siemian Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 były takie i takie, chyba w zalezności od rocznika ---------- Post dopisany at 00:06 ---------- Poprzedni post napisany at 00:01 ---------- nic innego, kolejna sprawa to EBC, to kolejny chybiony temat niezgodze się. aczkolwiek greenstuff to straszna kupa.... ---------- Post dopisany at 00:10 ---------- Poprzedni post napisany at 00:06 ---------- śmieszy mnie jak ludzie wybierają klocki ze względu na to czy mało pylą, to tak jakby wybierać kobiete ze względu na to że mało je i pije mało wody... klocek ma hamować... niech sobie pyli ile chce
martinus Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Dokładnie, może mają problemy z myciem ? Dla mnie też liczy się skuteczność i frajda, a nie jakieś tam pylenie. Marek nie odpisałeś mi o obwodach...
Dev Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Ostatnia decyzja to klocki ori vs. Ferodo ori to tez Ferodo ... Dev nie będę się wykłócał ale z tego co wiem: ori do 288/245 = ATE. mam na pólce to wiem co to jest
Bart-S Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Opublikowano 19 Maja 2012 Ostatnia decyzja to klocki ori vs. Ferodo ori to tez Ferodo ... Dev nie będę się wykłócał ale z tego co wiem: ori do 288/245 = ATE. mam na pólce to wiem co to jest No dobra ale tarcze do tego zestawu to ATE?
Bart-S Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Opublikowano 19 Maja 2012 Nie zrozumiałeś mnie Pytam o ori zestaw 288/245 w ASO - wg. Ciebie ori klocek robi Ferodo, a ja pytam o tarcze (wg. mnie są to ATE).
Dev Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 z tarczami nie jest tak łatwo aby to okreslic fakt może być Ate, ale może byc też: Pagid, Brembo, OZ, Textar i ch.... wie co jeszcze
Bart-S Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Opublikowano 19 Maja 2012 To może ułatwię sprawę i napiszę po prostu, że w ETCE przy heblach 288/245 masz jak byk napisane: "ATE".
Dev Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 przy 288 sie zgodze, przy 245 nie poniewaz na przodzie masz zacisk systemu Ate a na tyle Lucas/TRW
Bart-S Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Opublikowano 19 Maja 2012 Masz rację - źle napisałem. Przecież podział hebli masz na przód/tył - zatem tarcze 288 to ATE.
mystic.pl Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Z tego co pamiętam z oem do 320/288 to klocki przód zawsze były ATE (grubsze od S4 lub cieńsze od 320 w zależności co było na półce w aso) a tył TRW lub trafiał się Ferodo Spain
Dev Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Bart, jest opcja 345/300mm.... trochę pogrzebałem dzisiaj w swoim śmietniku i znalazłem co nieco ehhhhh...... nawet człowiek sam nie wie co ma....
siemian Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 No to by już była kotwica no prosze Cie.... :grin::grin::grin:
Bart-S Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 Bart, jest opcja 345/300mm....trochę pogrzebałem dzisiaj w swoim śmietniku i znalazłem co nieco ehhhhh...... nawet człowiek sam nie wie co ma.... No to przelicz i podeślij info (tylko mnie nie zabij ).
MARCIN607 Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 No to by już była kotwica no prosze Cie.... :grin::grin::grin: :polew: Siemian ja dalej nie ogariam jak Ty to twoje 2.0 do 200km/h dajesz radę rozpedzić a póżniej Ci hebli brakuje Barts i na heble przyszła pora to chyba będzie najrozsądniejszy mod
dziadek Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 No to by już była kotwica no prosze Cie.... :grin::grin::grin: Pisze z perspektywy Bartka bo jeszcze pare dni temu seryjne miał za wystarczające ...a Siemian wiem ze jesteś zboczony, to już inna historia
Dev Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 przewody w oplocie HEL-a tez chcesz ? bo znalazłem dojscie za 300zł ( o 60zł taniej jak na alledrogo)
Bart-S Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 OK Dev - nie kombinujemy tylko zostawiamy pierwotne założenie... 320/288. Przewody też załatw. Wrzucam kilka fotek zrobionych przez kolegę Slo
pablo_ua4 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 no furka kozak ale foty sa zrobione mega:slina:
Rekomendowane odpowiedzi