wrclaguna 343 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Bartek pisze pewnie kolejnego DIYa bo na warsztacie siedzi z pol godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Coś w tym stylu - ale mini DIY Padło pytanie o możliwość przeróbki zwykłego lusterka zewnętrznego na funkcję z pamięcią... http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6b7_instalacja_modulu_pamieci_ustawien_fotela_kierowcy_i_lusterek-t122143.0.html;new;topicseen#new[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 15:55_________________________________________________Kurcze mam problem z jednym HID-em... Nie wiem czy pamiętacie - po założeniu ksenonów w przeciwmgielnych miałem problem z lewym. Błąd spalonej żarówki - rzadko kiedy udawało się go włączyć... Palnik wykluczyliśmy, wymieniłem przetwornicę i niby śmigał... do czasu aż wykryłem kolejnego bońka. Teraz jest tak - Coming/Leaving Home włączony. Jak auto postoi - otwieram pilotem, przeciwgmielne się załączają i lewy po 5 sekundach gaśnie. Włączam zapłon - błąd spalonej żarówki na FIS (FRONT LEFT FOG LIGHT). Na to włączam manualnie przeciwgmielne - załączają się obydwa HIDy i błąd z FISu za chwilę znika. Wyłaczam motor - wychodzę z auta - załącza się CLH i pracuje prawidłowo (do czasu aż auto znów postoi). Generalnie problem jest zawsze gdy auto jest zimne - potrzebna mi porada elektryka, jak mogę ten temat sprawdzić i ogarnąć? W MCE błędów brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Dziwna sprawa, obstawiał bym na 99% palnik, ale skoro go wykluczyłeś to robi się ciekawie(ja miałem podobne akcje ale z żarówką h11 jeszcze przed założeniem hidów, okazało się żę żarówka była jakaś kapryśna i raz świeciła raz nie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Coś w tym stylu - ale mini DIY Padło pytanie o możliwość przeróbki zwykłego lusterka zewnętrznego na funkcję z pamięcią... http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6b7_instalacja_modulu_pamieci_ustawien_fotela_kierowcy_i_lusterek-t122143.0.html;new;topicseen#new[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 15:55_________________________________________________Kurcze mam problem z jednym HID-em... Nie wiem czy pamiętacie - po założeniu ksenonów w przeciwmgielnych miałem problem z lewym. Błąd spalonej żarówki - rzadko kiedy udawało się go włączyć... Palnik wykluczyliśmy, wymieniłem przetwornicę i niby śmigał... do czasu aż wykryłem kolejnego bońka. Teraz jest tak - Coming/Leaving Home włączony. Jak auto postoi - otwieram pilotem, przeciwgmielne się załączają i lewy po 5 sekundach gaśnie. Włączam zapłon - błąd spalonej żarówki na FIS (FRONT LEFT FOG LIGHT). Na to włączam manualnie przeciwgmielne - załączają się obydwa HIDy i błąd z FISu za chwilę znika. Wyłaczam motor - wychodzę z auta - załącza się CLH i pracuje prawidłowo (do czasu aż auto znów postoi). Generalnie problem jest zawsze gdy auto jest zimne - potrzebna mi porada elektryka, jak mogę ten temat sprawdzić i ogarnąć? W MCE błędów brak. bart zrob tak sa w elektronicznych takie brzeczyki do cofania koszt jakies 8 zeta wez wepnij taki brzeczyk na kilka dni pod tego xenona ktory gasnie i zobaczysz czy ma przetwornica caly czas zasilanie jesli tak jest to sa tylko 2 mozliwosci przetwornica albo xenon jesli nie bedzie miala zasilana wiadomo wtedy trzeba szukac gdzies w elektryce mnie sie tak 2 bledy ukladu w mojej b5 udalo zlikwidowac ten piszczyk wnerwia troche ale wiadomo o co biega przez kilka dni da sie wytrzymac! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Coś w tym stylu - ale mini DIY Padło pytanie o możliwość przeróbki zwykłego lusterka zewnętrznego na funkcję z pamięcią... http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6b7_instalacja_modulu_pamieci_ustawien_fotela_kierowcy_i_lusterek-t122143.0.html;new;topicseen#new[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 15:55_________________________________________________Kurcze mam problem z jednym HID-em... Nie wiem czy pamiętacie - po założeniu ksenonów w przeciwmgielnych miałem problem z lewym. Błąd spalonej żarówki - rzadko kiedy udawało się go włączyć... Palnik wykluczyliśmy, wymieniłem przetwornicę i niby śmigał... do czasu aż wykryłem kolejnego bońka. Teraz jest tak - Coming/Leaving Home włączony. Jak auto postoi - otwieram pilotem, przeciwgmielne się załączają i lewy po 5 sekundach gaśnie. Włączam zapłon - błąd spalonej żarówki na FIS (FRONT LEFT FOG LIGHT). Na to włączam manualnie przeciwgmielne - załączają się obydwa HIDy i błąd z FISu za chwilę znika. Wyłaczam motor - wychodzę z auta - załącza się CLH i pracuje prawidłowo (do czasu aż auto znów postoi). Generalnie problem jest zawsze gdy auto jest zimne - potrzebna mi porada elektryka, jak mogę ten temat sprawdzić i ogarnąć? W MCE błędów brak. a ja wyje.....em Hidy raz zarnik raz przetwornica padla i zalozylem serie :gwizdanie: na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Kurcze Panowie póki co mam masę roboty - i nawet nie mam czasu sprawdzić. Jednak dziękuję za wszystkie sugestie Do tego siedzę w schematach i rozpracowuję moduł centralnej elektryki, włączniki świateł i czujnik zmierzchu... Może w weekend uda się znaleźć trochę czasu - chciałbym w końcu zapakować te czarne lochy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 czekamy niecierpliwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 a Recaro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Spróbuję dziś - może chociaż fotele dam radę podmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 spaj foto zrób ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer... Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery. Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat). BASTARDS!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer... Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery. Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat). BASTARDS!!!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer... Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery. Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat). BASTARDS!!!! Dream :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer... Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery. Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat). BASTARDS!!!! Mega fotele :slina: a pełna elektryka foteli, to wypasiona sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Madafaka kox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gudi 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 teraz to dopiero wypas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 :wallbash: :wallbash: :wallbash: zaje...ście Panie Bartku. teraz masz 2 trony w autku :good: :good: ciekawe co teraz wymyślisz :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zazdrosc mnie zzera jak ogladam Recaro w takiej konfiguracji... :slina: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 klasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Bartek kupiłeś co miałeś kupić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi