sebolc Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 jest o tym sporo nie mniej chcę się dowiedzieć? a4 b6 1.9 130HP quattro sprzęgło sie śliska na 4,5 biegu od 1800 obrotów jak dam w pedał na rozgrzanym silniku (nie zawsze, ale ostatnio jest to nasilone), natomiast innych objawów nie ma, czy musze wymieniać dwumas?? bo to już koszt ponad 2 tysie, duuuuuużo ;(( czy i jak mogę sie dowiedzieć czy ze sprzęgłem muszę wymienić dwumas, auto ma 300tysięcy, czy dopiero po wywaleniu skrzyni można to sprawdzić? z góry dzięki za pomoc ewentualnie przekierowanie
Fr0styyy. Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Dwumas można sprawdzić przy odpalaniu i gaszeniu samochodu i próbie przyśpieszania z niskich obrotów na wysokim biegu. Co do sprzęgła to do wymiany na pewno skoro wciskając zwiększają się obroty a prędkość stoi.
sebolc Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 Dwumas można sprawdzić przy odpalaniu i gaszeniu samochodu i próbie przyśpieszania z niskich obrotów na wysokim biegu. Co do sprzęgła to do wymiany na pewno skoro wciskając zwiększają się obroty a prędkość stoi. jeśli chodzi o przyspieszanie, to na 6tym biegu z 60km/h jedzie powoli a do przodu, nie ma jakichś szarpań trzasków, normalnie powoli przyspiesza, czyli mam nadzieje że "tylko" sprzęgło ;/
majkel20 Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Moim zdaniem lepiej wymienić wszystko za jednym razem, będziesz miał spokój i pewność i zaoszczędzona dodatkowa robota przy ewentualnej późniejszej awarii dwumasa
djzak Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Moim zdaniem lepiej wymienić wszystko za jednym razem, będziesz miał spokój i pewność i zaoszczędzona dodatkowa robota przy ewentualnej późniejszej awarii dwumasa podlacze sie do tematu a sytuacja taka ..?... na zimnym silniku jak ruszam czasem przy puszczaniu sprzegla szarpie nim strasznie..i tylko z jedynki potem nic..test 5tego biegu i rozpedzania auta wypada idealnie nic sie nie slizga..niema dzwiekow itd..tyllko ta jedynka jak auto postoi na dworzu w nocy..i do rozgrzania sie sprzegla..to dwumas ?
piotrek_07a7 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Prawdopodobnie jest krzywa tarcza. Jak jest zimny silnik tarcza jest twarda więc czujesz drgania, natomiast po rozgrzaniu problem znika.
Pan Waldek Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Przy 300,000 to już raczej dwumas będzie do wymiany- o ile jest jeszcze fabryczny.
egon@ Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Lepiej wymienić komplet (sprzęgło + dwumas) przy takim przebiegu na pewno jest już zmęczone, jedna robota, jeden koszt usługi i problem zgłowy.
sebolc Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 dzięki za podpowiedzi na razie jeżdżę powoli i nie dodaje "agresywnie" gazu i jest ok, jakoś trzyma i nie śliska się, i tak mnie ściska jak pomyśle ile muszę wydać.......... pozdr
sokal Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 No przy pewnych przebiegach wpadają takie kosztowniejsze naprawy ale pomyśl że wymiana tego jest znowu "na lata" więc koszt wymiany w stosunku do czasu eksploatacji części nie jest taki duży
wesz82 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Też uważam ze jak robic to wsio na raz,wiem koszt o tysiaka większy ale pomyśl tak,zakładasz sprzęgło kompletne wsio gra i po 30 tyś pada Ci dmunasa niestety koszt robocizny różnie od 250-400zł to jest połowa ceny dwumasa niestety:facepalm: Czasem lepiej dołożyć zwłaszcza jak furka zostaje u ciebie.Jak będziesz wymieniał dwumasa za nim znajduje się uszczelka na wale,niech ktoś ją sprawdzi czy nie puszcza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się