niestandardowy Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 chlopaki, mamy gdzies manuala o tylnych czujnikach PDC? znalazlem w dobrej cenie zderzak i mysle nad dolozeniem czujnikow na tyl. , modul pdc 8E0919283B bedzie pasowal? jakie graty sa potrzebne? zderzak + czujniki + modul pdc i cos jeszcze?
IroN_87 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Pytanie o felgi 19" do quattroBrać przód 8,5" tył 9,5" do tego opony przód 225/35, tył 245-255/35? musiałbym dobrać taką szerokość, żeby obwód koła był taki sam jak z przodu..Nie kombinować i brać przód i tył 8,5" plus opona 225, albo 235/35Przodu nie chce 9,5" bo musiałbym naciągać 225/235, żeby nie przycierało. Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez IroN_87
H4mm3R Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 chlopaki, mamy gdzies manuala o tylnych czujnikach PDC? znalazlem w dobrej cenie zderzak i mysle nad dolozeniem czujnikow na tyl. , modul pdc 8E0919283B bedzie pasowal? jakie graty sa potrzebne? zderzak + czujniki + modul pdc i cos jeszcze? Moduł 8E0 919 283 D Czujniki + wiązka Brzęczek 8E0 919 279 Zderzak
H4mm3R Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 A jakie nr mają te części żeby przez przypadek nie kupić zwykłych. Kierownica 8E0 117 335 N Prawa kratka 8E0 807 682 G 01C Pytanie o felgi 19" do quattro Brać przód 8,5" tył 9,5" do tego opony przód 225/35, tył 245-255/35? musiałbym dobrać taką szerokość, żeby obwód koła był taki sam jak z przodu.. Nie kombinować i brać przód i tył 8,5" plus opona 225, albo 235/35 Przodu nie chce 9,5" bo musiałbym naciągać 225/235, żeby nie przycierało. Jest tolerancja 3% w obwodzie w przypadku Q, jak nie chcesz naciągów to bierz 4x 8,5J lub 9J. W przypadku 9,5J z tyłu musi być min. ET40 i hamulec 300mm inaczej felga oprze się o zacisk a wtedy musisz dać dystans i może trzeć. Choć możesz zastosować inne gumy, np 265/30R19 ale nie gwarantuję że nie przytrze jak auto załadujesz..
IroN_87 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 8,5j (ET44) 9,5j (ET40)Z przodu kolejnym powodem 8,5" jest to, że będzie gruby zacisk i ET felgi będzie musiało być koło 35-40 Czyli najbezpieczniej 4x 8,5J et44 i bawić się dystansami...
H4mm3R Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 8,5j (ET44) 9,5j (ET40) Z przodu kolejnym powodem 8,5" jest to, że będzie gruby zacisk i ET felgi będzie musiało być koło 35-40 Czyli najbezpieczniej 4x 8,5J et44 i bawić się dystansami... Najlepiej, gruby? czyli? S4?
IroN_87 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 8,5j (ET44) 9,5j (ET40) Z przodu kolejnym powodem 8,5" jest to, że będzie gruby zacisk i ET felgi będzie musiało być koło 35-40 Czyli najbezpieczniej 4x 8,5J et44 i bawić się dystansami... Najlepiej, gruby? czyli? S4? 6tłok.. Muszę poczekać na niego do maja, aż kolega ogarnie 370mm
H4mm3R Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 To faktycznie lepiej 8,5 i jak trzeba będzie to odsadzisz koło na dystansie. PS. tarcze z merca podobno szybko ubywają w zestawie z tym zaciskiem
IroN_87 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Na szczęście nie są takie drogie Trzeb będzie nad tyłem jeszcze pomyśleć.
afroo. Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Tomku, Ty masz heble tył 330mm na zaciskach z S4 czy RSa? Dużo rzeźby potrzeba by zrobić tył wentylowany 330mm na zaciskach z RSa? Zaciski eSowe to towar deficytowy, a pojawiły się w giełdzie tyły z RSa i ciężko znaleźć info z czym to się je.
IroN_87 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Tu masz opis tyłu:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267397-b7-bpg-limo-us-by-michal/page-3Najtaniej to chyba jarzma z a6 c6 i do tego zaciski z s4 b6/7 i tarcza s4 b8 przetoczona na 326Jak dobrze popytasz na allegro to idzie kupić tył z S4 za 1200zł z używanymi tarczami i klockami.. Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez IroN_87
afroo. Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 W tym problem, że na portalach pustki, na forum pustki. Ciężki temat, a potrzebuję tylko zaciski. A z zaciskami z RSa chyba jednak za dużo cudowania..
H4mm3R Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Tomku, Ty masz heble tył 330mm na zaciskach z S4 czy RSa? Dużo rzeźby potrzeba by zrobić tył wentylowany 330mm na zaciskach z RSa? Zaciski eSowe to towar deficytowy, a pojawiły się w giełdzie tyły z RSa i ciężko znaleźć info z czym to się je. Tak mam, zacisk z S4 i RS4 to ten sam, różnica jest taka że ten z RS4 jest z aluminium i przez to lżejszy. Jarzmo z RS i z A6 ma to samo odsadzenie, więc potrzebujesz tylko tarczę z S4 B8 i ją pomniejszasz do 326mm Oczywiście zwrotnicę musisz przerobić.
vwbartus Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 8,5j (ET44) 9,5j (ET40) Z przodu kolejnym powodem 8,5" jest to, że będzie gruby zacisk i ET felgi będzie musiało być koło 35-40 Czyli najbezpieczniej 4x 8,5J et44 i bawić się dystansami... Najlepiej, gruby? czyli? S4? 6tłok.. Muszę poczekać na niego do maja, aż kolega ogarnie 370mm T jaki masz model hebli 17 czy 18 ? 17 jest o pare centymetrów węższa i nie trzeba tak kombinować z ET
IroN_87 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 18 będzie Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
grzesiek646 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Za grosze oddam jesli ktos potrzebuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
H4mm3R Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Panie wyrzuć to i nie rób obciachu że jeszcze coś za to chcesz... Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez H4mm3R
niestandardowy Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 jak mi to chodzi po glowie przez ten weekend... http://allegro.pl/audi-s4-v8-salon-polska-1wlasciciel-bezwypadkowy-i5240593217.html zagazowac i latac...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się