griga-st Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 http://img822.imageshack.us/img822/2343/20121208476.jpghttp://img10.imageshack.us/img10/1728/20121208478.jpg Malowali mi zderzak jakieś dwa lata temu i dopiero niedawno zauważyłem jadąc za zona ze lata to jak żyd po pustym polu Wygląda jak by coś tam brakowało To pewnie go źle skręcili tych chwytów w etce nie widzę, jak nie zapomnę to popatrzę pod autem na nr. części. Pany, nie chce grac natręta, ale czy mógłby ktoś looknac do etki na numery tylnych osłon podwozia do których przykręcony jest ten dyfuzor? Jakoś nie mogę sobie z ta ruska etka poradzić
danielo Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Pany na spocie poznańskim podtrzymyałem S4 B6 na duchu Muszę podjechać na hamownię i sprawdzić moc,może wyssałem trochę kucy
akjam Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ile wchodzi płynu do skrzyni bo chę wymienić?
danielo Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 co tam słychać rezacze,ktoś coś wymodził nowego?
antonio Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 działo się oj działo. dwumas dziś zmieniłem
danielo Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Jutro jak szybciej skończe robotę to zwalam boczki i zakładam lampeczki
melman_zyrafa Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Panowie, jak powinno wyglądać ogrzewanie tylnej szyby- tzn. czy po nagrzaniu kontrolka powinna zgasnąć?? Chyba mi nie grzeje, a wydaje mi się, że nie było z tym problemu w zeszłym roku..
RS Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Po jakims czasie automatycznie sie wylancza... ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ---------- co tam słychać rezacze,ktoś coś wymodził nowego? Wydupcylem ostatnio osłony pod autem bo jak spadł śnieg to wloty powietrza funkcjonowały jak zgarniarki i po 10 km po śniegu miałem komorę silnikowa pełną śniegu ---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- <br /><br />
Fr0styyy. Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Panowie, jak powinno wyglądać ogrzewanie tylnej szyby- tzn. czy po nagrzaniu kontrolka powinna zgasnąć??Chyba mi nie grzeje, a wydaje mi się, że nie było z tym problemu w zeszłym roku.. Sprawdź, może to bezpiecznik. U mnie jak włączę grzanie to cały czas grzeje tylna aż wyłączę grzanie
danielo Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Panowie, jak powinno wyglądać ogrzewanie tylnej szyby- tzn. czy po nagrzaniu kontrolka powinna zgasnąć??Chyba mi nie grzeje, a wydaje mi się, że nie było z tym problemu w zeszłym roku.. Sprawdź, może to bezpiecznik. U mnie jak włączę grzanie to cały czas grzeje tylna aż wyłączę grzanie Powinno się samo wyłączać
akjam Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 co tam słychać rezacze,ktoś coś wymodził nowego?Ja dzisiaj dwumas, sprzęgło i wszystko co tam jeszcze jest też robiłem z kumplem ale z przebojami fest! Skrzynia dwa razy na stole... ALe teraz już wszystko Ok!
akjam Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Ostatecznie wrzuciłem standard takie jak wyszło z fabryki. Koszt kompletu LUK 'a (koło dwumasowe, tarcza, docisk, łozysko oporowe) to 1860PLN + czytnik położenia wału czy jak to się tam zwie 399PLN w ASO.
Tomeks Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 w tych popierdówkach to macie dobrze:grin:,u mnie sam dwumas tyle kosztuje i to po za***istych zniżkach:kwasny:
akjam Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Na alledrogo znalazłem i powiem Ci, że też byłem w szoku że taka cena... Koleś z łodzi i ma najlepsze ceny! Nówka oczywiście, FRA VAT... O 17ej kupiłem wczoraj przed południem komplet był u mnie.
