RS Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Koledzy, może mi ktoś poradzić jakiegoś dobrego tunera który mi wystroi auto miedzy świętami a sylwestrem? Wysłane z hajźla
H4mm3R Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 Dynosoft > Katowice ---------- Post dopisany at 11:50 ---------- Poprzedni post napisany at 11:49 ---------- Tylko zadzwoń i zapytaj o termin
RS Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Dzięki Tomek. No wlasnie mam nadzieje ze ktoś w tym okresie pracuje a nie po urlopach jeździ Wysłane z hajźla
Czary Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Taka? http://images10.fotosik.pl/3139/7a678444cfa36824med.jpg panowie ponawiam prośbę bo ostatnimi czasy nie miałem głowy do tego jaki jest nr tej blendy i najlepiej w tym kolorze i z dziurkami na PDC co ma właśnie akjam, pytałem się go na PW ale nic nie odpisuje. :/
niestandardowy Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 teraz Was zalamie : http://a4-klub.pl/2-0-197/to-prawda-oil-pressure-309172/ zapraszam do wypowiedzi ---------- Post dopisany 23-12-2013 at 11:46 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2013 at 21:13 ---------- chlopaki jak jezdzicie na DRL-ach macie podswietlony licznik? wkurza mnie ta ciemnia na blacie, nic nie widac czasami...
H4mm3R Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 chlopaki jak jezdzicie na DRL-ach macie podswietlony licznik? wkurza mnie ta ciemnia na blacie, nic nie widac czasami... Nie.
Tomeks Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 chlopaki jak jezdzicie na DRL-ach macie podswietlony licznik? wkurza mnie ta ciemnia na blacie, nic nie widac czasami... to znak,ze najwyższy czas zapalić światła:wink:
akjam Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 A właśnie że nie. Przecież iluminacja nie ma nic do rzeczy jeśli chodzi o światła dzienne. DRL jest po to żeby nie jeździć na światłach mijania i działa zgodnie z czujnikiem zmierzchu. A podświetlenie licznika i innych ikonek tzw. iluminacja to inna sprawa i to można chyba zakodować tak żeby cały czas się świeciło. Gdzieś już o tym było. Zauważcie że dopiero jak się mocniej ciemni to wtedy się załączają światła mijania i podświetlenie ale tak j.w. mówiłem można to zakodować żeby się cały czas świeciło bez względu na to czy mamy załączone światła DRL czy mijania. Chyba w instrumentach jeśli dobrze pamiętam.
wrclaguna Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 WESOŁYCH POGODNYCH ŚWIAT BOŻONARODZENIOWYCH
RS Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Wesołych świat ! Wysłane z hajźla ---------- Post dopisany at 00:07 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ---------- teraz Was zalamie : http://a4-klub.pl/2-0-197/to-prawda-oil-pressure-309172/zapraszam do wypowiedzi ---------- Post dopisany 23-12-2013 at 11:46 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2013 at 21:13 ---------- chlopaki jak jezdzicie na DRL-ach macie podswietlony licznik? wkurza mnie ta ciemnia na blacie, nic nie widac czasami... Mozesz przekodowac jak ci pasi. Oryginalnie bez świateł świeca sie tylko wskazówki. Wysłane z hajźla
niestandardowy Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 ak zrobie kluczyk na zaplon, to minimalnie jest odswietlony licznik jak i wskazowki, ale nie mozna tego rozjasnic...
martinus Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 ale czujnik zmierzchu masz ? bo inaczej te kodowania działają z czujnikiem a inaczej bez ...
niestandardowy Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 No jeszcze mi szyba nie strzelila wiec i nie zalozylem...
darooo Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Nadeszła chwila kiedy muszę zmienić auto i w sumie wybór padł na B7 jako, że B5 i B6 przetestowane do bólu (gdzieś jeszcze świta pomysł A6 C6 ale chyba nie ta kasa). Dlatego pytam się w jedynym słusznym temacie czy jest gdzieś na forum "know-how kupowania B7" bo temat na dzień dobry nie wydaje się łatwy. Z B6 zupełnie inna bajka była bo silnik jeden, z klubu kupiłem i zadowolony na maxa... Przyda mi się KAŻDA informacja co i jak, na co zwracać uwagę no i co z tymi 2.0 TDI bo jak trochę poczytałem to trochę tego jest, a to 8V a to 16V jak nie wtryski to głowica jak nie głowica to napęd pompy oleju... na CR po 2007 roku chyba mnie nie stać więc chciałbym trafić na jakieś fajne 2.0 TDI np. po akcji serwisowej wtrysków (czytałem, że była) i np. do robienia napęd pompy oleju - temat poruszony z kuzynem który ma warsztat i takie coś można ogarnąć bez problemu. Jako, że szwagier pracuje w DE pomysł jest taki aby kupić tam i wrócić na kołach (jego współpracownik dorabia sobie jako wynajdowanie aut i ma nam pomóc) i teraz pytanie i czy nadal można coś dobrego tam znaleźć lepiej skupić się na krajowym rynku? Do szwagra mam 900 km więc pierwszy wyjazd musiał by się udać Podsumowując: - potrzeba B7 - tylko TDI zapewne 2.0 bo 3.0 w DE widzę od 30 + 18,6% to nie zaciekawie - koniecznie avant, no chyba, że naprawdę coś się trafi to może być sedan... - kolor, wyposażenie bez znaczenia aczkolwiek trochę elektronik by się przydało, żeby łatwiejszy start był Budżet to około 35k, trochę wiedzy mam, dobry czujnik lakieru, lapka + zwykły vag, czasowo bez presji. Co radzicie ? Szczególnie co z tymi 2.0 TDI, jakie kody i co z DPFami? Z góry dziękuje za wszelkie uwagi!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się