miloszvip Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Witam! Mam problem z palącym się bezpiecznikiem od pompy paliwa.Nie mam zielonego pojęcia co to może być.Dodam tylko,że posiadam silnik 1.8 T.96 A i jeszcze jedno... "wszystko zaczeło się dziać od tego jak poczułem woń paliwa w samochodzie" wymieniłem zawór przez jakis czas nie palil bezpieczników... a terez znowu zaczął. Dodam jeszcze,że wymieniłem pompe paliwa + pływak.. i dalej zle pokazuje i wariuje... a zapomniałem dodać,że korek od wlewu paliwa tez wymieniłem! pomózcie.. bo rece mi już opadają...z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawacz1 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 kolego pali bezpiecznik po przejechaniu przez ciebie jakiegoś odcinka czy od razu po przekręceniu kluczykiem? Druga sprawa zrób prosty test odkręć korek wlewowy paliwa i wtedy odpal i zobacz czy dalej będzie go palić, jeśli masz problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa pompka szybko się nagrzewa i pali bezpiecznik. Wskazania paliwa potrafią wariować w momencie gdy nie działa poprawnie odpowietrzanie zbiornika pompka zasysając paliwo wciąga zbiornik do środka u mnie było dokładnie to samo co u ciebie paliło bezpiecznik i wariowały wskazania poziomu paliwa, powodem jest najprawdopodobniej zaworek znajdujący się na puszce od filtra powietrza powinien cykać cały czas:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 To co kolega napisał tylko że zaworek nie będzie cykał cały czas tylko to jakiś czas na wyższych obrotach silnika czy jak jest on zimny to nie będzie cykał, to takie malutkie sprostowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miloszvip Opublikowano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Panowie... ja juuż ten zaworek zmieniałem... i dalej to sie dzieje... moze po prostu jest zapchany wężyk idący do baku? a pali po przejechaniu odcinka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 zdejmij nadkole od strony wlewu paliwa i sprawdz zaworek ten kulką być może się zaciął,przerabiałem taki przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 albo ściągnij jeden wężyk i i zobacz czy w ogóle on trzyma czy nie jak zacznie ci cykać to dodaj mu gazu i powinien przestać a jak będzie dalej ciągnął to znaczy że uszkodzony a zakładałeś nowy czy ze szrotu ?? i sprawdź jeszcze jak odepniesz ten wężyk za zaworem czy jest drożny dmuchnij w niego i będziesz wiedział a z resztą czy ten zawór jest uszkodzony możesz sprawdzić jeszcze jak ci spali bezpiecznik to zobacz czy w okolicach wlewu baku ci syczy jak nie to znaczy że nie zawór tylko pompa się może przycierać jak się troszkę nagrzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawacz1 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 pirwsza i najwazniejsza próba odkęć korek i wtsedy niech silnik pracuje i napisz na forum co wyszło po teście bo szukasz pomocy prawda? my móśimy też mieć informacje żeby ci pomóć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 U mnie na palenie bezpiecznika pomogło rozebranie korka wlewu , przeczyszczenie go i poskładanie. Nie wiem czy kupiłeś nowy . Paliło bezpiecznik po ok. 5 km jazdy. Wg mnie węże odpowietrzania masz drożne. To dolot który zasysa opary powoduje tak duże podciśnienie w zbiorniku , jeśli korek nie równoważy tego podciśnienia to zbiornik jest zasysany . Zaworek na filtrze dałeś nowy? Jest możliwość że się przycina w pozycji otwartej , wtedy ilość zasysanego powietrza jest większa , większa niż przepustowość korka wlewu . Zaworek powinien rytmicznie cykać , czuć to łapiąc palcami ( u niektórych klepie bardzo głośno , u mnie jest to wręcz niesłyszalne ). ---------- Post dopisany at 00:49 ---------- Poprzedni post napisany at 00:47 ---------- Poziom paliwa wariuje ponieważ dno zbiornika podnosi się razem z pływakiem i pompą . ---------- Post dopisany at 00:50 ---------- Poprzedni post napisany at 00:49 ---------- Mi zrywało pływak z zaczepu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miloszvip Opublikowano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Panowie... jeżdzę bez korka wlewu paliwa i nie pali mi bezpiecznika jak na razie.. problem dalej istnieje z pływakiem(prawdopodobnie spadł) bo raz pokazuje tak a raz tak. Więc jaka w końcu diagnoza? możecie mi to w jakiś "obrazkowy" pokazać? Z góry dziękuję! ---------- Post dopisany at 10:36 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ---------- Korek kupilem na "szrocie":) od Omegii.. o dziwo pasuję a zawór elektrostatyczny uzywany z 1.8 z takimi samymi numerami jak moj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Panowie... jeżdzę bez korka wlewu paliwa i nie pali mi bezpiecznika jak na razie.. problem dalej istnieje z pływakiem(prawdopodobnie spadł) bo raz pokazuje tak a raz tak. Więc jaka w końcu diagnoza? możecie mi to w jakiś "obrazkowy" pokazać? Z góry dziękuję!