Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawe jakie koszta, sledze temat :jerk:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to pytaj się o hurtową ilość :wink:

Opublikowano

a czy z a6 allroad c5 nie dalo by rady zamontowac tak sobie mysle i sledze temat czesci ogolnie dostepne nie bylo by problemu Bartek az takiego tylko czy podejdzie do budy b6

Opublikowano

Bartek nie wiem z czego to dokladnie wynika ale np u mnie na kole 19'amorach 1be i sprezynach h&r jest o wiele bardziej komfortowo niz u ciebie.Pamietam jak jezdzilem troche Twoim samochodem to powiedzialem sobie ze nie zaloze 19' bo jest tak twardo.Ale zaryzykowalem i milo sie zdziwilem bo nie jest zle.Na ori sprezynach i amorach 1be jezdzilo sie poprostu zle.Auto skakalo jak pilka a zawias glosno dudnil.

Opublikowano
Bartek nie wiem z czego to dokladnie wynika ale np u mnie na kole 19'amorach 1be i sprezynach h&r jest o wiele bardziej komfortowo niz u ciebie.Pamietam jak jezdzilem troche Twoim samochodem to powiedzialem sobie ze nie zaloze 19' bo jest tak twardo.Ale zaryzykowalem i milo sie zdziwilem bo nie jest zle.Na ori sprezynach i amorach 1be jezdzilo sie poprostu zle.Auto skakalo jak pilka a zawias glosno dudnil.

Też nie wiem z czego to wynika ale rzeczywiście u mnie jest naprawdę twardo... Stąd pomysł aby w końcu coś z tym zrobić. Zależnie od kosztów jakie ustalę, zapadnie decyzja - co dalej...

Opublikowano

BartYaro.jpg

Bartek można tą fotkę na FB na B6 Division ?? PLEASE !

Opublikowano

Bart-s, regulacja twardości amorków jest dostępna w wielu gwintach, tzw. sterowana z kabiny ale do japońców, one mają otwarte kielichy i regulacyjny silniczek montuje się na głowicy amorka, wątpię żeby było coś dostępnego do A4 B6, air na niskim ustawieniu jest mega miękki a na wyższym twardy więc też odpada, możesz kupić gwint np. BC-racing z regulacją twardości i ustawić na "street" czyli kompromis pomiędzy komfortem a trakcją

Opublikowano
http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/storyline/BartYaro.jpg

Bartek można tą fotkę na FB na B6 Division ?? PLEASE !

Możesz dać ale jak widzisz ma buga...

---------- Post dopisany at 00:16 ---------- Poprzedni post napisany at 00:15 ----------

Bart-s, regulacja twardości amorków jest dostępna w wielu gwintach, tzw. sterowana z kabiny ale do japońców, one mają otwarte kielichy i regulacyjny silniczek montuje się na głowicy amorka, wątpię żeby było coś dostępnego do A4 B6, air na niskim ustawieniu jest mega miękki a na wyższym twardy więc też odpada, możesz kupić gwint np. BC-racing z regulacją twardości i ustawić na "street" czyli kompromis pomiędzy komfortem a trakcją

Bartku - zobaczymy co jutro powie KW.

Opublikowano
Zdecydowanie za rzadko ostatnimi czasy się tu pojawiam...

Bartek. Gratuluję kolorku :kox:

Dzięki - Artur, rzeczywiście sporo czasu upłynęło od ostatniej pogawędki :wink:

A pro pos pogawędki. Zmieniłeś tel.? Ostatnio dzwoniłem do Ciebie, ale napotkałem ciszę :P

Zaczyna się od 691?

Tak.

Opublikowano
Bartek nie wiem z czego to dokladnie wynika ale np u mnie na kole 19'amorach 1be i sprezynach h&r jest o wiele bardziej komfortowo niz u ciebie.Pamietam jak jezdzilem troche Twoim samochodem to powiedzialem sobie ze nie zaloze 19' bo jest tak twardo.Ale zaryzykowalem i milo sie zdziwilem bo nie jest zle.Na ori sprezynach i amorach 1be jezdzilo sie poprostu zle.Auto skakalo jak pilka a zawias glosno dudnil.

Też nie wiem z czego to wynika ale rzeczywiście u mnie jest naprawdę twardo... Stąd pomysł aby w końcu coś z tym zrobić. Zależnie od kosztów jakie ustalę, zapadnie decyzja - co dalej...