jedrekx Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 czytaliście co jeden z forumowiczów napisał u Marcina w wątku n/t sprzedaży auta? uśmiać się można :grin: poniżej treść: Czesc!Jestem na etapie kupna wlasnie B7 - dorzuce swoje 3 grosze - powiem Ci jak wyglada sytuacja ze strony kupujacego. Generalnie B7 to stara konstrukcja (lift B6 mozna powiedziec, mechanicznie identyczne, technologia z 2000-2001 roku) Nie jestem zainteresowany Twoim samochodem z wypadkowej kilku powodow - masz pomalowane cale auto w dosyc specyficzny, rzucajacy sie w oczy sposob (nie wiem w jakiej technologii, czy nie bedzie z tym pozniej problemow) - nie obraz sie ale przypomina to BMW 20-30 letnie ''M3, M power itp'' ktore stoja w weekend z rejestracjami z okolicznych wiosek na parkingu pobliskiego hipermarketu (tyle ze ich wartosc to 3-5 tys PLN, Twoje wyceniasz na 50 tys PLN); wymieniales silnik (to samo, nigdy nie bede pewny tak jak w aucie fabrycznie nieruszanym czy jadac akurat 200km/h po autostradzie nic sie nie stanie - no chyba ze byl wymieniany w ASO gdzies na gwarancji to wtedy cofam zdanie, chociaz po przebiegu 200+ tys km - watpie). No i poza tym ''wycinane DPF'' itp swiadcza o wlascicielu auta jako malym majsterkowiczu ktory wszystko rozkrecal, ''ulepszal'' itp itd - czyli nie ma polowy srub, wszystko bedzie zle spasowane, skrzypiace itp. - nie mowie ze tak wyglada Twoje auto, to sa moje pierwsze mysli jak widze takie ogloszenie. I niestety to wszystko sprawia ze na pewno nie pojade auta obejrzec zeby sie byc moze pozytywnie zaskoczyc i je kupic - takie ogloszenie odpada od razu. Ostatnie co to oczywiscie cena - tak jak wspomnialem B7 technologicznie to 2000 rok, Twoje ma juz 8 lat, przy takim roczniku, przebiegu, modach itp - to czy to jest 2.0 TDI czy 3.0 TDI nie ma juz praktycznie znaczenia - 50 tys PLN nikt nie zaplaci (nie licze Twojego dobrego znajomego czy rodziny badz wielkiego milosnika modzenia Audi - jakis maly promil szukajacych auta). Powiem Ci tak - za 45 tys PLN mysle ze go nikt nie kupi. Wystawisz za 40 tys PLN to kupca znajdziesz po kilku tygodniach prawdopodobnie. Na allegro masz B7 z 2007 roku z silnikami 2.0 TDI 170KM z polskich salonow, z przebiegiem oryginalnym 100 tys km, fakturami itp z cala historia serwisowa z ASO - w cenie 45 tys PLN. A pewnie jeszcze i do sporej negocjacji. I to nie sa golasy, naped quattro, wersje S-line itp itd. Za rok-poltora prawdopodobnie wchodzi juz na rynek generacja B9, a wtedy ceny B8 poleca bardzo szybko w dol i za 50 tys bedzie mozna kupic samochod ktory jest faktycznie nowa generacja a nie lekkim liftem. Twoje auto to pomalu muzealny zabytek, 50 tys to smieszna cena imho. Reasumujac - auto jakie masz, jezeli uwazasz ze te okolo 40 tys jest niewarte sprzedazy - pozostanie Ci je uzywac bardzo dlugo, ale z tym trzeba sie bylo liczyc juz podczas kupowania go. Pozdrawiam ps. nie mam nic zlego na mysli, zycze Ci sprzedazy samochodu w satysfakcjonujacej Cie cenie, probuje Ci tylko wyjasnic myslenie potencjalnego kupca.
