Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chlopaki, mamy gdzies manuala o tylnych czujnikach PDC?

znalazlem w dobrej cenie zderzak i mysle nad dolozeniem czujnikow na tyl. , modul pdc 8E0919283B bedzie pasowal?

jakie graty sa potrzebne? zderzak + czujniki + modul pdc i cos jeszcze?

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Pytanie o felgi 19" do quattro
Brać przód 8,5" tył 9,5" do tego opony przód 225/35, tył 245-255/35? musiałbym dobrać taką szerokość, żeby obwód koła był taki sam jak z przodu..
Nie kombinować i brać przód i tył 8,5" plus opona 225, albo 235/35
Przodu nie chce 9,5" bo musiałbym naciągać 225/235, żeby nie przycierało.

11030854_1028497827168359_64086137131116

Edytowane przez IroN_87
Opublikowano

chlopaki, mamy gdzies manuala o tylnych czujnikach PDC?

znalazlem w dobrej cenie zderzak i mysle nad dolozeniem czujnikow na tyl. , modul pdc 8E0919283B bedzie pasowal?

jakie graty sa potrzebne? zderzak + czujniki + modul pdc i cos jeszcze?

Moduł 8E0 919 283 D

Czujniki + wiązka

Brzęczek 8E0 919 279

Zderzak

Opublikowano

A jakie nr mają te części żeby przez przypadek nie kupić zwykłych.

Kierownica 8E0 117 335 N

Prawa kratka 8E0 807 682 G 01C

Pytanie o felgi 19" do quattro

Brać przód 8,5" tył 9,5" do tego opony przód 225/35, tył 245-255/35? musiałbym dobrać taką szerokość, żeby obwód koła był taki sam jak z przodu..

Nie kombinować i brać przód i tył 8,5" plus opona 225, albo 235/35

Przodu nie chce 9,5" bo musiałbym naciągać 225/235, żeby nie przycierało.

11030854_1028497827168359_64086137131116

Jest tolerancja 3% w obwodzie w przypadku Q, jak nie chcesz naciągów to bierz 4x 8,5J lub 9J. W przypadku 9,5J z tyłu musi być min. ET40 i hamulec 300mm inaczej felga oprze się o zacisk a wtedy musisz dać dystans i może trzeć. Choć możesz zastosować inne gumy, np 265/30R19 ale nie gwarantuję że nie przytrze jak auto załadujesz..

Opublikowano

8,5j (ET44)

9,5j (ET40)
Z przodu kolejnym powodem 8,5" jest to, że będzie gruby zacisk i ET felgi będzie musiało być koło 35-40

Czyli najbezpieczniej 4x 8,5J et44 i bawić się dystansami...

Opublikowano

8,5j (ET44)

9,5j (ET40)

Z przodu kolejnym powodem 8,5" jest to, że będzie gruby zacisk i ET felgi będzie musiało być koło 35-40

Czyli najbezpieczniej 4x 8,5J et44 i bawić się dystansami...

Najlepiej, gruby? czyli? S4?

Opublikowano

8,5j (ET44)

9,5j (ET40)

Z przodu kolejnym powodem 8,5" jest to, że będzie gruby zacisk i ET felgi będzie musiało być koło 35-40

Czyli najbezpieczniej 4x 8,5J et44 i bawić się dystansami...

Najlepiej, gruby? czyli? S4?

6tłok.. Muszę poczekać na niego do maja, aż kolega ogarnie 370mm

10559868_823283601035304_114930353555529

Opublikowano

To faktycznie lepiej 8,5 i jak trzeba będzie to odsadzisz koło na dystansie.

PS. tarcze z merca podobno szybko ubywają w zestawie z tym zaciskiem ;)

Opublikowano

Na szczęście nie są takie drogie :P
Trzeb będzie nad tyłem jeszcze pomyśleć.

Opublikowano

Tomku, Ty masz heble tył 330mm na zaciskach z S4 czy RSa? Dużo rzeźby potrzeba by zrobić tył wentylowany 330mm na zaciskach z RSa?


Zaciski eSowe to towar deficytowy, a pojawiły się w giełdzie tyły z RSa i ciężko znaleźć info z czym to się je.

Opublikowano (edytowane)

Tu masz opis tyłu:
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267397-b7-bpg-limo-us-by-michal/page-3

Najtaniej to chyba jarzma z a6 c6 i do tego zaciski z s4 b6/7 i tarcza s4 b8 przetoczona na 326

Jak dobrze popytasz na allegro to idzie kupić tył z S4 za 1200zł z używanymi tarczami i klockami..

Edytowane przez IroN_87
Opublikowano

W tym problem, że na portalach pustki, na forum pustki. Ciężki temat, a potrzebuję tylko zaciski.


A z zaciskami z RSa chyba jednak za dużo cudowania..

Opublikowano

Tomku, Ty masz heble tył 330mm na zaciskach z S4 czy RSa? Dużo rzeźby potrzeba by zrobić tył wentylowany 330mm na zaciskach z RSa?

Zaciski eSowe to towar deficytowy, a pojawiły się w giełdzie tyły z RSa i ciężko znaleźć info z czym to się je.

Tak mam, zacisk z S4 i RS4 to ten sam, różnica jest taka że ten z RS4 jest z aluminium i przez to lżejszy. Jarzmo z RS i z A6 ma to samo odsadzenie, więc potrzebujesz tylko tarczę z S4 B8 i ją pomniejszasz do 326mm

Oczywiście zwrotnicę musisz przerobić.

Opublikowano

8,5j (ET44)

9,5j (ET40)

Z przodu kolejnym powodem 8,5" jest to, że będzie gruby zacisk i ET felgi będzie musiało być koło 35-40

Czyli najbezpieczniej 4x 8,5J et44 i bawić się dystansami...

Najlepiej, gruby? czyli? S4?

6tłok.. Muszę poczekać na niego do maja, aż kolega ogarnie 370mm

10559868_823283601035304_114930353555529T

jaki masz model hebli 17 czy 18 ? 17 jest o pare centymetrów węższa i nie trzeba tak kombinować z ET

Opublikowano

18 będzie

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Opublikowano

Za grosze oddam jesli ktos potrzebuje

fc8495b3c19e24ed0d403e39d9ba5e8a.jpg

bbaf4d64d8a188cc4f4eb7354082e1be.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Panie wyrzuć to i nie rób obciachu że jeszcze coś za to chcesz...

Edytowane przez H4mm3R

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...