pawelwor Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Stosunkowo niedawno wymienione zostały uszczelniacze na tylnym moście razem z wymianą oleju, ponieważ dosyć mocno się pocił. Parę dni temu most zaczął strasznie hałasować powyżej 100km/h. Zajrzałem pod spód i zauważyłem, że most jest mokry, więc musi gdzieś być wyciek. Teraz pytanie, czy to wina simmeringów, czy coś przy montażu mechanik mógł spierdzielić? Simmeringi były jakieś niemieckie, olej febi.
krzysiek23 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Stosunkowo niedawno wymienione zostały uszczelniacze na tylnym moście razem z wymianą oleju, ponieważ dosyć mocno się pocił. Parę dni temu most zaczął strasznie hałasować powyżej 100km/h. Zajrzałem pod spód i zauważyłem, że most jest mokry, więc musi gdzieś być wyciek. Teraz pytanie, czy to wina simmeringów, czy coś przy montażu mechanik mógł spierdzielić? Simmeringi były jakieś niemieckie, olej febi. jak je uszkodzil wkladajac to czemu nie,albo probowal wyjac stary uszcz.metoda zniszczenia i uszkodzil bieznie (tak jak ja dzis)bo robilem to samo...jutro pojezdze i zobacze czy cos sie zmienilo.......innych mozliwosci chyba niema
SotoM Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 chyba ze poprostu przy wkładniau flanszy jej nie posmarowałi czesc uszczelniajaca od suchosci sie momentalnie wytarła i wszystko na temat- wyciek gwarantowany. nic nie zostaje jak tylko umyc i sie przejechac kawałek i zobaczyc z którego cieknie. chyba ze poprostu nie umył po naprawie... i teraz kwestia ile teraz oleju jest w moscie...
pawelwor Opublikowano 6 Października 2012 Autor Opublikowano 6 Października 2012 Oleju zapewne mało, skoro tak huczy. O jaką flanszę Ci chodzi, bo aż tak w temacie nie jestem? I co to są te bieżnie, albo gdzie bo sam chciałbym zerknąć co się tam dzieje?
SotoM Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 aha....to nic tam nie zdołasz zobaczyc- uszkodzeń nie znajdziesz... mozesz jedynie kupic benzyny ekstrakcyjnej i zmyc oliwe. a najlepiej udaj sie do tego kto ci to robił... to czemu zaczał huczec to sie okaze po spr.stanu oleju. dobrze tez mogło zaczac ciec bo np z uszczelniacza sadła spręzynka przy montazu i przez to tez uszczelniacz nie jest w stanie lub tez pan pomylił strony uszczelniaczy na co bardziej stawiam. uszczelniacz po stronie wew ma garbiki ktore maja olej zgarniac a jesli pan załozył L na P to w tym momencie olej jest wyrzucany a nie zgarniany... zobacz tutaj. Wyniki Szukania w Grafice Google dla http://inforolnik.pl/img/p/2299-2804-large.jpg widzisz po wew.str w srodku te drobne kreseczki to o nich mówie. jak po nich sie slizga bierznia flanszy w prawidłowym kierunku to olej bedzie zgarniany do wewnatrz a jesli bedzie sie kreciło w przeciwnym kierunku to bedzie wyrzucało.
pawelwor Opublikowano 6 Października 2012 Autor Opublikowano 6 Października 2012 Nie wiem czy dobrze rozumiem.. Masz na myśli to, że na lewą i prawą stronę są różne uszczelniacze? Bo to nie byłoby prawdą, a odwrotnie chyba nie da się tych uszczelniaczy założyć? W etce widzę, że jest jakiś smar do uszczelniaczy wału. O co z tym smarem chodzi, którą część uszczelniacza trzeba wysmarować, bo może tu dał ciała?
krzysiek23 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 raczej takiego bledu jak zalozenie go odwrotnie to niepopelnili bo to widac golym okiem,ta sprezynke co jest w uszczelniaczu zaklada sie do srodka,u mnie wszystko gra pojezdzilem i wszystko trzyma jutro kupuje 2 na druga strone bo widze ze tez zaczyna puszczac to zrobie ci fotki wieczorem zobaczysz o co chodzi.......ja zadnego smaru nie stosowalem ale uszczelniacz przy wkladaniu i wszystkie bieznie smarowalem olejem z mostu zeby na sucho tego nie skladac
pawelwor Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Dwa na jedną stronę? Zawsze była mowa na forum o jednym na stronę... O jaki drugi chodzi?
krzysiek23 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Dwa na jedną stronę? Zawsze była mowa na forum o jednym na stronę... O jaki drugi chodzi? kupuje drugi na nast.strone bo kupilem tylko 1 uszczelniacz bo lewa strona tytlko ciekla jak juz sie polozylem to zauwazylem ze i druga zaczyna wiec i z drugiej wymienie ale musze kupic nast.uszczelniacz...na strone jest 1
SotoM Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 nie chodzi mi ze odwrotnie wbił uszczelniacz tylko nie po tej stronie w która on ma współgrac. chyba ze jest tylko jeden numer uszczelniacza nie zaleznie czy jest na P czy L str...
pioteros Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 jest jeden, polosie i flansze tez sa te same
pawelwor Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Dałem do wymiany jeszcze raz uszczelniacze, tym razem na ori. Mechanik stwierdził, że wyciek był przez to, że było za dużo oleju wlane, tj. spuścił trochę, aby wymienić uszczelanicze i po wlaniu z powrotem zostało jeszcze 100ml z tego co było wcześniej. Poprzedni wlał ok. 1,8 litra do mostu, więc niby się zgadza, chyba że z mostu cały olej nie spływa korkiem spustowym. Ponadto jeden z uszczelaniaczy jakoś krzywo był założony. Podobno z jednej strony nie ma rantu, czy czegoś tam (i to jest normalne), na którym uszczelniacz się trzyma, czy jakoś tak. Zastanawia mnie jednak dlaczego tak zaczął huczeć, bo huczy nadal i nie wiem czy most padł, czy co? Olej był, bo wyciekł nadmiar więc nie mógł się zatrzeć... ---------- Post dopisany 19-10-2012 at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany 12-10-2012 at 19:01 ---------- Dzisiaj wymieniłem łożyska na SKF i jest cisza. Wcześniej były ponad dwuletnie FAGi, które się posypały akurat w momencie, kiedy zaczęło lać się z mostu. Huczenie nie zmieniało się kiedy jechałem po łuku, co mnie zmyliło i odrzuciłem łożyska jako sprawcę huku.
sebulba Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Podajcie jeszcze nr tych uszczelniaczy co wymienialiście.
pawelwor Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 016 409 399B na lewą i prawą stronę jest taki sam. wymiar: 45x60x8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się