piotrek--1989 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 a czy z a6 allroad c5 nie dalo by rady zamontowac tak sobie mysle i sledze temat czesci ogolnie dostepne nie bylo by problemu Bartek az takiego tylko czy podejdzie do budy b6
HiRide Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Bartek nie wiem z czego to dokladnie wynika ale np u mnie na kole 19'amorach 1be i sprezynach h&r jest o wiele bardziej komfortowo niz u ciebie.Pamietam jak jezdzilem troche Twoim samochodem to powiedzialem sobie ze nie zaloze 19' bo jest tak twardo.Ale zaryzykowalem i milo sie zdziwilem bo nie jest zle.Na ori sprezynach i amorach 1be jezdzilo sie poprostu zle.Auto skakalo jak pilka a zawias glosno dudnil.
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 Bartek nie wiem z czego to dokladnie wynika ale np u mnie na kole 19'amorach 1be i sprezynach h&r jest o wiele bardziej komfortowo niz u ciebie.Pamietam jak jezdzilem troche Twoim samochodem to powiedzialem sobie ze nie zaloze 19' bo jest tak twardo.Ale zaryzykowalem i milo sie zdziwilem bo nie jest zle.Na ori sprezynach i amorach 1be jezdzilo sie poprostu zle.Auto skakalo jak pilka a zawias glosno dudnil. Też nie wiem z czego to wynika ale rzeczywiście u mnie jest naprawdę twardo... Stąd pomysł aby w końcu coś z tym zrobić. Zależnie od kosztów jakie ustalę, zapadnie decyzja - co dalej...
Artur82 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Bartek można tą fotkę na FB na B6 Division ?? PLEASE !
variocustoms Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Bart-s, regulacja twardości amorków jest dostępna w wielu gwintach, tzw. sterowana z kabiny ale do japońców, one mają otwarte kielichy i regulacyjny silniczek montuje się na głowicy amorka, wątpię żeby było coś dostępnego do A4 B6, air na niskim ustawieniu jest mega miękki a na wyższym twardy więc też odpada, możesz kupić gwint np. BC-racing z regulacją twardości i ustawić na "street" czyli kompromis pomiędzy komfortem a trakcją
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/storyline/BartYaro.jpgBartek można tą fotkę na FB na B6 Division ?? PLEASE ! Możesz dać ale jak widzisz ma buga... ---------- Post dopisany at 00:16 ---------- Poprzedni post napisany at 00:15 ---------- Bart-s, regulacja twardości amorków jest dostępna w wielu gwintach, tzw. sterowana z kabiny ale do japońców, one mają otwarte kielichy i regulacyjny silniczek montuje się na głowicy amorka, wątpię żeby było coś dostępnego do A4 B6, air na niskim ustawieniu jest mega miękki a na wyższym twardy więc też odpada, możesz kupić gwint np. BC-racing z regulacją twardości i ustawić na "street" czyli kompromis pomiędzy komfortem a trakcją Bartku - zobaczymy co jutro powie KW.
variocustoms Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 odpiszą NA czyli non available
truckmaniac Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Zdecydowanie za rzadko ostatnimi czasy się tu pojawiam...Bartek. Gratuluję kolorku Dzięki - Artur, rzeczywiście sporo czasu upłynęło od ostatniej pogawędki A pro pos pogawędki. Zmieniłeś tel.? Ostatnio dzwoniłem do Ciebie, ale napotkałem ciszę Zaczyna się od 691? Tak.
iras_gda Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Bartek nie wiem z czego to dokladnie wynika ale np u mnie na kole 19'amorach 1be i sprezynach h&r jest o wiele bardziej komfortowo niz u ciebie.Pamietam jak jezdzilem troche Twoim samochodem to powiedzialem sobie ze nie zaloze 19' bo jest tak twardo.Ale zaryzykowalem i milo sie zdziwilem bo nie jest zle.Na ori sprezynach i amorach 1be jezdzilo sie poprostu zle.Auto skakalo jak pilka a zawias glosno dudnil. Też nie wiem z czego to wynika ale rzeczywiście u mnie jest naprawdę twardo... Stąd pomysł aby w końcu coś z tym zrobić. Zależnie od kosztów jakie ustalę, zapadnie decyzja - co dalej... Może kwestia opon.. Ja ma np Bridgestone RE050a i są bardzo twarde i nieprzyjemne na dziurach.
