badboy Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 to ile taka skrzynia z 25 tysi jak nie wiecej
szymeniu Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 S-tronic jest cudownym dzieckiem marketingu serwisowego audi i vw nierozbieralna, nienaprawialna skrzynia. Ot taki element eksploatacyjny
Brysio Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 dlatego ja nie kupuje s-tronilkow i zadnych automatow nie wiem jak by to cudownie mialo jechac manual to manual jak sam nie zrypiesz dziala! ---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:46 ---------- to ile taka skrzynia z 25 tysi jak nie wiecej za stronica malo okolo 8tys euro
szymeniu Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Spoko Brysio, tylko znajdź mi teraz coś z manualem
alvaro Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Przecież całej skrzyni w hucie nie wylali z kilku litrów surówki więc jak ona może być nierozbieralna ??
Brysio Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 tylko opcja jest w automacie ale widzialem juz s7 w manualu wiec pewnie mozna i do s6 na specjalne zamowienie ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Przecież całej skrzyni w hucie nie wylali z kilku litrów surówki więc jak ona może być nierozbieralna ?? nierozbieralna jest dla laikow nie ma rzeczy nierozbieralbych ale sa rzeczy nieskladalne drugi raz
kuredu Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 U mnie wymieniali s-tronic i cena 30tys poza gwarancja
szymeniu Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Dokładnie rozebrać się pewnie da. Ale poskladać już nie. Ciekawe czy ktoś to ogarnie
slavko87 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Jak będę potrzebował to zawsze lepiej dać komuś znajomemu zarobić. A swoją drogą pracy niby nie ma, a wcale kogoś konkretnego nie tak łatwo znaleźć. Wszystko to magistry bez przyuczenia. Prawda jest taka że przyszedł jeden na obsługę CNC marki DMG i jak nastawy zrobił to wrzeciono rozjebał, a inny w trakcie wymiany narzędzia z magazynu zrobił twardy reset i cały magazyn z prędkością kilku metrów/sek jebnął we wrzeciono. Ale takich historii to ja mam na pęczki. Skala jest na 2/10 kumatych 3 mairę ogarnia temat a połowa to powinna stać i patrzeć nic poza tymu mnie w C6 key less był już fabrycznie, ja w ogóle nic nie dokładałem do tego auta mechanicznie. Ogólnie było dopasione w CNC trzeba byc kumatym, jak robilem technikum to z 80 osob z 2 klas zdalo 4:facepalm:
tymonA4 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Bartek miałeś juz po gwarancji czy co
badboy Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 U mnie wymieniali s-tronic i cena 30tys poza gwarancja kup taką używaną po gwarancji
kuredu Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Najgorzej że nowa też szwankuje i walcze z nimi o kolejną wymianę tym bardziej że chce program robić
Brysio Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 da sie poskladac bez problemu ale tu chodzi o kalibracje po zlozeniu a do tego specjalny stol potrzebny itp itd dlatego mowia ze nierozbieralna bo sam tego nie ogarniesz -- mechanicznie tak ale nie synchronizacjynie z elektronika
ohm Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 czyli rozumiem szymeniu że APR cie nie interesuje
szymeniu Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 No właśnie interesuje mnie stage III czyli moc rzędu 550-560 PS i 700Nm. Tylko jedyny problem to skrzynia biegów, bo jak na razie słyszę od każdego że to bardzo duże ryzyko przy S-tronicu tak duży moment obrotowy.
Buba Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 tanie te skrzynie macie. do mojej padaki nowa ok 30-40k (przynajmniej kiedyś tak kosztowała). ja na twoim miejscu bym sie nie bawił na razie w takie rzeczy bo i tak masz mega zapierdalacza. no chyba że masz worek $$$ na naprawy a tutaj nawet nic nie znajdziesz na rynku wtórnym w razie czego.
kuredu Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Ale APR ma tez fabryka mocy z Rzeszowa i jest to oficjalny dealer i serwis audi autorud i można to zrobić z zachowaniem gwarancji.
ohm Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 My jesteśmy oficjalnym dealerem, i sprawa jest jasna,no ale nie będę sie kłócił na forum. Wspólpracujemy z FM na wielu płaszczyznach. Poza tym po co ma jechać do Rzeszowa jak do nas ma bliżej?
Rekomendowane odpowiedzi