szpadyzor Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 Witam.Moja ślicznotka spalała do ostatniej soboty 5,5l w mieście i przez dwa lata jak ją ma nigdy nie spaliła więcej niż ( no niech już będzie ,że te 6l /100km po mieście) . Ostatnio oddałem ją do mechanika było robione : rozrząd bez pompy czyli pasek i dwie rolki napinacz paska klinowego wraz z rolką wachacz dolny prawy tylni wachacz górny prawy gałki x 2szt. I teraz tak zrobiłem nią już 400km i na każde 100km muszę przeznaczyc już nie 32zł a 40zł.Żeby było jasne tu nie chodzi o te pare ,złoty nie jestem sknerą ale skoro paliła 5,5 to tak ma palic a nie prawie 7l.Co może byc przyczyną?Zbieżności jeszcze nie zrobiłem ale może właśnie przez zbieżnośc tak się dzieje ? Mechanik mówi ,że rozrząd nie ma nic do tego i ja mu na chłopski rozum w to wierze ale jakaś przyczyna byc musi.Jak to widzicie???Mechanik mówi , panie ja nie wierzę w te pana 5,5l na 100km.To maluch pali 6l na 100km.Nie zamierzam z nim polemizowac bo koleś ma swoje lata i jest starszej daty i pewnie zatrzymał się w pegieerach Pojadę do niego ajk mi coś odpowiecie i będę mądrzejszy bo puki co to nie wiem jak mu przegadac.
grabson765 Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 w tytule a3 a piszesz jakbys mial a4?
kkam Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 oddajesz samochód do mechanika który zatrzymał się na etapie pegieerów? Na początek sprawdzenie rozrządu, czy jest dobrze ustawiony. Zrób logi.
damian81Z Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 moze sprawdz czy ci nie ucieka gdzies paliwo,wezyki przy wtryskach itd, a ze kiedys tankowales za 32 a teraz za 40zł to moze problem tkwi w cenie paliwa (sorry ale musiałem, bo mierzenie spalania na złotowki jest niemiarodajne)
Musashi Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 wyglada ze mechanikm poustawial wszystko na znaczki, a o ustawieniu statycznego kata wtrysku zapomnial, lub nie wie co to... do sprawdzenia ustawienie rozrzadu i regulacja kata wtrysku.
szpadyzor Opublikowano 2 Października 2012 Autor Opublikowano 2 Października 2012 Po pierwsze tak mam a4 za błąd przepraszam po drugie przeliczam na złotówki by wam jak najjaśniej przedstawic problem(to chyba jasne) zresztą nawet gdybym był biedny i przeliczał na złotówki to co w tym dziwnego? temat dotyczy spalania:) po trzecie w poście napisałem że do ostatniej soboty paliła mi 5,5l nie ,ze kiedyś paliła... .Dziś tankowałem w bytomiu na stroszku za 5.67 jeszcze nigdzie tak tani on nie wiedziałem,ale zwężykami to może byc to :)jutro je obadam.Postaram się uzupełnic profil i dziękuję za odpowiedzi jeszcze na żadnym forum tak mile się nie zdziwiłem . Moment i już sensowne odpowiedzi a nie bezsensowne przegadywanie. ---------- Post dopisany 02-10-2012 at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany 01-10-2012 at 20:48 ---------- Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział ,że nie ustawiał konta wtrysku więc może mamy przyczynę ile to kosztuje?Wie ktoś?Rzekomo mam jutro do niego jechac i powiedział ,że podepniemy to pod komp i zobaczymy.Ale to powinno byc chyba w cenie rozrządu tak?Jak nie to ile może mi zaśpiewac?
wiktorsam Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Nie bardzo chce mi się wierzyć w winę kąta wtrysku, u siebie miałem opóźniony (około 40 na VAG) po przestawieniu na 51 nic się nie zmieniło w spalaniu. Może nieszczelność gdzieś na przewodach od turbo - jak zwalał przód to możliwe że gdzieś nie docisnął opaski itp. U siebie mam nieszczelność i spalanie sporo większe. W ogóle to spalanie kosmiczne, ciekaw jestem co rozumiesz pod pojęciem miasto bo u mnie w mieście (takim prawdziwym z korkami itd) ahu nie palił mniej niż 7.5 a przy jeździe "emeryt style" około 6,5
damian81Z Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 jak wymieniał ci rozrzad to ustawienie kata powinno byc w cenie wymiany, no mi tez ten kat wtrysku nie pasuje do takiego wzrostu spalania,tym bardziej ze nie piszesz nic o innych objawach typu inne odpalanie,glosniejsza praca,słabszy,mocniejszy silnik
mariuszsal Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Może to jest powodem Paliwa coraz gorszej jakości. Nawet na Orlenie czy BP, Przegląd prasy - BiznesPolska.pl
szpadyzor Opublikowano 2 Października 2012 Autor Opublikowano 2 Października 2012 Bo ja wiem nie piszę bo nic innego nie zauważyłem , pracuje normalnie wręcz idealnie bo przed rożrądem te rolki piszczały ,że szału dostawałem silnik pyka super , co do przyspieszenia myślą ,że jest takie jakie było od początku jak ją mam czyli prawie 2 lata,zauważyłem ,że jak mu fest depnę to chmurka dymu nie mała się pojawia ale tak też było od kąd go mam więc nic więcej nie widzę chodzi cicho a co do nieszczelności sprawdziłem wszystko co mogłem sprawdzic i nieszczelności nie znalazłem Ziomki gdzie są przekazniki w b5 i jaki jest odpowiedzialny za migacze?
Lukasz_N Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Zajrzyj do wylacznika awaryjnych http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/padly-kierunki-4949/ http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/b5-afn-wymontowac-przerywacz-15959/
The a4 Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Po 1 zmień mechanika jak dla niego to czarna magia katy porównać malucha do 1.9 luudzie 2 kat wtrysku a 3 to sprawdź dokładnie ta krótką rurę łącząca turbo z ickiem fi ok 50 dl 50 mnie jak padła o 1,5l więcej chlała a rurka w środku od góry się wyjarala po wymianie gicik 5.5 norma Chciałeś zaoszczędzić na robociźnie rozrządu to CI dziadek zrobił następnym razem malucha mu pode pchaj bez obrazy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się