Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież to norma, że nowe silniki tyle żłopią tego oleju, dodaj do tego pojemność silnika, turbo i masz odpowiedź. Nie da się tego uniknąć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1 litr na 6K ? toż to żadne zużycie przy takim silniku itakich osiągach. ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie co bym nie mówił o dźwięku Odkurzacza , narazie odpukac nie bierze nic , przynajmniej na kompie nie znika nic od wymiany do wymiany , narazie robiłem je dwie ...z rur wydechowych mozna jeść - sa jak nowe ...pod tym względem nie mam nic do zarzucenia :decayed: Nie wiem ale 1.8tfsi pod tym kątem to chyba jedyny silnik benzynowy aktualnie w VAG co oleju nie bierze ...miałem 1.4tfsi jako zastępcze to wydech oczywiście był cały w sadzy wiec tez musiał brać tez olej :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mi dzisiaj poprawiła eSa humor :grin: koleś z M5 E60 taki "cffaniak" w okularkach myślał chyba że sobie znaczki podoklejałem a pod maską mam dieselka, ale się niemiło zaskoczył :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon jeżeli chodzi o branie oleju to ja cie absolutnie rozumiem. Jeżeli kupujesz używany samochód go chcac nie chcac liczysz się z tym ze przy odrobinie pecha możesz trafić auto które bedzie brało olej bo nigdy nie wiesz jak ktoś tym jeździł ale jeżeli kupujesz nowe bez znaczenia czy za 50 czy 500K to też po to zeby miec pewność ze tego oleju nie będzie. brało. Duzo tez zależy od stylu jazdy a z tego co czytam to suto jakos lekko tez nie ma ale mimo wszystko sledzil bym w tej sprawie zagraniczne fora bo silnik nowy wiec moze sie okazac że bedzie jakas akcja serwisowa ze względu na jakas wade.

Problem z takim spalaniem oleju jest taki ze zacznie zapychac katalizatoy o odkladac nagar w silniku.Przy ilu tys zacznie to robic różnice ciężko powiedzieć ale na dłuższą mete na pewno nie jest zdrowe.

Otóż to kupiłem nowe to powinienem mieć w d*pie nie ważne czy to Dacia czy Audi nowe, docierałem wedle przykazań to powinno byc cacy. Ale jak poczytałem forum Porsche to maskara pod tym względem. Co do mojego silnika to bardzo mało tego jeździ i ciężko coś ustrzelić żeby pisali, dopiero jak zaczniesz rzucać się w serwisie to sie okazuje że ludzie zgłaszają takie przypadłości ale oczywoście oni mają swoje normy.

Dlatego będę obserwował i co jeszcze lepsze na dolewkę (1 x na razie) jeżdżę do ASO otwieram zlecenie płace kilkanaście złoty za dolanie mojego oleju i mam wpis w elektronicznej bazie o dolewce. Wszystko po to żeby jak się coś sypnie nie mogli mi nic zarzucić. Generalnie litr oleju spala na jakieś 6000 km więc w trasie raczej mnie nie zaskoczy :wink:

BMW M5 F10 też chleje i to nie mało. I powiem wam że co tydzień wydech do czyszczenia. Tak samo widziałem w M5 obrzygane czarną sadzą jak w dieslu. Nie wiem może to te nowe turbiny tyle na smarowanie biorą ?

To jest V8 i rządzi się swoimi prawami. Olej będzie brało i koniec a u Ciebie praktycznie nic nie bierze a zapewne odparowuje jak dasz po garach. Trochę jeżdżę 5,7 Hemi i tam 3-4 setki na 1000 to norma. Ale i tak nic nie dorówna porsche:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek gadalem z właścicielem Java car design o jego ferarce i mówił ze sie zdziwił ze mu wcale oliwy nie pije ...wiec moze to jest dobry kierunek np masseratti maja silniki Ferrari :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego piszecie ze turbo musi brać olej. Ja jeżdżę od cn.12 lat uturbionymi silnikami i żaden oleju nie brał. Przeważnie to były diesle, żadna V8, ale i był tez dwa razy 1,8T, a teraz nawet Smart 102KM:decayed:

Żaden mi nie brał oleju do czasu mojej pierwszej 2.0TFSI. A żaden nie miał/ma lekko. Poza tym 2.0 po wymianie tłoków nie bierze oleju. Faktem jest ze problemy olejowe w Audi to pikuś w porównaniu z tym co maja właściciele Purchawek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zobaczyć take auto które podczas jazdy z butem w podłodze przez dłuższy czas nie weźmie ani grama oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego piszecie ze turbo musi brać olej. Ja jeżdżę od cn.12 lat uturbionymi silnikami i żaden oleju nie brał. Przeważnie to były diesle, żadna V8, ale i był tez dwa razy 1,8T, a teraz nawet Smart 102KM:decayed:

Żaden mi nie brał oleju do czasu mojej pierwszej 2.0TFSI. A żaden nie miał/ma lekko. Poza tym 2.0 po wymianie tłoków nie bierze oleju. Faktem jest ze problemy olejowe w Audi to pikuś w porównaniu co maja właściciele Purchawek.

termin branie oleju trzeba wziąc w " "

100 czy 200ml to norma bo turbina na wode nie chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że was zanudzę na śmierć ale dzisiaj postanowiłem że sprawdzę ile tak naprawdę jadąc "normalnie" to moje padło pali.

Trasa Lutynia do Kraków-Prokocim 298 km 2h,20 minut prędkość 140-150 koła jak wszyscy wiedzą 20'x9'

Jechałem normalnie bez buta, przy przyspieszaniu gaz na 70%. Nie "ciotowałem" zwykła płynna jazda autostradowa trochę na tempomacie.

Zrobiłem dwie fotki z których wynika że przejechałem 35 km w 15 minut czyli trzymałem mniej więcej równo te 140km/h spalanie każdy widzi. Wiem że to auto nie służy do ekonomicznej jazdy, ale przy tym że ostatnio codziennie robię trasę Wrocław- Kraków lub Krapkowice - Kraków okazało się całkiem przyjemnym usportowionym autem i do tego oszczędnym

20130425_093132.jpg

20130425_094736.jpg

Na pełnym zbiorniku ponad 700 km :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek Ty jesteś the beściak najpierw się wkurwiasz że Ci olej bierze jak zapierdalasz a teraz że fajnie pali jak się nie butuje:decayed::decayed::decayed::thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek Ty jesteś the beściak najpierw się wkurwiasz że Ci olej bierze jak zapierdalasz a teraz że fajnie pali jak się nie butuje:decayed::decayed::decayed::thumbup1:

Nie będę c**jem docenie ją trochę. W końcu aż tragiczna nie jest. Nawet czasem mi humor poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 biegów? kurde chciałbym mieć takie obroty przy tej prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że was zanudzę na śmierć ale dzisiaj postanowiłem że sprawdzę ile tak naprawdę jadąc "normalnie" to moje padło pali.

Trasa Lutynia do Kraków-Prokocim 298 km 2h,20 minut prędkość 140-150 koła jak wszyscy wiedzą 20'x9'

Jechałem normalnie bez buta, przy przyspieszaniu gaz na 70%. Nie "ciotowałem" zwykła płynna jazda autostradowa trochę na tempomacie.

Zrobiłem dwie fotki z których wynika że przejechałem 35 km w 15 minut czyli trzymałem mniej więcej równo te 140km/h spalanie każdy widzi. Wiem że to auto nie służy do ekonomicznej jazdy, ale przy tym że ostatnio codziennie robię trasę Wrocław- Kraków lub Krapkowice - Kraków okazało się całkiem przyjemnym usportowionym autem i do tego oszczędnym

http://s22.postimg.org/hkf87zczh/20130425_093132.jpg

http://s22.postimg.org/f4deu4uwt/20130425_094736.jpg

Na pełnym zbiorniku ponad 700 km :kox:

a co oznacza ta zielona kreska i logo akumulatora?:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielona kreska to chwilowe spalanie, a odnosnie akumulatora to jeśli kreska schodzi poniżej zera to odzyskiwana jest energia i ładowane jest aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...