radimm 14 Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 takie są efekty jak się od d*py strony zaczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 bardzo smieszne ale diagnostyki nie zrobisz bo Vag nie polaczy sie z silnikiem pisze ze bład sterownika urzadzenia i jak to zrobic wróżko zeby sie polaczyc? tylko nie chodzi mi ze bezposrednio pod ECu tylko przez zlacze diagnostyczne zeby np ustawic wtryski...Przemek nie zrobisz czy nie umiesz? ja wrozka nie jestem (czasem na polsacie widze reklamy 0700 do wrozek - sprobuj) Jak juz bedziesz dzwonil to zapytaj sie jakie parametry portu nalezy ustawic. jezeli Ci nie pomoze to poeksperymentuj (poszukaj w googlach.. na bank znajdziesz co i jak). Dodatkowo moze sprawdz czy ktos nie odcial diagnozy (np jako zabezpieczenie przeciwkradziezowe) W tak starym aucie to juz wszystko sie zepsuc moze wiec moze ale nie musi to miec cokolwiek wspolnego z modyfikacja map w tym sterowniku Wtryskow w tym aucie nie ustawia sie "przez kabel" - moze pomylimo Ci sie z adaptacja wtryskow w silniku CR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 miałem u siebie takową akcję, że jeden tłok popłynął - diagnoza: Zesrany program. I raczej na to stawiam, bo kilka razy padlo pytanie co tam ma dlubniete, czy tylko program, a w podpisie 160kunia, wiec teoretycznie winno byc AWX+216. Ktos gotowca zapakowal i to nie najlepszego, powiedzial ze 160 koni i hulaj duszo Teoretycznie to wtrysk dwu sprężynowy nie będzie pasował do głowicy PD:wink: Chyba że chodzi o kolektor dolotowy. Wtedy to sorry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 miałem u siebie takową akcję, że jeden tłok popłynął - diagnoza: Zesrany program. I raczej na to stawiam, bo kilka razy padlo pytanie co tam ma dlubniete, czy tylko program, a w podpisie 160kunia, wiec teoretycznie winno byc AWX+216. Ktos gotowca zapakowal i to nie najlepszego, powiedzial ze 160 koni i hulaj duszo Teoretycznie to wtrysk dwu sprężynowy nie będzie pasował do głowicy PD:wink: Chyba że chodzi o kolektor dolotowy. Wtedy to sorry To kolega ma PDka?Zobaczylem w podpisie 96rocznik Chyba ze mnie nie zrozumiales, chodzilo o turbawke od AWXa i wtryski 216 do Afna czy innego na pompce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JONNYxPL 0 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 chłopaki wszystko wam powiem na dniach... a nie laczy sie bo immo wywalony i musze sobie pociagnac kabel od ECU do gniazda diagnostycznego:) wiec wtedy wszystko sie dowiemy co i jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 miałem u siebie takową akcję, że jeden tłok popłynął - diagnoza: Zesrany program. Jakby był kijowy program to by tłok nie puscil.Poddymial by na czarno ale paliwo by szło mgła na tłok a nie sikał w punkt na 99,9% wtryski lały,a jak leja to i na serii moze strzelil tłok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 miałem u siebie takową akcję, że jeden tłok popłynął - diagnoza: Zesrany program. Jakby był kijowy program to by tłok nie puscil.Poddymial by na czarno ale paliwo by szło mgła na tłok a nie sikał w punkt na 99,9% wtryski lały,a jak leja to i na serii moze strzelil tłok no właśnie wtryski nie lały, bo wtryski były dobre. Po głębszej analizie okazało się że na jeden tłok komp podawał dawkę paliwa x3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JONNYxPL 0 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 słuchajcie moze i ciezknąl wtrysk bo tez mechanik tak mówił wymienili wstryski al zostawili mój wtrysk sterujacy bo jest dobry. narazie zrobilem to zlacze zeby sie laczylo z ECU i blad jest taki ze zawór N18 pokazuje i EGR. dzis mam jechac z tym zrobic wiec sie okaze co i jak a jak mi przyjdzie kabel to zrobie LOGI i wszystko bd wiadomo Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejf 0 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 kolego jest jedna żelazna zasada. 1. się robi logi komplet. 2. po analizie ich jedzie do mechanika bo Ci nawymienia, nawciska a problem może pozostać !!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JONNYxPL 0 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 jak tylko bd mial kabel robie Logi i wam podesle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 i co wyszlo z tego calego cyrku doszedles juz do jakis konkretnych przyczyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się