Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli jak brać,to AZV BMN BUY,tak?,a napęd pompy oleju jak,tez z tym imbusikiem i zebatkami z plasteliny?

moze 1.9 lepiej szukać,jak tam jest z wyrezaniem cyrka ~180PS,dużo większy koszt niż w 2.0?

Tak, jest tradycyjna pompa jak w 1.9TDI

1.9TDI to jest to samo co BMM, osobiście bym szukał 16V, BMN i BUY ma kolektor wydechowy razem z turbo, więc tu ciężko coś większego zamontować, chyba że wymiana na kolektor z BKD AZV

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ok,dzieki Tomek:hi:

Opublikowano

Pany szybkie pytanie bo w technicznym cisza - mam wywalony DPF a muszę wymienić wałek, powinno się kupić od wersji bez DFPa ? czy montować dedykowany do BPW z DPFem ?

Opublikowano

Kup bez, z 1.9TDI też pasujej

Opublikowano

A co daje wałek dedykowany pod DPF????

Opublikowano

A ma to jakiś wpływ że program robiłem na wałku z DPF ?

---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ----------

A co daje wałek dedykowany pod DPF????

Różnica krzywki i dotrysk paliwa.

Opublikowano

Cofam to co napisałem, daj taki jak ma być żeby pasowały fazy na wtryskach.

Opublikowano

Ale ze względu na zrobiony program czy niezależnie?

Opublikowano

Chodzi o to żeby bipów nie zmieniać na PD.

Opublikowano

Troszkę wałek mi się przytarł :grin:

a295e9cc8c9b.jpg

b977a2d7b278.jpg

Opublikowano

Witam. potrzebuję lampy lewej do b7 z 2005 roku lampa nie przeżyła konfrontacji z sarną, sarna była lepsza i spie.....ła przytomnie :),

nr katalogowy 8e0941003aj

Opublikowano

Ehhh jak zawsze :wink:

Ale zobacz jak wyjechało szklankę na wylot :kox: a wałkowi brakuje kilku milimetrów na krzywce :grin:

Broki na miejscu, olejum zawsze lane motula nie przekraczając nigdy 10K

Opublikowano

identycznie jak u mnie kiedyś w moim BPW, jazda z DPF i olej wymieszany z ropą :kwasny:

---------- Post dopisany at 06:19 ---------- Poprzedni post napisany at 06:15 ----------

jak nie masz DPF to kup wałek od AVF

lepiej będzie silniczek pracował, sprawdzone...

Opublikowano

Kutffffa za późno :kwasny:

Opublikowano

identycznie jak u mnie kiedyś w moim BPW, jazda z DPF i olej wymieszany z ropą :kwasny:

---------- Post dopisany at 06:19 ---------- Poprzedni post napisany at 06:15 ----------

jak nie masz DPF to kup wałek od AVF

lepiej będzie silniczek pracował, sprawdzone...

A sprawdzałeś jakie masz BIPy na tym wałku?

Opublikowano

Ten znów z tymi BIPAMI :wink: jak już wszystko poskładane.

Co to te BIPy powiedz bo pierwsze słyszę

Opublikowano

Bigos ile koszt naprawy walka? Moze byc na Pw... ;)

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

2300zł z wymianą, oczywiście netto :wink:

---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:47 ----------

w cenie robiłem też rolkę napinacza rozrządu bo po rozbiórce okazało się że nie naciąga paska (wymieniana ostatnio jakieś 20k temu:shock3:) i rolkę napinania paska wielorowkowego bo coś podejrzanie wyglądała.

Opublikowano
Ten znów z tymi BIPAMI :wink: jak już wszystko poskładane.

Co to te BIPy powiedz bo pierwsze słyszę

Bip- to czas otwarcia elektrozaworu.

Dla 1,9 sa mniejsze tolerancje niż dla 2,0.

A sprawdzał ktoś czy dzieki temu walkowi bez DPF, zmniejsza sie spalanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...