danielo Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 czytaliście co jeden z forumowiczów napisał u Marcina w wątku n/t sprzedaży auta? uśmiać się można :grin: poniżej treść:Czesc!Jestem na etapie kupna wlasnie B7 - dorzuce swoje 3 grosze - powiem Ci jak wyglada sytuacja ze strony kupujacego. Generalnie B7 to stara konstrukcja (lift B6 mozna powiedziec, mechanicznie identyczne, technologia z 2000-2001 roku) Nie jestem zainteresowany Twoim samochodem z wypadkowej kilku powodow - masz pomalowane cale auto w dosyc specyficzny, rzucajacy sie w oczy sposob (nie wiem w jakiej technologii, czy nie bedzie z tym pozniej problemow) - nie obraz sie ale przypomina to BMW 20-30 letnie ''M3, M power itp'' ktore stoja w weekend z rejestracjami z okolicznych wiosek na parkingu pobliskiego hipermarketu (tyle ze ich wartosc to 3-5 tys PLN, Twoje wyceniasz na 50 tys PLN); wymieniales silnik (to samo, nigdy nie bede pewny tak jak w aucie fabrycznie nieruszanym czy jadac akurat 200km/h po autostradzie nic sie nie stanie - no chyba ze byl wymieniany w ASO gdzies na gwarancji to wtedy cofam zdanie, chociaz po przebiegu 200+ tys km - watpie). No i poza tym ''wycinane DPF'' itp swiadcza o wlascicielu auta jako malym majsterkowiczu ktory wszystko rozkrecal, ''ulepszal'' itp itd - czyli nie ma polowy srub, wszystko bedzie zle spasowane, skrzypiace itp. - nie mowie ze tak wyglada Twoje auto, to sa moje pierwsze mysli jak widze takie ogloszenie. I niestety to wszystko sprawia ze na pewno nie pojade auta obejrzec zeby sie byc moze pozytywnie zaskoczyc i je kupic - takie ogloszenie odpada od razu. Ostatnie co to oczywiscie cena - tak jak wspomnialem B7 technologicznie to 2000 rok, Twoje ma juz 8 lat, przy takim roczniku, przebiegu, modach itp - to czy to jest 2.0 TDI czy 3.0 TDI nie ma juz praktycznie znaczenia - 50 tys PLN nikt nie zaplaci (nie licze Twojego dobrego znajomego czy rodziny badz wielkiego milosnika modzenia Audi - jakis maly promil szukajacych auta). Powiem Ci tak - za 45 tys PLN mysle ze go nikt nie kupi. Wystawisz za 40 tys PLN to kupca znajdziesz po kilku tygodniach prawdopodobnie. Na allegro masz B7 z 2007 roku z silnikami 2.0 TDI 170KM z polskich salonow, z przebiegiem oryginalnym 100 tys km, fakturami itp z cala historia serwisowa z ASO - w cenie 45 tys PLN. A pewnie jeszcze i do sporej negocjacji. I to nie sa golasy, naped quattro, wersje S-line itp itd. Za rok-poltora prawdopodobnie wchodzi juz na rynek generacja B9, a wtedy ceny B8 poleca bardzo szybko w dol i za 50 tys bedzie mozna kupic samochod ktory jest faktycznie nowa generacja a nie lekkim liftem. Twoje auto to pomalu muzealny zabytek, 50 tys to smieszna cena imho. Reasumujac - auto jakie masz, jezeli uwazasz ze te okolo 40 tys jest niewarte sprzedazy - pozostanie Ci je uzywac bardzo dlugo, ale z tym trzeba sie bylo liczyc juz podczas kupowania go. Pozdrawiam ps. nie mam nic zlego na mysli, zycze Ci sprzedazy samochodu w satysfakcjonujacej Cie cenie, probuje Ci tylko wyjasnic myslenie potencjalnego kupca. ---------- Post dopisany at 16:44 ---------- Poprzedni post napisany at 16:40 ---------- Siema panioczki właśnie zakładam pakiet światło pipa ze mnie bo nie dostrzegłem,że w tych kablach co kupiłem od Wojtasa są kostki do podświetlenia klamek tak więć już będzie nowy mod już poszukuję szarych klamek z podświetleniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się