mystic.pl Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Szymeniu no to widzę, że zakup z głebi serca przemyślany Wg mnie to najlepsze auto w tej klasie na obrcną chwilę Ps jakiś detailing zapodaj bo szkoda lakieru a wolno nie jeździsz, domniewywam
szymeniu Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Jak już będę miał wszystko ustalone co do wyjazdu to dam znać wcześniej. Białą A5 (mojego kolegi) do ślubu jechałem dwa lata temu, wtedy posiadając A4 B6, jaki to był dla mnie prezent normalnie mega.
filip1001 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Może głupie i banalne pytanie ale jak oceniasz przesiadkę z B6ki na S6 C7 ? Chyba na korzyść wypada C7 ?
szymeniu Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Już miałem cosik robić, ale i tak mam prawe lustro do wymiany bo przypiź...łem w sarnę. Na zimę dostanie tylko wosk tak z 3 warstwy, żeby nie żarło lakieru. A na wiosnę mój "zaufany człowiek" zrobi co trzeba. P.S moją dawną A6 też On robił i nikomu innemu nie dam dotknąć Kosmetyka aut :: Zobacz temat - Audi A6 avant misano red pearl effect
mystic.pl Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 No to ja widzę, że w każdym względzie masz wszystko poukładane, nic dodać nic ująć Powiedz tylko jaka jest dopłata za sportowy wydech i carbony. a ten czerwony szybko sie nudzi ?
szymeniu Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Czerwonego kupiłem, po ślubie trzy miechy na jesieni 2010. Z bardzo małym przebiegiem i niespotykanym kolorem. Później Chip na 290PS i jakoś to jeździło. Jednak przez cały czas była myśl "mocna, szybka PB i minimum V8" W S6 Carbon dekory kosztują 3500zł, ale dla mnie za ciemno wtedy we wnętrzu co do sportowego wydechu to można go zamówić ale tylkow wersjach RS 4 i 5, eskach tego nie ma. Jest tylko w audi drive sellect opcja wydech (comfort, auto, dynamic)
turdzi Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Niezle masz wymagania jak mowisz ze M5 d*py nie utywa a masakruje RS6 C6.BTW E63 to biturbo.
mystic.pl Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 No właśnie dlatego pytałem bo gdzieś widziałem, że jest w opcji sportowy wydech. Czyli do eski brak opcji. To w rs sportowy zapewne różni sie tym od seryjnego, że ma wsadzoną przepustnicę. ---------- Post dopisany at 12:30 ---------- Poprzedni post napisany at 12:28 ---------- BTW E63 to biturbo. Nio, od 63 odeszli już od kompresorów.
szymeniu Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 M5 to kwota 600 tys. z dodatkami. Do setki nikogo nie zmasakruje nawet mojej biednej 420 PS S6. A do dwóch pak jest o pół długości auta. Za takie pieniądze to zdecydowanie mało, zwłaszcza że M5 to zawsze był potwór, a teraz niestety nawet FanBoye płaczą nad tym samochodem. O tym że pompa oleju siada po po kilkunastu tysiącach nie wspomnę. E63 z zilnikiem 6.2 litra potocznie zwanym 6.3 nie występowało z turbo. Dopiero nowe jednostki 5,5 litra są V8 Bi-turbo i właśnie w przypadku CLS'a krzyczą za to w podstawie 560 klocków. Wymagania owszem może i mam ale dokładnie oglądam co mi kto oferuje i za jakie $. V8 Biturbo dla E63 AMG Ť AUTOKULT.pl
Zemis Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Grubo...przepiekne autko już C7 jest piekne a co dopiero S6 C7...masakra
peter22 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Ale kolego zrobiłeś zamiesznie na forum Fura bardzo ładna ale niestety nieliczni moga sobie na taką pozwolić.:kox::kox::kox:
gregory Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Fura kosmos. Marzenie. Zaciekawiło mnie stwierdzenie że do 100 poniżej 4s. Zmierz to kolego jakimś race logic kiem albo G-tech em, lub pojedź na profi zawody 1/4 mili. Wklej na forum wtedy będziemy się mogli realnie napalać na wyniki.
mystic.pl Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Fura kosmos. Marzenie. Zaciekawiło mnie stwierdzenie że do 100 poniżej 4s. Zmierz to kolego jakimś race logic kiem albo G-tech em, lub pojedź na profi zawody 1/4 mili. Wklej na forum wtedy będziemy się mogli realnie napalać na wyniki. Zdecydowanie bardziej jara mnie to auto niż 3,5 do setki
Arturoo Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Fura kosmos. Marzenie. Zaciekawiło mnie stwierdzenie że do 100 poniżej 4s. Zmierz to kolego jakimś race logic kiem albo G-tech em, lub pojedź na profi zawody 1/4 mili. Wklej na forum wtedy będziemy się mogli realnie napalać na wyniki. Zdecydowanie bardziej jara mnie to auto niż 3,5 do setki Amen
ryba85 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Prawdopodobnie w MTM w DE. To zależy od tego co powiedzą, na razie testują. Za 2-3 tygodnie będziemy coś wiedzieć kuzyn pracuje w MTM.z tego co wiem to tam ładnie tuninguja auta.
turdzi Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Co do tego ze S6 ma rewelacyjny stosunek ceny tak na prawde nie jet do konca konkurencja dla M5 i E63 nie mszadnycha watpliwosci bo cene ma swietnia ale nie zgodze sie ze m5 i e63 to wolne auta bo nie sa.E juz od jakiegos czasu jest biturbo.
A4-Tomek Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Fura robi robotę :slina: na drodze tym bardziej :naughty: musze obadać na YT jak brzmi silnik
wrclaguna Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Audi S6 quattro 4.0T biturbo V8 Start Up, Revving, Engine Exhaust Sounds 4,000 RPM... - YouTube
Rekomendowane odpowiedzi