angela Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 zeby kobita udzielala takich rad facetowi .... :laghing2: koniec swiata .... Spanky a zle mu powiedzialam
sokolnh Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 zeby kobita udzielala takich rad facetowi .... :laghing2: koniec swiata .... Spanky a zle mu powiedzialam bardzo dobrze, niech sie nauczą
A3 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2008 Ja jestem bardzo wdzięczny koleżance :buziak: mam nadzieje że jak będe je zdejmował to nic nie połamie bo znając mnie to różnie bywa... i równierz mam nadzieje że to będzie tylko ta gumka
slaweq Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Angel jestem z Ciebie dumny Wybaczcie OT
spanky Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 zeby kobita udzielala takich rad facetowi .... :laghing2: koniec swiata .... Spanky a zle mu powiedzialam jak najbardziej profesjonalna odpowiedz .... :th: a teraz wracajac do tematu .... jest to czesta przypadlosc w tyc silnikach i polega ona na tym ze kawalek tej gumowej rurki zostaje przeciety przez jeden z cybantów [trudne słowo ] co powoduje delikatne wycieki oleum z dolotu oraz spadek cisnienia doladowania na wyzszych obrotach .... przyklad : moze byc taka dziurka a to zdjecia z wewnetrznej strony przewodu, zobaczcie co sie dzieje z guma (oryginalna Audi) która ma juz swoje kilometry na karku [oddzialywanie oleju] ... poprostu sie rozpada a te kawaleczki gumy które z niej odpadaja leca wprost do kolektora... to tak ku przestrodze jakby ktos zakladal jakis tani zamiennik .... az strach pomyslec co sie z nim bedzie działo
Flyer Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 jednak jestem tępy z mechaniki wiem No wlasnie. Jesli wiec dalej zamierzasz uderzac w te 200 kuni, czy 180, to podszkol sie troche. Troche podstaw nie zaszkodzi.
poziek Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 jednak jestem tępy z mechaniki wiem No wlasnie. Jesli wiec dalej zamierzasz uderzac w te 200 kuni, czy 180, to podszkol sie troche. Troche podstaw nie zaszkodzi. Ja to bym uderzał w 230KM z ostrym wałkiem
slaweq Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ja jestem ciekawy czy jakies kroki zostały już poczynione w kierunku tych 200 kucyków
spanky Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ja jestem ciekawy czy jakies kroki zostały już poczynione w kierunku tych 200 kucyków jak widac ... doprowadzanie autka do serii ..... :laghing2:
jarko Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ja jestem ciekawy czy jakies kroki zostały już poczynione w kierunku tych 200 kucyków jak widac ... doprowadzanie autka do serii ..... :laghing2: Najpierw seria, a potem rezamy :th: Chyba właściwa kolejność
A3 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2008 jednak jestem tępy z mechaniki wiem No wlasnie. Jesli wiec dalej zamierzasz uderzac w te 200 kuni, czy 180, to podszkol sie troche. Troche podstaw nie zaszkodzi. Tu masz racje, tylko u mnie marnie stoją chęci do nauki...z tego co mi mówili to lepiej zrobić swapa na AWX i dopiero z tego 200KM niż modzić ten silnik nie wiem ile w tym prawdy...
spanky Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Tu masz racje, tylko u mnie marnie stoją chęci do nauki...z tego co mi mówili to lepiej zrobić swapa na AWX i dopiero z tego 200KM niż modzić ten silnik nie wiem ile w tym prawdy... zanim sie zdecydujesz cos robic to poswiec troszke czasu na czytanie .. bo z tego co widze to sam nie wiesz czego cchesz a i portfel za gruby nie jest ...
Musashi Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Tu masz racje, tylko u mnie marnie stoją chęci do nauki... kolego albo chcesz sam cos robic, albo oddaj auto do speca, moi drodzy to jest czesc techniczna forum a nie pudelek. z 3 stron watku, tresci technicznej jest na jedna rozumiem male OT ale nie 60% watku
A3 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2008 Tu masz racje, tylko u mnie marnie stoją chęci do nauki...z tego co mi mówili to lepiej zrobić swapa na AWX i dopiero z tego 200KM niż modzić ten silnik nie wiem ile w tym prawdy... zanim sie zdecydujesz cos robic to poswiec troszke czasu na czytanie .. bo z tego co widze to sam nie wiesz czego cchesz a i portfel za gruby nie jest ... Powiem tak o portfel sie nie martw poza tym jak będe robił takie przeróbki to całkowicie będzie to robić jakaś profesjonalna firma a drugim pomysłem jest zmiana klekotka na 2.7 biturbo S4 ub RS4 i modzenie tego silnika bo nie wiem czy warto wpakować z 10tys zł w TDi uważam że większa frajda i większe prędkości będą z dłubniętego 2.7
Flyer Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Jesli Cie na to stac, to sprzedaj klekota i baw sie S4, ale tam koszty sa juz kilkakrotnie wieksze. O RS4 nie wspominam. Temat jest chyba juz wyczerpany, wiec zamykam. Czytaj forum i pytaj dalej.
Rekomendowane odpowiedzi