Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

też takie wrażenie odniosłem

ale w sumie 20mm w dół jest, jeszcze sobie na spokojnie któregoś dnia pomierze jak dokładnie siadło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mam pytanie dlaczego większość zmienia zawieszenie na 1BE, skoro 1BV jest sztywniejsze i niższe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mam pytanie dlaczego większość zmienia zawieszenie na 1BE, skoro 1BV jest sztywniejsze i niższe ?

Bo 1BV to nie tylko amortyzatory i sprężyny ale też inny wahacz przedni, tylny stabilizator, inne poduszki mocujące skrzynię biegów. To wszystko wpływa że auto jest sztywniejsze.

Dla ciekawości 1BE też ma inny tylny stabilizator w stosunku do 1BA dlatego warto zapodać stabilizator z S4/RS4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też takie wrażenie odniosłem

ale w sumie 20mm w dół jest, jeszcze sobie na spokojnie któregoś dnia pomierze jak dokładnie siadło

ja mam Avanta z seryjnynie założonym 1BE i kiedyś pomierzyłem

Auto: A4 B7 (FWD)

Nadwozie: Avant

Silnik: BPW 140KM (2006)

Skrzynia: HCF (Manual)

Kategoria wagowa osi przedniej: 0JG

Kategoria wagowa osi tylnej: 0YH

Zawieszenie: 1BE

Felga: 17"

Opona: 235/45

kolor różowy LP (lewy-przód): 657mm

kolor zielony LP (lewy-przód): 356mm

kolor żółty LP (lewy-przód): 114mm

kolor różowy PP (prawy-przód): 657mm

kolor zielony PP (prawy-przód): 356mm

kolor żółty PP (prawy-przód): 114mm

kolor różowy LT (lewy-tył): 653mm

kolor zielony LT (lewy-tył): 346mm

kolor żółty LT (lewy-tył): 113mm

kolor różowy PT (prawy-tył): 653mm

kolor zielony PT (prawy-tył): 346mm

kolor żółty PT (prawy-tył): 113mm

Ilość paliwa: 1/4 baku

0ad3fe255e2e12b5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mam pytanie dlaczego większość zmienia zawieszenie na 1BE, skoro 1BV jest sztywniejsze i niższe ?

Bo 1BV to nie tylko amortyzatory i sprężyny ale też inny wahacz przedni, tylny stabilizator, inne poduszki mocujące skrzynię biegów. To wszystko wpływa że auto jest sztywniejsze.

Dla ciekawości 1BE też ma inny tylny stabilizator w stosunku do 1BA dlatego warto zapodać stabilizator z S4/RS4

No to dzięki za wyjaśnienie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A byłaby możliwość,żeby ktoś wrzucił zdjęcia porównawcze avanta na 18'' i zawieszeniu -20mm oraz -40mm lub więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A byłaby możliwość,żeby ktoś wrzucił zdjęcia porównawcze avanta na 18'' i zawieszeniu -20mm oraz -40mm lub więcej?

Moje porównanie, a jak teraz na gwincie siedzi to zobacz sobie u mnie w temacie :wink:

sdc102081280x7681280x76.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź do "garażu" któregoś z forumowiczów np. siemian, H4mm3R, akjam i zobacz na pierwszą stronę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jak sprawdzic ktory zestaw zawiasu wychodzil w danym aucie??

Myslalem nad obnizeniem autka sprezynami eibach ale jak tak ogladam fotki innych po ich zalozeniu to wyglada mi na to ze mam nizej na tym co mam obecnie.

Za duzo tych opcji chyba trza bylo kupic sobie fiata :facepalm:

Pozdr. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H4mm3R, wielkie dzięki o takie zestawienie właśnie mi chodziło :thumbup1: .To już wiem, że jak dla mnie optycznie 18'' i -20mm szału nie robi :kwasny: .

A co do Twojego obecnego stanu, mogę podsumować to jedynie... :slina:.

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do zawieszenia i zestawienia, które wrzucił H4mm3R to brakuje tam porównania 1BA vs springi H&R.

Eibach obniży o -30mm a springi H&R o -35mm. Niby różnica nie duża ale jednak widoczna. U mnie to wygląda tak. 1BA vs 1BA + H&R

ec967d2a75c3cb00med.jpg

9789ae82507b28ecmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem założone springi FK przód -40mm, tył -35mm, i seryjne amortyzatory fakt na komforcie wiele nie straciłem , tylko trochę za miękkie to było i np. podczas przejazdu przez progi zwalniające prawie zawsze dobijałem...a tak to wyglądało:

dsc0162lw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że wrzuciłem springi na zwykłe amortyzatory i pojeździłem na tym chyba ponad 2 lata. Więc te opowieści, że zwykłe amorki cierpią na niższych springach to raczej Nie prawda. Amortyzatory miały 7 lat i ponad 200tkm nalatane więc po prostu przyszedł na nie czas. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...