H4mm3R 267 Opublikowano 30 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Turbo na stół i na początek czyszczenie i kontrola wirnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fox60 1 Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Godzinę temu, H4mm3R napisał: Turbo na stół i na początek czyszczenie i kontrola wirnika. Pewnie to było do mojego posta tylko go ktoś usunął ale że tak powiem trochę pomyślałem na ten temat, przewertowałem forum i znalazłem temat podobny do mojego, odkopany z dawna ale jest coś napisane o nieszczelności kolektora. Stwierdziłem że tak też zrobię jak właśnie napisałeś tylko pytanie, czym najlepiej wyczyścić geometrię? i jaki mniej więcej luz na wirniku jest dopuszczalny? A teraz pytanie można z tym jeździć do soboty czy jednak odstawić auto żeby np jakieś opiłki nie wpakowały się na tłoka i nie narobiły bajzlu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 30 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Godzinę temu, fox60 napisał: Pewnie to było do mojego posta tylko go ktoś usunął ale że tak powiem trochę pomyślałem na ten temat, przewertowałem forum i znalazłem temat podobny do mojego, odkopany z dawna ale jest coś napisane o nieszczelności kolektora. Stwierdziłem że tak też zrobię jak właśnie napisałeś tylko pytanie, czym najlepiej wyczyścić geometrię? i jaki mniej więcej luz na wirniku jest dopuszczalny? A teraz pytanie można z tym jeździć do soboty czy jednak odstawić auto żeby np jakieś opiłki nie wpakowały się na tłoka i nie narobiły bajzlu? Na tym turbo zrobisz jeszcze 10tysia zanim powie papa. Turbo czyści się naftą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fox60 1 Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 5 minut temu, H4mm3R napisał: Na tym turbo zrobisz jeszcze 10tysia zanim powie papa. Turbo czyści się naftą. Ok czyli widzę że nafta dalej najlepsza do tego typu syfu. jak dobrze pójdzie to w sobotę wyłożę turbo na stół i dam znać jak wygląda sytuacja. Dzięki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Pewnie tak jak Tomek pisze ale Sprawdz sobie przy okazji jesZcze zawór n75 zanim wyciągniesz turbo. Filterek możesz sobie w nim wyczyścić. Jak to nic nie pomoże to wyciągniesz turbo na stół luzy i stan wirnika możesz sobie sprawdzić bez odkręcania turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fox60 1 Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Godzinę temu, Norbas napisał: Pewnie tak jak Tomek pisze ale Sprawdz sobie przy okazji jesZcze zawór n75 zanim wyciągniesz turbo. Filterek możesz sobie w nim wyczyścić. Jak to nic nie pomoże to wyciągniesz turbo na stół luzy i stan wirnika możesz sobie sprawdzić bez odkręcania turbo. To też sprawdzę w takim układzie i przeglądne jeszcze dobrze wszystkie węże bo zastanawiające jest dla mnie to dziwne syczenie w momencie jak turbo się rozkręca bo ponad 2,5 tys obr już nie słychać nic niepokojącego tylko czuć delikatne dziury w przyspieszaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) W dniu 31.05.2018 o 00:27, fox60 napisał: To też sprawdzę w takim układzie i przeglądne jeszcze dobrze wszystkie węże bo zastanawiające jest dla mnie to dziwne syczenie w momencie jak turbo się rozkręca bo ponad 2,5 tys obr już nie słychać nic niepokojącego tylko czuć delikatne dziury w przyspieszaniu. Ja wczoraj czyściłem. Przebieg 162kkm Przed po Edytowane 3 Czerwca 2018 przez Norbas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwet 70 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Taka zaślepka normalnie podejdzie za tylną wycieraczkę? http://allegro.pl/zaslepka-tylnej-wycieraczki-audi-a3-a4-vw-golf-iv-i7352534862.html?reco_id=6e9cc2f8-64b7-11e8-86b7-ecf4bbc5c918#thumb/1 