Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
to ile taka skrzynia

z 25 tysi jak nie wiecej :wink:

Opublikowano

S-tronic jest cudownym dzieckiem marketingu serwisowego audi i vw nierozbieralna, nienaprawialna skrzynia. Ot taki element eksploatacyjny

Opublikowano

dlatego ja nie kupuje s-tronilkow i zadnych automatow nie wiem jak by to cudownie mialo jechac manual to manual jak sam nie zrypiesz dziala!

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:46 ----------

to ile taka skrzynia

z 25 tysi jak nie wiecej :wink:

za stronica malo okolo 8tys euro

Opublikowano

Spoko Brysio, tylko znajdź mi teraz coś z manualem :D

Opublikowano

Przecież całej skrzyni w hucie nie wylali z kilku litrów surówki więc jak ona może być nierozbieralna ??

Opublikowano

:) tylko opcja jest w automacie ale widzialem juz s7 w manualu wiec pewnie mozna i do s6 na specjalne zamowienie

---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ----------

Przecież całej skrzyni w hucie nie wylali z kilku litrów surówki więc jak ona może być nierozbieralna ??

nierozbieralna jest dla laikow :) nie ma rzeczy nierozbieralbych ale sa rzeczy nieskladalne drugi raz :)

Opublikowano

U mnie wymieniali s-tronic i cena 30tys poza gwarancja

Opublikowano

Dokładnie rozebrać się pewnie da. Ale poskladać już nie. Ciekawe czy ktoś to ogarnie

Opublikowano
Jak będę potrzebował to zawsze lepiej dać komuś znajomemu zarobić. A swoją drogą pracy niby nie ma, a wcale kogoś konkretnego nie tak łatwo znaleźć. Wszystko to magistry bez przyuczenia. Prawda jest taka że przyszedł jeden na obsługę CNC marki DMG i jak nastawy zrobił to wrzeciono rozjebał, a inny w trakcie wymiany narzędzia z magazynu zrobił twardy reset i cały magazyn z prędkością kilku metrów/sek jebnął we wrzeciono. Ale takich historii to ja mam na pęczki. Skala jest na 2/10 kumatych 3 mairę ogarnia temat a połowa to powinna stać i patrzeć nic poza tym

u mnie w C6 key less był już fabrycznie, ja w ogóle nic nie dokładałem do tego auta mechanicznie. Ogólnie było dopasione

w CNC trzeba byc kumatym, jak robilem technikum to z 80 osob z 2 klas zdalo 4:facepalm:

Opublikowano

Bartek miałeś juz po gwarancji czy co

Opublikowano
U mnie wymieniali s-tronic i cena 30tys poza gwarancja

kup taką używaną po gwarancji :facepalm:

Opublikowano

Najgorzej że nowa też szwankuje i walcze z nimi o kolejną wymianę tym bardziej że chce program robić

Opublikowano

da sie poskladac bez problemu ale tu chodzi o kalibracje po zlozeniu a do tego specjalny stol potrzebny itp itd dlatego mowia ze nierozbieralna bo sam tego nie ogarniesz -- mechanicznie tak ale nie synchronizacjynie z elektronika

Opublikowano

czyli rozumiem szymeniu że APR cie nie interesuje

Opublikowano

No właśnie interesuje mnie stage III czyli moc rzędu 550-560 PS i 700Nm. Tylko jedyny problem to skrzynia biegów, bo jak na razie słyszę od każdego że to bardzo duże ryzyko przy S-tronicu tak duży moment obrotowy.

Opublikowano

tanie te skrzynie macie. do mojej padaki nowa ok 30-40k (przynajmniej kiedyś tak kosztowała).

ja na twoim miejscu bym sie nie bawił na razie w takie rzeczy bo i tak masz mega zapierdalacza. no chyba że masz worek $$$ na naprawy a tutaj nawet nic nie znajdziesz na rynku wtórnym w razie czego.

Opublikowano

Ale APR ma tez fabryka mocy z Rzeszowa i jest to oficjalny dealer i serwis audi autorud i można to zrobić z zachowaniem gwarancji.

Opublikowano

My jesteśmy oficjalnym dealerem, i sprawa jest jasna,no ale nie będę sie kłócił na forum. Wspólpracujemy z FM na wielu płaszczyznach. Poza tym po co ma jechać do Rzeszowa jak do nas ma bliżej?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...