Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

bierz rs6 :thumbup:

Zawsze byłem zdania, że RS6 C6 To bardzo ale to bardzo udane auto tym bardziej do codziennej jazdy :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Veyron nie jest na 4 turbinach ? Bo te grubo ponad 1000KM to chyba zasługa właśnie 4 dmuchawek. Jakby tak RS6 zrobić na 4 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Veyron nie jest na 4 turbinach ? Bo te grubo ponad 1000KM to chyba zasługa właśnie 4 dmuchawek. Jakby tak RS6 zrobić na 4 ;)

to by tloki wyplynely wydechem :) podejrzewam ze taki veyron po chipie to ma 2000ps tylko ktora skrzynia to ogarnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Veyron przede wszystkim ma 16 garów i 8 litrów pojemności do tego 4 turbiny, więc RS6 nawet zmodzone nie podejdzie do niego. Veyron Supersport ma 1200KM i 1500Nm i inne turbiny niż seryjny. Kiedyś czytałem, że to kres tego silnika ze względu na budowę w układzie W. Następca ma mieć już V-kę.

Aha, chip do seryjnego Veyrona robi ok 1200KM i 1450Nm, więc z SS byłoby trochę więcej, ale nie przesadzajmy z jakimiś 2000KM.:cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a 10 lat beda silniki down sized czyli 1.0 3gary do tego 6 turbosperzarek i moc w vw polo 15000ps :))):decayed:

a propo bylem w porsche museum i stoi tam silniczek 1,5litra z turbo 800ps wiec z takiego 4,0 spokojnie 2000ps do ogarniecia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd wiesz ile daje chip do veyrona? ktoś robił ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden zmodzony Veyron o wartości jakichś 10 x RS6 . Zresztą RS6 jest jak najbardziej w moim zasięgu, modyfikację mogę zrobić w Piasecznie i mieć naprawdę "autobahn monster" za rozsądne pieniądze. Natomiast Veyron cóż raczej pieśń przyszłości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden zmodzony Veyron o wartości jakichś 10 x RS6 . Zresztą RS6 jest jak najbardziej w moim zasięgu, modyfikację mogę zrobić w Piasecznie i mieć naprawdę "autobahn monster" za rozsądne pieniądze. Natomiast Veyron cóż raczej pieśń przyszłości

szczególnie mi się podoba stwierdzenie "autobahn monster" za rozsądne pieniądze :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a 10 lat beda silniki down sized czyli 1.0 3gary do tego 6 turbosperzarek i moc w vw polo 15000ps :))):decayed:

taa i fotoradar fabrycznie zamontowany z GPSem w ramach bezpieczeństwa na drodze ustalonego przez nasz sejm:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy spojrzec co było 10 lat temu :)

1.9 turbodiesle miały 90-110 KM :) teraz mamy 1.3-1.6 diesel o takich mocach :)

2.0 diesle miały w 2004 - 140KM i nie zmieniło się bardzo to - mamy na rynku modele od 150 do 177KM

1.8T miały 150-180KM... teraz w sumie nie wiele więcej bo... normy spalin.

Co innego jak spojrzec na japońskie kosiarki - pamiętacie CRX? 1.6 160KM z wolnossaka... w latach 90tych? patrząc od tej strony to mamy krok w tył obecnie...

Przykładem dobrym jest Golf R... najpierw był dziadek GIII VR6 174-190KM potem V6 2.0 204KM potem.... R32 232KM... potem 3.2 250... a teraz 2.0 270... nastepca pewnie2.0 300... dalej pewnei będzie 1.6TT o mocy 320 itd :) i dojdziemy do czasów kiedy RS6 będzie miało 3.0 V6 3xTurbo i 700KM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jaram się RS6 i mam coraz większą chęć na jakiś za***isty mod do niego.

a swoją drogą

Hennessey Venom GT: 0-300 km/h w 13,63 sekundy - Moto - WP.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak od S6 przez rs6 doszlismy do Hennessey... wszystko mozemy mieć... kwestia jedynie pieniędzy z 0.5 mln PLN doszliśmy do 4,2 mln PLN... 99,9 % z nas nie doliczy sią nawet takiej kasy na emeryturze dodając wszystkie swoje pensje z całego życia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no co do RS6 czy auta w tych gabarytach to nie ma problem. A jeśli chodzi o superauta to kwestia czasu i pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...