Edytowane 31 Maja 2018 przez niwet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fox60 1 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 W dniu 31.05.2018 o 06:36, Norbas napisał: Ja wczoraj czyściłem. Przebieg 162kkm Przed po Sytuacja wygląda następująco filterek był czarny jak but, wyczyszczony szczelnosc na itercoolerze raczej jest bo ciśnienie na wezach trzyma i nic nie fuczy. Podcisnienia nie zdążyłem sprawdzić bo mnie zastała niedziela ale jutro sprawdzę i teraz najlepsze, albo najgorsze luz na wirniku to poprzeczny pewnie uzbiera się z 1 mm a wzdłuznego nie wyczułem, wirnik kręci się normalnie tzn bez zbędnego oporu. Nie jest to za dużo luzu jak na turbo? Po sprawdzeniu podcisnienia będę widział jak chodzi geometria i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolley 16 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 (edytowane) Gdzie ten filterek się znajduje? Btw. Zdjęcie "po" się nie ładuje Edytowane 3 Czerwca 2018 przez jolley Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fox60 1 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 2 minuty temu, jolley napisał: Gdzie ten filterek się znajduje? Btw. Zdjęcie "po" się nie ładuje No właśnie zdjęcie "po" można odświeżyć ale wygląda tak samo tylko jego kolor przypomina żółty, złoty. Filterek znajdziesz na zaworku N75 i w silniku BPW jest centralnie za wentylatorem chłodnicy i wychodzą z niego 2 wężyki podcisnienia. Idąc od Gruchy turbo po wężyku trafisz do niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 5 godzin temu, fox60 napisał: Sytuacja wygląda następująco filterek był czarny jak but, wyczyszczony szczelnosc na itercoolerze raczej jest bo ciśnienie na wezach trzyma i nic nie fuczy. Podcisnienia nie zdążyłem sprawdzić bo mnie zastała niedziela ale jutro sprawdzę i teraz najlepsze, albo najgorsze luz na wirniku to poprzeczny pewnie uzbiera się z 1 mm a wzdłuznego nie wyczułem, wirnik kręci się normalnie tzn bez zbędnego oporu. Nie jest to za dużo luzu jak na turbo? Po sprawdzeniu podcisnienia będę widział jak chodzi geometria i dam znać Jak wzdłużnego nie ma to nie jest zle. Jakaś tolerancja poprzecznego jest, jak nie szura o ścianki to jest dobrze. Sprawdz gdzieś tolerancje na luzy. 5 godzin temu, jolley napisał: Gdzie ten filterek się znajduje? Btw. Zdjęcie "po" się nie ładuje Poprawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 W dniu 31.05.2018 o 11:54, niwet napisał: Taka zaślepka normalnie podejdzie za tylną wycieraczkę? http://allegro.pl/zaslepka-tylnej-wycieraczki-audi-a3-a4-vw-golf-iv-i7352534862.html?reco_id=6e9cc2f8-64b7-11e8-86b7-ecf4bbc5c918#thumb/1 podejdzie,tylko żadnej uszczelki na niej nie widać ja mam tą od lat http://allegro.pl/zaslepka-otworu-wycieraczki-zatyczka-szyby-tyl-i7142581785.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fox60 1 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 (edytowane) 22 godziny temu, Norbas napisał: Jak wzdłużnego nie ma to nie jest zle. Jakaś tolerancja poprzecznego jest, jak nie szura o ścianki to jest dobrze. Sprawdz gdzieś tolerancje na luzy. Poprawiłem Dziś sprawdziłem jeszcze raz wzdłuż luzu nie ma albo bardzo malutki a poprzecznie do 1 mm, o ścianki nie szura w żadnym położeniu a poniżej wstawiam link do filmu z pracy gruszki sprawdzanej na strzykawce bo innego patentu nie wymyśliłem. jak na moje oko chodzi bez oporu wydaje mi się że w całej potrzebnej długości. Co o tym myślicie? https://www.youtube.com/watch?v=bAJ0cJ_RUcI Jestem po jeździe testowej i znikło syczenie, szuranie przy dodawaniu gazu, a opiszę