darko Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 ja mam matrixy HD522 czarne niedługo dobiją do 100 tys... i nadal pracują bdb fakt nie lubią niskich temp i oczywiście filktry to podstawa oraz założony tak zwany odoleiacz przed listwącena spora Kolego jak możesz to zapodaj zdjęcie tego odolejacza.
MATIUS Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 kolego jest to filtr jak każdy inny w aluminiowej obudowie z kruccami taka paróweczka ja płace 35zł za niego jest najdroższy z 3 filtrów jakie mam kpl kosdztuje mnie ok 65zł w tym roku tyle płaciłem
EmilAudi_LLE Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Ja mam Reg fasty w 1.8 też ADR tylko że w manualu, Pracuja OK i drogie nie są
darek995 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Mam Valteki czerwone w swoim V6 i dają rade a już za nimi 36tys.km z tym że sam je kalibrowałem Jeśli teraz bym zmieniał to albo na OMVL Reg Fast lub nowe Blade + WGs - polecają na LPG forum i niedługo u mnie tez zagoszczą z tym że rozmyślam nad Regami.
grzesu3 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Mnie też chyba czeka wymia listwy. Pytanie czy takie Fast Reg trzeba kalibrować jakimś przyrządem do testowania wtrysków?
Łukasz13 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Mnie też chyba czeka wymia listwy. Pytanie czy takie Fast Reg trzeba kalibrować jakimś przyrządem do testowania wtrysków? Nie
ghost2255 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Na tą chwilę z budżetowych to REG FAST. Nie wymagają kalibracji, są dość trwałe i dokładne. Niewrażliwe na temperaturę(nie zmieniają wydatku w funkcji temp.). Nowy wyrób AC zbiera na razie pozytywne opinie, ale jeszcze jest krótko na rynku. Z droższych MATRIX-czuły na jakość gazu i temperaturę-nie lubią zimnego gazu. HANA-podróbka KEIHINA. Sprawdzona, trwała, bardzo dokładna i niezawodna. Trzeba dobierać do mocy auta. BARRACUDA-budowa podobna do HANA, ale ma dysze. NA razie jeszcze krótko na rynku, ale zbiera bardzo pochlebne opinie, często lepsze od HANA.(mam u siebie i potwierdzam). Są jeszcze inne wtryski na rynku, ale te są najpopularniejsze. Po każdej zmianie wtrysków trzeba na nowo zrobić wszystkie ustawienia.
darko Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zakładasz REG FASTY do auta,zmieniasz nazwę listwy w programie sterownika gazowego i za pomocą tego programu przeprowadzasz na nowo kalibrację,nie żadnym urządzeniem.
grzesu3 Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Dzięki Panowie za pomocne informacje. W moje starej listwie jest jeszcze jakiś czujnik, chyba temperatury (z tego co wyczytałem) i od niego odchdzą dwa kabelki, czy go też się montuje do listwy Reg Fast o np. tej Listwa Reg Omvl Fast 4-cyl Wtryskowa Dream xxl B/C (2741718422) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
edekxp Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Dzięki Panowie za pomocne informacje. W moje starej listwie jest jeszcze jakiś czujnik, chyba temperatury (z tego co wyczytałem) i od niego odchdzą dwa kabelki, czy go też się montuje do listwy Reg Fast o np. tej Listwa Reg Omvl Fast 4-cyl Wtryskowa Dream xxl B/C (2741718422) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Tak, jest to czujnik temp.gazu
grzesu3 Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Do tej listwy zapodam TRÓJNIK POMIAROWY Z CZUJNIKIEM TEMPERATURY DO STAG (2759243207) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej., będzie OKI ?
waskivw Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Będzie ok, trójnik daj za filtrem fazy lotnej (też warto wymienić) , a przed listwą wtryskową ,podłącz podciśnienie do MAP i czujnik temp.,zmień parametry w programie ,zrób kalibrację i zbierz nowe mapy. Ważne abyś sprawdził jaki rozmiar dysz miałeś w valtekach , w Reg fast są dwa rodzaje 2mm i 2,5mm ,na początek założyłbym 2mm i zrobił mape lpg ,zobaczysz jaki wyjdzie mnożnik,jak wysoki to trzeba dysze zwiększyć np. 2,2 itd ew.obniżyć ciśnienie reduktora . Miłej zabawy:wink:
grzesu3 Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Ale trójnik dać za filtrem ale przed listwą czy za. W starej listwie ten czujnik mam zaraz za listwą i od niego odchodzą dwa przewody.
waskivw Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Czujnik daj za filtrem,a przed listwą, lepszy pomiar .
grzesu3 Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 A, ten stary czujnik jest podłączony do MAP sensora? jak coś mogę potem wrzucić fotkę starej listwy.
waskivw Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Wrzuć fotke z pod maski , będzie lepiej doradzać.
grzesu3 Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Czyli pod nr 1 na zdjęciu jest czujnik tem. gazu i do niego dochodzą dwa przewody. Pod nr 2 wepnę kupiony trójnik z czujnikiem temp. a przewody pociągnę do przewodów nr 1. na zdj. za trójnik wepnę listwę. <br /><br />
waskivw Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Nie wiem dlaczego ale to zdjęcie jest bardzo małe , możesz na pw. Dokładnie tak jak napisałeś , tylko w trójniku jest jeszcze pomiar ciśnienia gazu , nie wiem jak u Ciebie jest podpięte do mapsensora,najwyżej tą rurkę zaślep jakimś wężykiem. ---------- Post dopisany 07-11-2012 at 08:43 ---------- Poprzedni post napisany 06-11-2012 at 21:30 ---------- Fota dotarła Odkręć opaskę nr.2 i w to miejsce zamontuj trójnik pomiarowy (czujnik skieruj w strone silnika ,co by nie wiało na niego i można owinąć go taśmą izolacyjną aby nie przekłamywał odczytów)potem kawałek węża i zamontuj do listwy. Przewody ze starego czujnika nr.1 odetnij i polącz z nowym,w programie wybierz typ czujnika 2k lub 2k2 ,najbliższy temp. otoczenia.Ciśnienie masz brane z końca listwy przy nr.1 (wężyk 4/5 mm) je podłącz do trójnika pomiarowego , do tej rurki i powinno działać. Ps.Brak opasek na wężykach od wtryskiwaczy , proponuje założyć , mogą być nieszczelności. Jak chcesz to ściągnij tą plastikową osłonę i porób więcej fotek instalacji bo wydaje mi się że masz tam więcej bubli montażowych,podciśnienie brane chyba z regulatora ciśnienia paliwa?
grzesu3 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 podciśnienie brane chyba z regulatora ciśnienia paliwa? NIE MAM POJĘCIA:whistling: Po 15 godz. podeśle na email więcej fotek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się