozpada a te kawaleczki gumy które z niej odpadaja leca wprost do kolektora... :naughty:

2xh8.th.jpg

to tak ku przestrodze jakby ktos zakladal jakis tani zamiennik .... az strach pomyslec co sie z nim bedzie działo

Opublikowano

:embarrassed: jednak jestem tępy z mechaniki wiem :embarrassed:

No wlasnie.

Jesli wiec dalej zamierzasz uderzac w te 200 kuni, czy 180, to podszkol sie troche. Troche podstaw nie zaszkodzi. :cool1:

Opublikowano

:embarrassed: jednak jestem tępy z mechaniki wiem :embarrassed:

No wlasnie.

Jesli wiec dalej zamierzasz uderzac w te 200 kuni, czy 180, to podszkol sie troche. Troche podstaw nie zaszkodzi. :cool1:

Ja to bym uderzał w 230KM z ostrym wałkiem :cool1:

Opublikowano

Ja jestem ciekawy czy jakies kroki zostały już poczynione w kierunku tych 200 kucyków :przebiegly:

Opublikowano

Ja jestem ciekawy czy jakies kroki zostały już poczynione w kierunku tych 200 kucyków :przebiegly:

jak widac ... doprowadzanie autka do serii ..... :laghing2:

Opublikowano

Ja jestem ciekawy czy jakies kroki zostały już poczynione w kierunku tych 200 kucyków :przebiegly:

jak widac ... doprowadzanie autka do serii ..... :laghing2:

Najpierw seria, a potem rezamy :th: Chyba właściwa kolejność :tongue4:

Opublikowano

:embarrassed: jednak jestem tępy z mechaniki wiem :embarrassed:

No wlasnie.

Jesli wiec dalej zamierzasz uderzac w te 200 kuni, czy 180, to podszkol sie troche. Troche podstaw nie zaszkodzi. :cool1:

Tu masz racje, tylko u mnie marnie stoją chęci do nauki...z tego co mi mówili to lepiej zrobić swapa na AWX i dopiero z tego 200KM niż modzić ten silnik nie wiem ile w tym prawdy...

Opublikowano

Tu masz racje, tylko u mnie marnie stoją chęci do nauki...z tego co mi mówili to lepiej zrobić swapa na AWX i dopiero z tego 200KM niż modzić ten silnik nie wiem ile w tym prawdy...

zanim sie zdecydujesz cos robic to poswiec troszke czasu na czytanie .. bo z tego co widze to sam nie wiesz czego cchesz a i portfel za gruby nie jest ...

Opublikowano

Tu masz racje, tylko u mnie marnie stoją chęci do nauki...

kolego albo chcesz sam cos robic, albo oddaj auto do speca,

moi drodzy to jest czesc techniczna forum a nie pudelek.

z 3 stron watku, tresci technicznej jest na jedna :rtfm: rozumiem male OT ale nie 60% watku :wallbash:

Opublikowano

Tu masz racje, tylko u mnie marnie stoją chęci do nauki...z tego co mi mówili to lepiej zrobić swapa na AWX i dopiero z tego 200KM niż modzić ten silnik nie wiem ile w tym prawdy...

zanim sie zdecydujesz cos robic to poswiec troszke czasu na czytanie .. bo z tego co widze to sam nie wiesz czego cchesz a i portfel za gruby nie jest ...

Powiem tak o portfel sie nie martw :cool1: poza tym jak będe robił takie przeróbki to całkowicie będzie to robić jakaś profesjonalna firma a drugim pomysłem jest zmiana klekotka na 2.7 biturbo S4 ub RS4 i modzenie tego silnika bo nie wiem czy warto wpakować z 10tys zł w TDi uważam że większa frajda i większe prędkości będą z dłubniętego 2.7 :wink4:

Opublikowano

Jesli Cie na to stac, to sprzedaj klekota i baw sie S4, ale tam koszty sa juz kilkakrotnie wieksze. O RS4 nie wspominam.

Temat jest chyba juz wyczerpany, wiec zamykam.

Czytaj forum i pytaj dalej.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...