jeszcze co zrobiłem: czyszczenie filterka N75 czyszczenie EGR, Klapy, kolektora ssącego, i wymiana uszczelki metalowej bo mam cały blok zapaćkany olejem bo nie trzymała do końca i na 4 cylindrze pod uszczelką na kolektorze wydechowym była spora ilość nagaru, syfu który się zebrał z pod ssącego sprawdzenie luzów na wirniku i działanie geometrii i przy okazji podciśnienie ( wężyki całe) Jedyne co zostało to nie za każdym razem ale pojawiająca się dziura w przyspieszeniu najczęściej w okolicy 3 tyś obr ale jak dobrze pójdzie to jutro wieczorem zrobię loga i wstawię do przeglądnięcia I dziękuje za rady bo jakiś postęp jest ? Edytowane 4 Czerwca 2018 przez fox60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papadziordzio 26 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Panowie, Warte to coś kupna? Czytałem, że plastiki tak się nie odzywają: http://allegro.pl/stabilizator-rozporka-audi-a4-b7-04-07-alu-i5815758691.html Dodatkowo w klapie z prawej strony (sedan) nie działa mi światło, czasami jak mocno walne to się włączy tak na 50% a czasami jak jej się zachce zapali się całkowicie, jakieś pomysły? Nie chce rozbierać całego poszycia. Panowie podłączyli mi kompa do samochodu i wywaliło dwa błędy, błąd poduszki zawieszenia przedniego i czujnik pod pedałem hamulca - sygnał niezrozumiały. Budą trzęsie na wolnych ale nie jakoś makabrycznie, myślałem, że to przez to, że poprzedni właściciel wstawiał pompę od 1.9 ale chyba do wymiany musi pójść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 23 godziny temu, papadziordzio napisał: Panowie, Warte to coś kupna? Czytałem, że plastiki tak się nie odzywają: http://allegro.pl/stabilizator-rozporka-audi-a4-b7-04-07-alu-i5815758691.html Dodatkowo w klapie z prawej strony (sedan) nie działa mi światło, czasami jak mocno walne to się włączy tak na 50% a czasami jak jej się zachce zapali się całkowicie, jakieś pomysły? Nie chce rozbierać całego poszycia. Panowie podłączyli mi kompa do samochodu i wywaliło dwa błędy, błąd poduszki zawieszenia przedniego i czujnik pod pedałem hamulca - sygnał niezrozumiały. Budą trzęsie na wolnych ale nie jakoś makabrycznie, myślałem, że to przez to, że poprzedni właściciel wstawiał pompę od 1.9 ale chyba do wymiany musi pójść. Rozpórkę powinieneś mieć ori na aucie zarowki maja ustawione 30% mocy ba pozycji i 100 przy hamowaniu lub mgielnych. Albo żarówka albo styki do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papadziordzio 26 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 1 minutę temu, Norbas napisał: Rozpórkę powinieneś mieć ori na aucie zarowki maja ustawione 30% mocy ba pozycji i 100 przy hamowaniu lub mgielnych. Albo żarówka albo styki do czyszczenia. Żarówka wymieniona, przez chwile świeciła dobrze, potem znowu przygasa albo w ogóle się nie świeci. Styki wyczyszcze jutro przy okazji wymiany lampek od rejestracji bo oczywiście woda się dostała. Co do rozpórki...aż sprawdzę! ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Sprawdz może masz nie wiem czy na zwykłym zawiasie bez pakietu s-line było montowane. W 1.9 z pakietem s-line była rozporka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papadziordzio 26 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Panowie pilny temat. Odebrałem od mechanika samochód.Wyjeżdżając ze stacji nagle stuki i odleciało z samochodu ustrojstwo na zdjęciu. Co to jest? Mogę jeździć dalej? Wymieniał m.in. wahacze górne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzozek 2 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Felgi Ronal germany są to ori od Audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się