Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

też myślałem o 235, ale potem zacząłem czytac, że może za szerokie, że coś tam itp.

a w tej chwili 16 - 205 wydają mi się za wąskie bo po czipie, autko się bardziej zrywne zrobiło :P

będziesz żałować, max to 225/45 !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Już nie mam siły do tego j...anego Servotronica... Wymieniłem magiel- chwile było w miarę ok. Później zaczął się zapowietrzać i wspomaganie działa jakby go wogóle nie było. Kupiłem nowy zbiorniczek, zainstalowałem, odpowietrzyłem i dalej nie ma wspomagania...

Any ideas?

I ponawiam pytanie:

Jakiś wężyk mi się odłączył (przebiega pod zbiorniczkiem wspomagania) i nie mogę namierzyć, gdzie go wpiąć- obstawiam, że idzie od albo do zbiornika podciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będziesz żałować, max to 225/45 !!

Dlaczego? 225 lepsze jednak?

Tapatalk

Jak lubisz jak Tobą rzuca w koleinach, to zakładaj 235. Z doświadczenia i opinii znajomych wiem że takie rozmiary nie są na nasze drogi. Na felgę 8J optimum to 225.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie mam siły do tego j...anego Servotronica... Wymieniłem magiel- chwile było w miarę ok. Później zaczął się zapowietrzać i wspomaganie działa jakby go wogóle nie było. Kupiłem nowy zbiorniczek, zainstalowałem, odpowietrzyłem i dalej nie ma wspomagania...

Any ideas?

I ponawiam pytanie:

Jakiś wężyk mi się odłączył (przebiega pod zbiorniczkiem wspomagania) i nie mogę namierzyć, gdzie go wpiąć- obstawiam, że idzie od albo do zbiornika podciśnienia.

Przewody sprawdziłeś, może gdzieś małe pęknięcie lub nieszczelności są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będziesz żałować, max to 225/45 !!

Dlaczego? 225 lepsze jednak?

Tapatalk

Jak lubisz jak Tobą rzuca w koleinach, to zakładaj 235. Z doświadczenia i opinii znajomych wiem że takie rozmiary nie są na nasze drogi. Na felgę 8J optimum to 225.

A nie ma tam jakiegos problemu z homologacja tych rozmiarow w tej koncepcji z indeksem nosnosci? Ja tez sie nad takimi zastanawialem ale moj ideks nosnosci to 95, a 225 mialy max 92...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będziesz żałować, max to 225/45 !!

Dlaczego? 225 lepsze jednak?

Tapatalk

Jak lubisz jak Tobą rzuca w koleinach, to zakładaj 235. Z doświadczenia i opinii znajomych wiem że takie rozmiary nie są na nasze drogi. Na felgę 8J optimum to 225.

A nie ma tam jakiegos problemu z homologacja tych rozmiarow w tej koncepcji z indeksem nosnosci? Ja tez sie nad takimi zastanawialem ale moj ideks nosnosci to 95, a 225 mialy max 92...

Mam takie na zimę i problemów nie widzę, natomiast kogo pytam to zmianiał z 235 na 225.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem ze wchodza, ale jaki masz indeks nosnosci? Bo wlasnie zajrzalem do dokumentow i 225mm nie jest wogole u mnie dopuszczone (dodam ze mam seryjnie hak) Jak ktos potrzebuje to moge zeskanowac swiadectwo zgodnosci EWG samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, nie ja jeden mam problem:-P

Jezdzilem cc z 235 i bylo ok, a tak to nie mam doświadczenia w b5 mialem 16

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałem 235 kupić i teraz muszę podwójnie się zastanowić :decayed:

To daj sobie spokój z 235 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak jak ustawa przewiduje latam na 235/40/18 i nic nie rzuca :thumbup1:

chyba, że ktoś lubi się spuszczać jak jest niższa i węższa opona i ładniej wygląda na feldze:jerk: bo ma "naciąg" :facepalm:

to niech zapodaje 215/40/18 i rzucać nie będzie jak będzie jechał 40 km/h w strachu o rozcięcie opony i pogięcie felgi :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak jak ustawa przewiduje latam na 235/40/18 i nic nie rzuca :thumbup1:

chyba, że ktoś lubi się spuszczać jak jest niższa i węższa opona i ładniej wygląda na feldze:jerk: bo ma "naciąg" :facepalm:

to niech zapodaje 215/40/18 i rzucać nie będzie jak będzie jechał 40 km/h w strachu o rozcięcie opony i pogięcie felgi :polew:

Janusz jak na 10J wrzycisz 234/40/18 to jakiś naciąg też będzie :wink: co do tego strachu to mało jeszcze widziałeś :decayed:

10_235_40_R18_Toyo_3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hammer a ile kosztuje w ASO?
za rok masz urodziny poproś żonę :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z PDC tył po uruchomieniu silnika zapodaje wsteczny i zaraz w tym momencie, choć nie ma przeszkody dwie sekundy słyszę ciągły pisk przeszkody i potem już nastaje cisza, nic nie pika PDC nie działa,

jak po raz drugi włączę wsteczny już też nic nie pika nawet na początku, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika i przy pierwszym użyciu wstecznego pika te dwie sekundy i znowu cisza:kwasny:

Ma ktoś jakiś pomysł o co w tym chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi dużo lepiej jeździ sie na 235 niż na 225,auto jakby stabilniejsze jest i lepiej hamuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z PDC tył po uruchomieniu silnika zapodaje wsteczny i zaraz w tym momencie, choć nie ma przeszkody dwie sekundy słyszę ciągły pisk przeszkody i potem już nastaje cisza, nic nie pika PDC nie działa,

jak po raz drugi włączę wsteczny już też nic nie pika nawet na początku, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika i przy pierwszym użyciu wstecznego pika te dwie sekundy i znowu cisza:kwasny:

Ma ktoś jakiś pomysł o co w tym chodzi?

:vaglogi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z PDC tył po uruchomieniu silnika zapodaje wsteczny i zaraz w tym momencie, choć nie ma przeszkody dwie sekundy słyszę ciągły pisk przeszkody i potem już nastaje cisza, nic nie pika PDC nie działa,

jak po raz drugi włączę wsteczny już też nic nie pika nawet na początku, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika i przy pierwszym użyciu wstecznego pika te dwie sekundy i znowu cisza:kwasny:

Ma ktoś jakiś pomysł o co w tym chodzi?

:vaglogi:

Dokladnie i wyskoczy ci ktory czujnik masz walniety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...