Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

turbo benzyna zawsze bierze olej. choćby nie wiem co producent pisał i ludzie gadali

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kurde to moje stare padło tyle nie łyka :shock3:

Mój bierze wedle humoru od 125ml do 200ml na 1000km. Z tym że te 200ml to przy kręceniu na czerwone i upalanie po mieście

Przy tym silniku i takiej mocy to tak jak by Ci nic nie brało. Właściwie to szybciej odparowuje niż jest zjadany. Może lepszy olej trzeba zalać?

Opublikowano

a jak masz problem z heblami to wsadz ceramikę. Ostatnio za dyszkę był zestaw do sprzedania

Opublikowano
Kurde to moje stare padło tyle nie łyka :shock3:

Mój bierze wedle humoru od 125ml do 200ml na 1000km. Z tym że te 200ml to przy kręceniu na czerwone i upalanie po mieście

Przy tym silniku i takiej mocy to tak jak by Ci nic nie brało. Właściwie to szybciej odparowuje niż jest zjadany. Może lepszy olej trzeba zalać?

Mam Motula według normy 504.00 i 507.00 po to żeby uznali w razie czego gwarancję. Jeszcze ewentualnie Millers. Ostatnio jak jechałem trasy do 200-230 bez kręcenia na S i Dynamic mode to tak jakby nie brał oleju. Ja olej wymieniałem przed zlotem w BT, od tamtej pory nie dolewałem i jeszcze mam olej a sami wiecie jak jeździłem w BT i ogólnie auta nie oszczędzam

Opublikowano

Oj tam , jak to nie ma co narzekać, w schowku zarówka żółcią wali az niemiło....:wink:

Opublikowano

Dokładnie. Nic złego się nie dzieje.

Opublikowano

Dziadek ty to człowieka umiesz pocieszyć :grin:

Opublikowano
Dziadek ty to człowieka umiesz pocieszyć :grin:

:naughty:

Opublikowano

Szymek, widzę, że Ci to padło olej bierze, słuchaj ja kupiłem niedawno a6 i na razie nie bierze nic, jak chcesz to się zamienie, dopłacisz z dyszke i będziemy kwita, a jeszcze do tego Ci olej wymienie przed wyjazdem a ja... No wezmę tego olejopijce od Ciebie :kwasny:

Opublikowano
Kurde to moje stare padło tyle nie łyka :shock3:

Mój bierze wedle humoru od 125ml do 200ml na 1000km. Z tym że te 200ml to przy kręceniu na czerwone i upalanie po mieście

Zrob 1000-2000km w miare normalnie, ale bez upalania do odcinki i zobacz co sie bedzie dzialo.

Jak sie lata Krakow - Katowice w 16 minut, to nie dziwne, ze silnik wciaga olej ;)

POWODZENIA z synem! (dopiero przeczytalem)

Opublikowano

Albo sprzedam to padło i za tę kasę wezmę sobie zabawkę i BMW 530d w kombi

Też ciekawa opcja.

Opublikowano

No powoli wracam do normalnego trybu życia. Aczkolwiek trzeba się przyzwyczaić do ciągłych wycieczek do szpitala przynajmniej najbliższe dwa tygodnie.

Młody, jak chcesz to się jakoś dogadamy :grin:

Flyer, jak jeżdżę powiedzmy na trasie do 180 to nie upił, ale wystarczyło 300 km z butem w podłodze na autobahnie i nadrobił zaległości. Ale tak jak radzicie ignoruję to i tyle, będę sprawdzał ale nie stresował się tym i litr woził w bagażniku.

Udało mi się nie przekraczając 160-170 km/h zrobić na jednym baku 620km spalanie na poziomie około 11,5l/100 :kox: jakbym jechał do 140 to realnie około 10,6 pokazywał. Przyzwoicie jak na 4L

Opublikowano

To spalanie takie jak u mnie! :grin::grin::grin: Patrz, tu następny powód, żeby rozważyć zamianę:decayed:

Opublikowano

Odpina garnki jak jedziesz spokojnie?