Bart-S Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Bartek nie wiem z czego to dokladnie wynika ale np u mnie na kole 19'amorach 1be i sprezynach h&r jest o wiele bardziej komfortowo niz u ciebie.Pamietam jak jezdzilem troche Twoim samochodem to powiedzialem sobie ze nie zaloze 19' bo jest tak twardo.Ale zaryzykowalem i milo sie zdziwilem bo nie jest zle.Na ori sprezynach i amorach 1be jezdzilo sie poprostu zle.Auto skakalo jak pilka a zawias glosno dudnil. Też nie wiem z czego to wynika ale rzeczywiście u mnie jest naprawdę twardo... Stąd pomysł aby w końcu coś z tym zrobić. Zależnie od kosztów jakie ustalę, zapadnie decyzja - co dalej... Może kwestia opon.. Ja ma np Bridgestone RE050a i są bardzo twarde i nieprzyjemne na dziurach. To nie przez opony - Mariusz akurat testował moją na 19" Conti Sport Contact 3.
Flyer Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Bartek, pamietasz jak sprzedawalem Tobie te 19stki na tej oponie? Tez bylo u mnie twardo i mialem dosc... Teraz wrocilem do 19", kupilem nowe Pirelli, zalozylem gwint i jest duuuuzo lepiej. Ori zawias w Audi nie lubi chyba po prostu duzego kola, a nowa opona tez robi mega robote. Stare zimowki na 18", ktore teoretycznie sa miekksze sa tak samo komfortowe jak nowe 19".
Bart-S Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Bartek, pamietasz jak sprzedawalem Tobie te 19stki na tej oponie? Tez bylo u mnie twardo i mialem dosc...Teraz wrocilem do 19", kupilem nowe Pirelli, zalozylem gwint i jest duuuuzo lepiej. Ori zawias w Audi nie lubi chyba po prostu duzego kola, a nowa opona tez robi mega robote. Stare zimowki na 18", ktore teoretycznie sa miekksze sa tak samo komfortowe jak nowe 19". Właśnie gadam z KW i jest pipka - elektroniczne zawieszenia mają tylko do nowych aut (tj. B8). Teraz ustalamy jaki gwint by polecili... Piszcie dalej.
variocustoms Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Bart-s u mnie możesz BC Racing kupić, 32 stopnie regulacji twardości, miałem w Lexusie i bardzo fajnie na tym się śmiga Wyklepane na Variofonie
Bart-S Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Bart-s u mnie możesz BC Racing kupić, 32 stopnie regulacji twardości, miałem w Lexusie i bardzo fajnie na tym się śmigaWyklepane na Variofonie KW zaproponowało mi 18010030 Street Comfort Coilover za 1800 EUR. A Twoja opcja ile Bartku?
Flyer Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 BC-Racing nie bedzie wiele tansze... ja bym kupil nowe AP, albo Weitec'a z regulacja. Do lekkiego 1.9TDi spokojnie wystarczy. Tymbardziej, ze potrzebujesz gwintu do normalnej jazdy, a nie do latania po torze
HiRide Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Bartek, pamietasz jak sprzedawalem Tobie te 19stki na tej oponie? Tez bylo u mnie twardo i mialem dosc...Teraz wrocilem do 19", kupilem nowe Pirelli, zalozylem gwint i jest duuuuzo lepiej. Ori zawias w Audi nie lubi chyba po prostu duzego kola, a nowa opona tez robi mega robote. Stare zimowki na 18", ktore teoretycznie sa miekksze sa tak samo komfortowe jak nowe 19". tez mam Pirelli (nowe) 19'-moze tutaj jest jakies rozwiazanie
marcin_o23 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 ja u siebie mam gwint vougtland, w porównaniu do 1bv jest mega komfortowo
Flyer Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 tez mam Pirelli (nowe) 19'-moze tutaj jest jakies rozwiazanie P Zero Nero GT, tegoroczny model? MEGA opona na suchym i mokrym, w dodatku duuuzo tansza od Conti, Bridgestone'a i reszty.
Rekomendowane odpowiedzi