Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zwykła plus carbon spojler

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ok dzieki

Opublikowano

Koledzy, może mi ktoś poradzić jakiegoś dobrego tunera który mi wystroi auto miedzy świętami a sylwestrem?

Wysłane z hajźla

Opublikowano

Dynosoft > Katowice

---------- Post dopisany at 11:50 ---------- Poprzedni post napisany at 11:49 ----------

Tylko zadzwoń i zapytaj o termin

Opublikowano

Dzięki Tomek. No wlasnie mam nadzieje ze ktoś w tym okresie pracuje a nie po urlopach jeździ :)

Wysłane z hajźla

Opublikowano

panowie ponawiam prośbę bo ostatnimi czasy nie miałem głowy do tego jaki jest nr tej blendy i najlepiej w tym kolorze i z dziurkami na PDC co ma właśnie akjam, pytałem się go na PW ale nic nie odpisuje. :/

Opublikowano

teraz Was zalamie : http://a4-klub.pl/2-0-197/to-prawda-oil-pressure-309172/

zapraszam do wypowiedzi :decayed:

---------- Post dopisany 23-12-2013 at 11:46 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2013 at 21:13 ----------

chlopaki jak jezdzicie na DRL-ach macie podswietlony licznik? wkurza mnie ta ciemnia na blacie, nic nie widac czasami...

Opublikowano

chlopaki jak jezdzicie na DRL-ach macie podswietlony licznik? wkurza mnie ta ciemnia na blacie, nic nie widac czasami...

Nie.

Opublikowano

chlopaki jak jezdzicie na DRL-ach macie podswietlony licznik? wkurza mnie ta ciemnia na blacie, nic nie widac czasami...

to znak,ze najwyższy czas zapalić światła:wink:

Opublikowano

A właśnie że nie. :wink4: Przecież iluminacja nie ma nic do rzeczy jeśli chodzi o światła dzienne. :cool: DRL jest po to żeby nie jeździć na światłach mijania i działa zgodnie z czujnikiem zmierzchu. A podświetlenie licznika i innych ikonek tzw. iluminacja to inna sprawa i to można chyba zakodować tak żeby cały czas się świeciło. :cool: Gdzieś już o tym było. :wink: Zauważcie że dopiero jak się mocniej ciemni to wtedy się załączają światła mijania i podświetlenie ale tak j.w. mówiłem można to zakodować żeby się cały czas świeciło bez względu na to czy mamy załączone światła DRL czy mijania. Chyba w instrumentach jeśli dobrze pamiętam.

Opublikowano

WESOŁYCH POGODNYCH ŚWIAT BOŻONARODZENIOWYCH

:hi:

audiwrc.jpg

Opublikowano

Dzięki i również

WESOŁYCH ŚWIĄT

Opublikowano

Wesołych !!

tumblr_lwqd98ZAC11qec4gro1_500.gif

Opublikowano

Wesołych świat !

Wysłane z hajźla

---------- Post dopisany at 00:07 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ----------

teraz Was zalamie : http://a4-klub.pl/2-0-197/to-prawda-oil-pressure-309172/

zapraszam do wypowiedzi :decayed:

---------- Post dopisany 23-12-2013 at 11:46 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2013 at 21:13 ----------

chlopaki jak jezdzicie na DRL-ach macie podswietlony licznik? wkurza mnie ta ciemnia na blacie, nic nie widac czasami...

Mozesz przekodowac jak ci pasi.

Oryginalnie bez świateł świeca sie tylko wskazówki.

Wysłane z hajźla

Opublikowano

ak zrobie kluczyk na zaplon, to minimalnie jest odswietlony licznik jak i wskazowki, ale nie mozna tego rozjasnic...

Opublikowano

ale czujnik zmierzchu masz ? bo inaczej te kodowania działają z czujnikiem a inaczej bez ...

Opublikowano

No jeszcze mi szyba nie strzelila :) wiec i nie zalozylem...

Opublikowano

Padłem jak to zobaczyłem. :D

Opublikowano

:hi:

Nadeszła chwila kiedy muszę zmienić auto i w sumie wybór padł na B7 jako, że B5 i B6 przetestowane do bólu (gdzieś jeszcze świta pomysł A6 C6 ale chyba nie ta kasa). Dlatego pytam się w jedynym słusznym temacie czy jest gdzieś na forum "know-how kupowania B7" :naughty: bo temat na dzień dobry nie wydaje się łatwy. Z B6 zupełnie inna bajka była bo silnik jeden, z klubu kupiłem i zadowolony na maxa...

Przyda mi się KAŻDA informacja co i jak, na co zwracać uwagę no i co z tymi 2.0 TDI bo jak trochę poczytałem to trochę tego jest, a to 8V a to 16V jak nie wtryski to głowica jak nie głowica to napęd pompy oleju... na CR po 2007 roku chyba mnie nie stać więc chciałbym trafić na jakieś fajne 2.0 TDI np. po akcji serwisowej wtrysków (czytałem, że była) i np. do robienia napęd pompy oleju - temat poruszony z kuzynem który ma warsztat i takie coś można ogarnąć bez problemu.

Jako, że szwagier pracuje w DE pomysł jest taki aby kupić tam i wrócić na kołach (jego współpracownik dorabia sobie jako wynajdowanie aut i ma nam pomóc) i teraz pytanie i czy nadal można coś dobrego tam znaleźć lepiej skupić się na krajowym rynku? Do szwagra mam 900 km więc pierwszy wyjazd musiał by się udać :decayed:

Podsumowując:

- potrzeba B7

- tylko TDI zapewne 2.0 bo 3.0 w DE widzę od 30 + 18,6% to nie zaciekawie

- koniecznie avant, no chyba, że naprawdę coś się trafi to może być sedan... :kwasny:

- kolor, wyposażenie bez znaczenia aczkolwiek trochę elektronik by się przydało, żeby łatwiejszy start był :)

Budżet to około 35k, trochę wiedzy mam, dobry czujnik lakieru, lapka + zwykły vag, czasowo bez presji.

Co radzicie :naughty:? Szczególnie co z tymi 2.0 TDI, jakie kody i co z DPFami? Z góry dziękuje za wszelkie uwagi!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...