Opublikowano

Ta, śmigał na 4 jak jeździliśmy w BT, szokujące jest to, że nie czuć nawet kiedy załącza wszystkie 8:wink:

Opublikowano
Odpina garnki jak jedziesz spokojnie?

Odpina, i jestem zaskoczony że robi to całkiem szybko i bezboleśnie czasem tylko jak ja coś odpier**le z pedałem gazu i zgubi się skrzynia sekundę to delikatnie jest dyskomfort ale to oczywiście tylko ja widzę nikt inny

Opublikowano

Szymek widzimy się jutro przed spotem w Krk :kox:

Tym razem nie będzie upalania :decayed:

Opublikowano

Szymon jeżeli chodzi o branie oleju to ja cie absolutnie rozumiem. Jeżeli kupujesz używany samochód go chcac nie chcac liczysz się z tym ze przy odrobinie pecha możesz trafić auto które bedzie brało olej bo nigdy nie wiesz jak ktoś tym jeździł ale jeżeli kupujesz nowe bez znaczenia czy za 50 czy 500K to też po to zeby miec pewność ze tego oleju nie będzie. brało. Duzo tez zależy od stylu jazdy a z tego co czytam to suto jakos lekko tez nie ma ale mimo wszystko sledzil bym w tej sprawie zagraniczne fora bo silnik nowy wiec moze sie okazac że bedzie jakas akcja serwisowa ze względu na jakas wade.

Problem z takim spalaniem oleju jest taki ze zacznie zapychac katalizatoy o odkladac nagar w silniku.Przy ilu tys zacznie to robic różnice ciężko powiedzieć ale na dłuższą mete na pewno nie jest zdrowe.

Opublikowano
Szymon jeżeli chodzi o branie oleju to ja cie absolutnie rozumiem. Jeżeli kupujesz używany samochód go chcac nie chcac liczysz się z tym ze przy odrobinie pecha możesz trafić auto które bedzie brało olej bo nigdy nie wiesz jak ktoś tym jeździł ale jeżeli kupujesz nowe bez znaczenia czy za 50 czy 500K to też po to zeby miec pewność ze tego oleju nie będzie. brało. Duzo tez zależy od stylu jazdy a z tego co czytam to suto jakos lekko tez nie ma ale mimo wszystko sledzil bym w tej sprawie zagraniczne fora bo silnik nowy wiec moze sie okazac że bedzie jakas akcja serwisowa ze względu na jakas wade.

Problem z takim spalaniem oleju jest taki ze zacznie zapychac katalizatoy o odkladac nagar w silniku.Przy ilu tys zacznie to robic różnice ciężko powiedzieć ale na dłuższą mete na pewno nie jest zdrowe.

Otóż to kupiłem nowe to powinienem mieć w d*pie nie ważne czy to Dacia czy Audi nowe, docierałem wedle przykazań to powinno byc cacy. Ale jak poczytałem forum Porsche to maskara pod tym względem. Co do mojego silnika to bardzo mało tego jeździ i ciężko coś ustrzelić żeby pisali, dopiero jak zaczniesz rzucać się w serwisie to sie okazuje że ludzie zgłaszają takie przypadłości ale oczywoście oni mają swoje normy.

Dlatego będę obserwował i co jeszcze lepsze na dolewkę (1 x na razie) jeżdżę do ASO otwieram zlecenie płace kilkanaście złoty za dolanie mojego oleju i mam wpis w elektronicznej bazie o dolewce. Wszystko po to żeby jak się coś sypnie nie mogli mi nic zarzucić. Generalnie litr oleju spala na jakieś 6000 km więc w trasie raczej mnie nie zaskoczy :wink:

BMW M5 F10 też chleje i to nie mało. I powiem wam że co tydzień wydech do czyszczenia. Tak samo widziałem w M5 obrzygane czarną sadzą jak w dieslu. Nie wiem może to te nowe turbiny tyle na smarowanie biorą ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...