Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

4F0857511F 8E0857511B 8T0857511B resztę trzeba w ETCE sprawdzić.

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pytam bo może akurat przez pomyłkę sprzedającego tak jak pisałeś udało by się trafić na takie z kompasem :wink:

Opublikowano

4L0857511A - Q7 kompas

4L0857511 - Q7 bez kompasu

4F0857511F - B7,C6 - kompas

8T0857511B - A5 kompas

8R0857511C - Q5 chyba, ale na bank z kompasem :)

Popytaj gości o te lustra z Q7, mogą być z kompasem :) Jak będą miały końcówkę A za numerem to bierz śmiało (z Q7).

Opublikowano

Dyda

Wysłane z mojego HTC One za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

Pany jakie powinno być ciśnienie w oponach 225/40/r18?? Muszę dopompować ale nie wiem jak dużo.

Opublikowano

2.4-2.8 bara, na oponie powinno być podane jakie może być max. ciśnienie.

Opublikowano

:hi:

Koledzy jak możecie mi powiedzieć na jakie oznaczenie silnika uważać w 2.0TDI? Kolejna sprawa czy po VINie dowiem się oznaczenia silnika?

Opublikowano
:hi:

Koledzy jak możecie mi powiedzieć na jakie oznaczenie silnika uważać w 2.0TDI? Kolejna sprawa czy po VINie dowiem się oznaczenia silnika?

Każdy silnik ma jakieś wady i zalety, kwestia kto na co patrzy. Dowiesz się, ale są dwa rodzaje 8V i 16V a reszta to już kosmetyczne zmiany.

Opublikowano
:hi:

Koledzy jak możecie mi powiedzieć na jakie oznaczenie silnika uważać w 2.0TDI? Kolejna sprawa czy po VINie dowiem się oznaczenia silnika?

Każdy silnik ma jakieś wady i zalety, kwestia kto na co patrzy. Dowiesz się, ale są dwa rodzaje 8V i 16V a reszta to już kosmetyczne zmiany.

Powiedź mi jak sprawdzić oznaczenie silnika? W kole nie ma wlepki, mam tylko VIN.

Opublikowano
:hi:

Koledzy jak możecie mi powiedzieć na jakie oznaczenie silnika uważać w 2.0TDI? Kolejna sprawa czy po VINie dowiem się oznaczenia silnika?

Każdy silnik ma jakieś wady i zalety, kwestia kto na co patrzy. Dowiesz się, ale są dwa rodzaje 8V i 16V a reszta to już kosmetyczne zmiany.

Powiedź mi jak sprawdzić oznaczenie silnika? W kole nie ma wlepki, mam tylko VIN.

Wlepa jest w książce serwisowej albo pod tylną kanapą.

---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ----------

Albo na osłonie paska rozrządu.

Opublikowano
:hi:

Koledzy jak możecie mi powiedzieć na jakie oznaczenie silnika uważać w 2.0TDI? Kolejna sprawa czy po VINie dowiem się oznaczenia silnika?

Każdy silnik ma jakieś wady i zalety, kwestia kto na co patrzy. Dowiesz się, ale są dwa rodzaje 8V i 16V a reszta to już kosmetyczne zmiany.

Powiedź mi jak sprawdzić oznaczenie silnika? W kole nie ma wlepki, mam tylko VIN.

Wlepa jest w książce serwisowej albo pod tylną kanapą.

---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ----------

Albo na osłonie paska rozrządu.

Dzięki Tomek :wink:

Opublikowano

Dziś rano, trasa 40km, w pewnym momencie:

Jak cisnę pedał gazu, to mam wrażenie jakby był w jakimś budyniu obroty stoją, prędkość stoi lub powoli się podnosi, albo obroty idą w górę a prędkość ledwo ledwo, aż strach wyprzedzać i tak na wszystkich biegach, ktoś wie co to może być? Żadne lampki awaryje się nie świecą, silnik niby działa jak zawsze na ucho, nic nie stuka.

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano
Dziś rano, trasa 40km, w pewnym momencie:

Jak cisnę pedał gazu, to mam wrażenie jakby był w jakimś budyniu obroty stoją, prędkość stoi lub powoli się podnosi, albo obroty idą w górę a prędkość ledwo ledwo, aż strach wyprzedzać i tak na wszystkich biegach, ktoś wie co to może być? Żadne lampki awaryje się nie świecą, silnik niby działa jak zawsze na ucho, nic nie stuka.

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

Wąż z dolotu Ci czasem gdzieś nie spadł? Podepnij vaga na pewno coś będzie.

Opublikowano

No właśnie nie wiem, znowu zrobiłem 40km, czasem przy 2500 obrotów odzyskuje moc i ladnie ciagnie, ale też potrafi np na 5 biegu pociągnąć ladnie, jechać tak pare km stałą prędkością a jak chce lekko przyspieszyć to znowu brak mocy. Myślałem o wymianie turbo na brd lub inne lepsze, ale wolałbym żeby akurat teraz mi nie padło:-\

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano
No właśnie nie wiem, znowu zrobiłem 40km, czasem przy 2500 obrotów odzyskuje moc i ladnie ciagnie, ale też potrafi np na 5 biegu pociągnąć ladnie, jechać tak pare km stałą prędkością a jak chce lekko przyspieszyć to znowu brak mocy. Myślałem o wymianie turbo na brd lub inne lepsze, ale wolałbym żeby akurat teraz mi nie padło:-\

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

Albo EGR leci w kulki, podepnij kompa i sprawdź błędy, bez tego to totolotek. Jakby turbo się kończyło to by dymiło albo miałbyś niedoładowanie.

Opublikowano

No właśnie tej mocy brak, tyle, że czasem się pojawia i ładnie jedzie, ale to nie ma zasady, który bieg lub ile obrotów, gdy dostaje znowu mocy. Oki dzięki tak zrobie z tym kompem, ale to pewnie jutro, w razie co, będę pisał

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

witam, koledzy powiedzcie mi czy na pasie przednim w b7 musi być naklejka?

Opublikowano
witam, koledzy powiedzcie mi czy na pasie przednim w b7 musi być naklejka?

Jeśli niema to najprawdopodobniej był wymieniany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...