wrclaguna Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Siemanko... co do planów na mody, to tylko tak jak pisałem wydech, IC i strojenie tak w 700 PS celujemy. Gdzie planujesz robic program ?
A-rek Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 ładne auto jak każda C7:thumbup1: 3 dni temu widziałem na żywo jak te światła świecą i dają nieźle po oczach. przed kupnem rozważałeś też inne samochody? za cenę tego samochodu mogłeś mieć auto innej marki i z motorem ponad 600 PS. co cię przekonało do S6 C7?
szymeniu Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Prawdopodobnie w MTM w DE. To zależy od tego co powiedzą, na razie testują. Za 2-3 tygodnie będziemy coś wiedzieć
ksiu85 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 :shock3::shock3::shock3::shock3::shock3::shock3::slina::slina::slina::slina::slina::slina::slina: Super fura,marzenie kazdego forumowicza!!!Gratulacje zakupu i bezawaryjnosci
turdzi Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 przed kupnem rozważałeś też inne samochody? za cenę tego samochodu mogłeś mieć auto innej marki i z motorem ponad 600 PS. co cię przekonało do S6 C7? Sluszna uwaga tym bardziej ze auto robiace setke dobrze ponizej 5sek uznane jest za wolne no ale skoro hothatche schodza dzis do 6 sek to moze faktycznie.Piekne auto w avancie idealne dla mnie pod kazdym wzgledem.
126tomek Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Gratulacje;) Auto pierwsza liga co tu dużo mówić Mam pytanko odnośnie reflektorów przednich LED. Ich barwa jest chyba trochę inna(bardziej niebieska) od ORI xenonu tak? Jak jest z rozkładem i ilością światła w stosunku do xenonu?
mystic.pl Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Czy obok eski widzę a4 allroad fl ? Wiesz może jak duża jest doplata za sportowy wydech i carbony przy konfiguracji auta ? BTW wczoraj szwagier zajechał nową 528i biturbo i jak na te auto przy tej mocy to pozytywnie zaskoczyły mnie hamulce. Tarcze ogromne, wentylowany tył i tak na oko to tarcza tylna miała z 350mm średnicy, zaciski jakieś wielotłoczkowe. Jak tak patrze na wszyskie nowe audi to poza ceramiką, heble to teraz najsłabsza strona tej marki.
turdzi Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Mystic kazde A6 powyzrj 200 km ma juz wielotloczkowy zacisk i min.345 mm tarczy.
mystic.pl Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Z przodu ok, ale tył Jakie heble są S6C7 ?
turdzi Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Brembo 8 tloczkow 380 mm chyba plus opcja w ceramice
jedrekx Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 za-je-bi-sty... zazdroszczę.. nie wiem co powiedzieć
nastradamus Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 ta fura, jej foty i opis wyleczyły mnie z porannego kaca generalnie miazga :gicior:
szymeniu Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Łooooo Pany, aleś Cie mnie pytaniami zasypali. Po kolei. Co do zakupu to rozważałem auta przede wszystkim najnowocześniejsze technologicznie, najświeższe modele samochód miał być szybki, ale jednocześnie praktyczny. RS6 odpadło ze względu na wiek (stary model) , Panamera wersje (4S, GTS) za drogie w stosunku do tego co oferują, wersja Turbo to już przesada cenowa. Mercedes mi się nie widzi poza tym jedyne co mogło by być to E63 AMG ale to wolnossak i nic nie pomodzimy. CLS AMG za drogi i niestety przy dwójce dzieci mało praktyczny. BMW M5 niestety potwierdzę że doopy to nie urywa a 6 stów krzyczą. Oczywiście wchodziły w grę zabawki typu SLS, Gallardo, 911, czy chociażby GTR ale po prostu ja chcę mieć auto uniwersalne a nie tylko do zabawy. Zresztą na zabawki przyjdzie czas. Następny przystanek RS6, S6 jest pierwszą w PL zamawianą oficjalnie itp. poczekamy i zrobimy to samo z RS'ką. A brałem pod uwagę RS4 Avant, ale niestety mało miejsca i wolnossak, a więc żeby to jechało to cały dolot do roboty. Obok stoi Q3, co do hamluców to są mega. Nie znam rozmiarów tarczy ale najmniejsza felga to 19' dla zwykłych, i 20' dla ceramiki. Nie opłaca się ceramika, bo kosztuje 4 dychy, a najlepsze zestawy wyczynowe (do tego auta) Brembo chodzą po około 20 koła. Zresztą na standardowych hamuje w miejscu, a na tor się na razie nie wybieram. Setka zrobiona w 3,9 z LC na rozgrzanych kapciach LED ma barwę białą wpadającą w odcień zielono niebieski, inaczej tego nie potrafię wytłumaczyć trzeba obejrzeć na żywo A i kaganiec ma na 270 ehh...
jedrekx Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 nie planujesz wycieczki do Bydgoszczy?
szymeniu Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Do Świecia w przyszłym tygodniu
ksiu85 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Czy obok eski widzę a4 allroad fl ?Wiesz może jak duża jest doplata za sportowy wydech i carbony przy konfiguracji auta ? BTW wczoraj szwagier zajechał nową 528i biturbo i jak na te auto przy tej mocy to pozytywnie zaskoczyły mnie hamulce. Tarcze ogromne, wentylowany tył i tak na oko to tarcza tylna miała z 350mm średnicy, zaciski jakieś wielotłoczkowe. Jak tak patrze na wszyskie nowe audi to poza ceramiką, heble to teraz najsłabsza strona tej marki. Obok S 6 stoi Q3 jak sie niemyle??
jedrekx Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Do Świecia w przyszłym tygodniu o proszę jak możesz to daj znać, chętnie bym podjechał zobaczyć jeśli można.. a ja Cię uraczę widokiem mojej A5tki
slaviozo Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 za takie auta w PL sie ban nalezy :] nie no spoko we wtorek kresle lotto znow ;P
Rekomendowane odpowiedzi