dani270 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Witam tak jak w temacie interesuje mnie komfort jazdy i zywotnosc amortyzatorow na tych sprezynkach z gory dzieki.
tomaszstn Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 MTS to amorki o skróconym skoku więc nadają się do sprężyn obniżających, myślę że z tymi od zawieszenia 1BE też będą współpracować
Pawel_M Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Kolego, jeździłem na MTS-ach i w porównaniu z 1BA jest sztywniej. Amortyzatory MTS tak jak napisał Tomek są o skróconym skoku ale i dodatkowo samo tłoczysko również jest krótsze niż w amortyzatorach 1BA i 1BE przez co auto będzie siedziało niżej o około 2-3cm przy tej samej sprężynie. Ogólnie byłem zadowolony z tych amortyzatorów i jeżeli nie miałbym gwintu to nadal bym jeździł na MTS-ach
bob232 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Chcesz powiedzieć że miałem autko na sprężynach 1BA i sportowych amorach i było o 2 cm niżej? Masz foto jak to wygladało? Czy jeździło się dobrze czy trzesło jak taczką?
Pawel_M Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Miałem sportowe sprężyny które jeździły na amorach 1BA a później założyłem amortyzatory MTS na te same sprężyny. Jeżeli masz sprężynę która najpierw jest na seryjnym amorze a później tą samą sprężynę założysz na amortyzator MTS to auto będzie stało niżej o wartość którą podałem wcześniej. Dzieje się tak ponieważ tłoczysko MTS-a jest krótsze niż amortyzatora 1BA czy 1BE. Jak się jeździło jest pojęciem względnym ponieważ dla każdego będzie znaczyło co innego. Jak dla mnie było lepiej ponieważ było sztywniej ale do taczki jeszcze trochę brakowało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się