---------- Post dopisany at 10:36 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ---------- Korek kupilem na "szrocie":) od Omegii.. o dziwo pasuję a zawór elektrostatyczny uzywany z 1.8 z takimi samymi numerami jak moj Cały problem w korku lub/ i tym zaworku na filtrze jeśli się przycina. Pływak zerwało z zaczepów jak zassało zbiornik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miloszvip Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 tylko,że kupiłem zawor dzialacjacy podobno... a to jest juz moj drugi korek... jak mam sprawdzic czy ten zawór jest dobry czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał 18t Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 W dniu 10.10.2012 o 20:33, spawacz1 napisał: kolego pali bezpiecznik po przejechaniu przez ciebie jakiegoś odcinka czy od razu po przekręceniu kluczykiem? Druga sprawa zrób prosty test odkręć korek wlewowy paliwa i wtedy odpal i zobacz czy dalej będzie go palić, jeśli masz problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa pompka szybko się nagrzewa i pali bezpiecznik. Wskazania paliwa potrafią wariować w momencie gdy nie działa poprawnie odpowietrzanie zbiornika pompka zasysając paliwo wciąga zbiornik do środka u mnie było dokładnie to samo co u ciebie paliło bezpiecznik i wariowały wskazania poziomu paliwa, powodem jest najprawdopodobniej zaworek znajdujący się na puszce od filtra powietrza powinien cykać cały czas:wink: U mnie jest ten problem że po przekreceniu kluczyka od razu przepala bezpiecznik. Nie posiadam korka wlewu paliwa i nie wiem czy dziala ten zaworek od odpowoetrzania zbiornika. Dodam ze silnik przeszedł remont i jest jeszcze jeden problem bo nie równo chodzi jakby na cyla jednego nie palił. Wtryski sa sprawne bo sprawdzałem ale martwi mnie ze moze być pompa paliwa walnięta dlatego nie rowno chodzi(zbyt mała ilosc paliwa na cylinder) lub ze zapowietrza sie zbiornik i tak jak pisał kolega wyzej ze to moze byc wina przegrzewania sie pompy. Bo przepala teraz tylko od pompy paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariox37 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 W dniu 17.03.2021 o 22:46, Rafał 18t napisał: U mnie jest ten problem że po przekreceniu kluczyka od razu przepala bezpiecznik. Nie posiadam korka wlewu paliwa i nie wiem czy dziala ten zaworek od odpowoetrzania zbiornika. Dodam ze silnik przeszedł remont i jest jeszcze jeden problem bo nie równo chodzi jakby na cyla jednego nie palił. Wtryski sa sprawne bo sprawdzałem ale martwi mnie ze moze być pompa paliwa walnięta dlatego nie rowno chodzi(zbyt mała ilosc paliwa na cylinder) lub ze zapowietrza sie zbiornik i tak jak pisał kolega wyzej ze to moze byc wina przegrzewania sie pompy. Bo przepala teraz tylko od pompy paliwa Właśnie dziś rano chciałem jechać do pracy i zonk, kręci nie pali . Spalony bezpiecznik chyba to 28 ( 20A) pompa paliwa, włożyłem drugi i odrazu spaliło. Możliwe że pompa siadła ? Spieszyłem się i pojechałem drugim autem. Jutro wrócę z pracy i zacznie się szukanie . Ktoś miał podobnie że odrazu po kluczyku pali bezpiecznik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YoGi1984 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 Miałem podobny problem w B5, gdy włączyłem sam zapłon (żeby kontroli się tylko zaświeciły) wszystko było oki, ale przy próbie odpalenia samochodu odrazu paliło mi bezpiecznik od pompy paliwa. U mnie problemem okazał się przetarty kabelek na drugim wtrysku i robił zwarcie przy próbie odpalenia, zlutowałem, zaizolowałem i auto do dziś jeździ bez problemu:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariox37 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 W dniu 17.07.2022 o 20:15, Mariox37 napisał: Dzięki jutro będę walczył Okazało się że zawarło przewody od cewki, kupione nowe wtyczki i przewody ( zestaw naprawczy cewki 4szt) Trzeba będzie wyciąć, wlutować i będzie git. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się