tomas2012 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Witam zamierzam zakupić nowy zawór EGR, na oryginalny niestety mnie nie stać, więc chciałem zapytać jakiej firmy najlepiej kupić dobrej jakości zamiennik, znalazłem na allegro Firmy Wahler. Poniżej są linki aukcji zaworu EGR który zamierzam zakupić proszę o opinie na ten temat i czemu są takie różnice w cenie miedzy jedną aukcją a drugą czy są podróbki Wahlera. ZAWÓR EGR WAHLER 7372D AUDI A4 A6 1.9TDI GALAXY (2703251069) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. WAHLER ZAWÓR EGR AUDI A4 B6 A6 C5 GALAXY VW 1.9TDI (2662312059) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Martin_Speed Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 ja bym wogole tego gowna nie kupywal... Ja wylaczylem erga bo tylko syf w silniku robi..Przez tego c**ja musialem turbine czyscic
Gość Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Marcinie, dlaczego EGR ma taki zły wpływ na silnik?
tomas2012 Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 wole fabryki nie poprawiać i zamontować EGR bo zaślepienie go także ma swoje skutki np. twardsza praca silnika, czytałem na forum i najpierw zaślepiają a później kupują drugi i montują od nowa
Weso Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 zakładaj firmy Wahler, będize Pan zadowolony, wsadzałem taki do sisotry a4 AJM 2 lata temu i jest git:)
alest Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Marcinie, dlaczego EGR ma taki zły wpływ na silnik? ....Panowie egr to wymóg narzucony producentom silników przez przepisy i normy "zielonych" i gdyby nie to to żaden producent by tego dziadostwa nie montował. Innego zastosowania nie ma, przy okazji powtórnie ładując do cylindrów wraz z kolejnymi porcjami powietrza spaliny i sadze, które wcześniej pozostały po procesie spalania. Najprościej mówiąc silnik zamiast kolejnych porcji czystego powietrza dostaje domieszkę spalin by je nazwijmy to dopalić - ot chyba cała filozofia.... ....jeżeli wczesniej nie widzieliście a bedziecie mieli kiedyś okazję zobaczyć zdemontowany świezo koletor dolotowy silnika z układem egr i porównać jego wnętrze z kolektorem bez tegoż dobrodziejstwa zobaczycie oczywistą różnicę - kwestię wpływu egr na jednostkę napędową ocenicie sami... ...twardsza praca silnika po eliminacji egr - nie wiem z czego może wynikać i nie zauważyłem tego w silnikach bez tego ustrojstwa? Pewnie jak ktoś wymontuje cały zawór wraz z mechanizmem klapy gaszącej to przy zatrzymywaniu silnika odczuje dyskomfort ale raczej nic poza tym...
ciesie2b Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 W dniu 11.10.2012 o 08:04, alest napisał: ...twardsza praca silnika po eliminacji egr - nie wiem z czego może wynikać i nie zauważyłem tego w silnikach bez tego ustrojstwa? Pewnie jak ktoś wymontuje cały zawór wraz z mechanizmem klapy gaszącej to przy zatrzymywaniu silnika odczuje dyskomfort ale raczej nic poza tym... tak a później do wymiany poduszki silnika i dwu mas nie dziękuję popieram wymianę EGR'a i też sądzie że to dziadostwo ostatnie ....
mario814 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Pominięcie klapy gaszącej, która jest częścią EGR to zły pomysł ( silnik szarpie przy gaszeniu. Nowe poduszki 2szt każda po jakieś 500zł w ASO po negocjacjach. Zamienniki są gumowe. Oryginalne gumowo-olejowe z czego jedna jest z zaworem usztywniającym silnik przy przyspieszaniu ) Jak ktoś chce zaślepiać EGR wystarczy wyjąć z niego wężyk podciśnienia i uszczelnić. EGR bez podciśnienia się nie otworzy więc zachowa się jak zaślepiony bez zbędnej roboty ( jeśli tylko nie cieknie będzie O.K jeśli autko do 2002. Powyżej niestety wywali błąd wtedy trzeba dodatkowo program ECU zmienić. )
Hezen Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Przy gaszeniu bez klapy wiadomo że trochę szarpnięciem silnikiem, ale AFN nie ma klapy a poduchy od tak przecież nie siadają.Wolę szybciej wymienić poduchy niż mieć zasyfiony kolektor ssący, kanały ssące w głowicy i nagar na denku tłoka i progu tuleji, do tego szybciej vnt zachodzi nagarem.Każdy oceni sam czy warto zaślepić EGR.Wysłane z OP3T
Sebbeekk Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 A jak w moim 1.9 TDI AHU 90km jest egr a nie ma klapy gaszącej, to egr nie działa jakoś jak klapa gasząca przy gaszeniu? A co z tym nagrzewaniem się silnika? Ze sprawnym i nie zaślepionym egr silnik w zimę nie grzeje się szybciej? Jakie są jeszcze wady i zalety zaślepionego egr? pytam bo nie wiem czy zaślepiać swój egr.
Sebbeekk Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 (edytowane) znalazlem pare tematow na forum o egr, poczytalem troche i juz wiem ze przy sprawnym egr silnik szybciej nabiera temperature, egr dopala spaliny ale nie zawsze jest otwarty- to komputer nim steruje, ale wtedy kiedy przyciskamy gazu to egr jest zamkniety zeby szlo swieze powietrze, to zaslepienie egr nie daje mocy. z wad to syfi dolot ale jak ma sie szczelne turbo i silnik nie lyka oleju to tak mocno nie zabija dolotu. u mnie egr czysciutki i w pelni sprawny, jedynie lekki nalot sadzy byl,wiec nie zaslepiam, zobacze jak bedzie wygladal po 5tys km Edytowane 30 Marca 2018 przez Sebbeekk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się