Może kwestia opon.. Ja ma np Bridgestone RE050a i są bardzo twarde i nieprzyjemne na dziurach.

Opublikowano
Bartek nie wiem z czego to dokladnie wynika ale np u mnie na kole 19'amorach 1be i sprezynach h&r jest o wiele bardziej komfortowo niz u ciebie.Pamietam jak jezdzilem troche Twoim samochodem to powiedzialem sobie ze nie zaloze 19' bo jest tak twardo.Ale zaryzykowalem i milo sie zdziwilem bo nie jest zle.Na ori sprezynach i amorach 1be jezdzilo sie poprostu zle.Auto skakalo jak pilka a zawias glosno dudnil.

Też nie wiem z czego to wynika ale rzeczywiście u mnie jest naprawdę twardo... Stąd pomysł aby w końcu coś z tym zrobić. Zależnie od kosztów jakie ustalę, zapadnie decyzja - co dalej...

Może kwestia opon.. Ja ma np Bridgestone RE050a i są bardzo twarde i nieprzyjemne na dziurach.

To nie przez opony - Mariusz akurat testował moją na 19" Conti Sport Contact 3.

Opublikowano

Bartek, pamietasz jak sprzedawalem Tobie te 19stki na tej oponie? Tez bylo u mnie twardo i mialem dosc...

Teraz wrocilem do 19", kupilem nowe Pirelli, zalozylem gwint i jest duuuuzo lepiej. Ori zawias w Audi nie lubi chyba po prostu duzego kola, a nowa opona tez robi mega robote. Stare zimowki na 18", ktore teoretycznie sa miekksze sa tak samo komfortowe jak nowe 19".

Opublikowano
Bartek, pamietasz jak sprzedawalem Tobie te 19stki na tej oponie? Tez bylo u mnie twardo i mialem dosc...

Teraz wrocilem do 19", kupilem nowe Pirelli, zalozylem gwint i jest duuuuzo lepiej. Ori zawias w Audi nie lubi chyba po prostu duzego kola, a nowa opona tez robi mega robote. Stare zimowki na 18", ktore teoretycznie sa miekksze sa tak samo komfortowe jak nowe 19".

Właśnie gadam z KW i jest pipka - elektroniczne zawieszenia mają tylko do nowych aut (tj. B8). Teraz ustalamy jaki gwint by polecili... Piszcie dalej.

Opublikowano

Bart-s u mnie możesz BC Racing kupić, 32 stopnie regulacji twardości, miałem w Lexusie i bardzo fajnie na tym się śmiga

Wyklepane na Variofonie :)

Opublikowano
Bart-s u mnie możesz BC Racing kupić, 32 stopnie regulacji twardości, miałem w Lexusie i bardzo fajnie na tym się śmiga

Wyklepane na Variofonie :)

KW zaproponowało mi 18010030 Street Comfort Coilover za 1800 EUR. A Twoja opcja ile Bartku?

Opublikowano

BC-Racing nie bedzie wiele tansze... ja bym kupil nowe AP, albo Weitec'a z regulacja. Do lekkiego 1.9TDi spokojnie wystarczy.

Tymbardziej, ze potrzebujesz gwintu do normalnej jazdy, a nie do latania po torze :wink:

Opublikowano
Bartek, pamietasz jak sprzedawalem Tobie te 19stki na tej oponie? Tez bylo u mnie twardo i mialem dosc...

Teraz wrocilem do 19", kupilem nowe Pirelli, zalozylem gwint i jest duuuuzo lepiej. Ori zawias w Audi nie lubi chyba po prostu duzego kola, a nowa opona tez robi mega robote. Stare zimowki na 18", ktore teoretycznie sa miekksze sa tak samo komfortowe jak nowe 19".

tez mam Pirelli (nowe) 19'-moze tutaj jest jakies rozwiazanie

Opublikowano

ja u siebie mam gwint vougtland, w porównaniu do 1bv jest mega komfortowo

Opublikowano
tez mam Pirelli (nowe) 19'-moze tutaj jest jakies rozwiazanie

P Zero Nero GT, tegoroczny model?

MEGA opona na suchym i mokrym, w dodatku duuuzo tansza od Conti, Bridgestone'a i reszty.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...