Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bartek... z 3.0 (takim dłubniętym na jakieś 280KM) to ja bym to sobie do emerytury zostawił... bo tak od 2020 roku to będzie już tylko drożeć :good:

Jeśli auto rzeczywiście zostanie u mnie na dłużej - pomyślę nad tym. Bliżej połowy roku będę myślał nad tym co będzie następne...

Magdalenah się nie odzywa więc wystawiam na sprzedaż...

- kierownica skórzana (multifunkcja + zmiana biegów) z poduszką

- sterownik kolumny kierowniczej 8E0 953 549 N

- taśma 8E0 953 541 D

Jest tu wszystko co potrzeba do odpalenia multifunkcji (oraz zmiany biegów jeśli ktoś ma automatyczną skrzynię). Moduł N pracuje także z tempomatem.

wheel.JPG

Magda jednak się odezwała - zestaw sprzedany :)

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bartek, która żyła to ekran w tym przewodzie, który Ci wysłałem od Bose :mysli:

Opublikowano

Jutro sprawdzę i dam Ci znać :)

Opublikowano

Bartek... z 3.0 (takim dłubniętym na jakieś 280KM) to ja bym to sobie do emerytury zostawił... bo tak od 2020 roku to będzie już tylko drożeć :good:

Jeśli auto rzeczywiście zostanie u mnie na dłużej - pomyślę nad tym. Bliżej połowy roku będę myślał nad tym co będzie następne...

Pomysl bardzo dobry, jesli auto bedzie Ci dawalo radoche.

Naped wchodzi P&P, przy zmianie silnika byloby natomiast juz nieco wiecej rezania...

No i ten SWAP bylby mocno kosztowny... :mysli:

Opublikowano

Już chyba bardziej realny swap to taki jak Nosba B5-ka.. kupić rozbite quattro z dobrym moturem. i przewlec wszystko ale niestety dalej zostaje problem że takiego ładnego Dyszla 3.0 w B6 nie było;/

Opublikowano

Już chyba bardziej realny swap to taki jak Nosba B5-ka.. kupić rozbite quattro z dobrym moturem. i przewlec wszystko ale niestety dalej zostaje problem że takiego ładnego Dyszla 3.0 w B6 nie było;/

No to może warto się tym zainteresować ;)

Bartek... z 3.0 (takim dłubniętym na jakieś 280KM) to ja bym to sobie do emerytury zostawił... bo tak od 2020 roku to będzie już tylko drożeć :good:

Jeśli auto rzeczywiście zostanie u mnie na dłużej - pomyślę nad tym. Bliżej połowy roku będę myślał nad tym co będzie następne...

Pomysl bardzo dobry, jesli auto bedzie Ci dawalo radoche.

Naped wchodzi P&P, przy zmianie silnika byloby natomiast juz nieco wiecej rezania...

No i ten SWAP bylby mocno kosztowny... :mysli:

Fly - masz kogoś kto poda wstępny "kosztorys"?

Opublikowano

Ja Ci moge podac :kox:

***

Ceny mozesz sobie sprawdzic na szybko na allegro mniej wiecej... ale uwazam, ze i tak przydalby sie dawca :wink4:

To co musialbys zrobic:

* kompletny silnik z wiazka, ecu, airbox + przeplywka

* sanki silnika (pewnie z kazdego V6 B6/B7 podejda)

* mocowanie silnika w okolicach pasa przedniego

* pas przedni / ew. sama chlodnica wody - nie wiem czy sa roznice w chlodnicach wody/klimy, ale obstawiam, ze moga byc, bo jednak 3.0TDI potrzebuje lepszego chlodzenia niz 1.9TDI)

* skrzynia ze sprzeglem i dwumasem + podpora skrzyni z poduszka / albo tiptronic :)

* caly naped (4x poloska, wal, dyfer, etc.) z tylnim zawiasem pod Quattro

* nowy customowy wydech, albo poprostu wydech od 3.0TDI

* 2 coolery boczne (+ kier. powietrza, mocowania, orurowanie), albo customowy FMIC (polecam zrobic od razu jakis anodowany [czarny])

Reasumujac - bardzo kosztowny projekt, bo najlepiej byloby kupic jakiegos golasa 3.0TDI po dachowaniu/mocnym dzwonie (moze byc anglik) i rozebrac na czesci, a reszte sprzedac...

W moim przypadku bylo inaczej, mialem naped, skrzynie, pas przedni, wlecial tylko silnik, sprzeglo + dwumas + ecu i wiazka i cala reszta zostala od diesla. Podpore skrzyni tylko zmienialismy zeby puscic 2 wydechy od turbin.

Ty masz mega wypas w srodku i piekna bude... wiec zabawa na pewno warta zachodu.

Nosb by ogarnal temat w full opcji z rozbiorka dawcy :kox:

Opublikowano

To juz lepiej wszystko wymontowac z B6.

Kupic B7 3.0 w quattro golasa i powkladac graty.

Bedzie mial swieze B7 na Recaro, quattro i wszystkim tym czego nie jestem w stanie wymienic nawet w zdaniu wielokrotnie zlozonym :evil:

Opublikowano

To juz lepiej wszystko wymontowac z B6.

Kupic B7 3.0 w quattro golasa i powkladac graty.

Bedzie mial swieze B7 na Recaro, quattro i wszystkim tym czego nie jestem w stanie wymienic nawet w zdaniu wielokrotnie zlozonym :evil:

a to też nie głupi pomysł... wręcz bardzo dobry... pracochłonny... no ale Bartek lubi wyzwania...

ale wiecie co... lepiej niech Gosia tych tekstów nie widzi - bo wszyscy popłyniemy razem z nim :polew:

[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 18:08_________________________________________________

bo najlepiej byloby kupic jakiegos golasa 3.0TDI po dachowaniu/mocnym dzwonie (moze byc anglik) i rozebrac na czesci, a reszte sprzedac...

Alvaro ostatnio jakieś angole rozbierał...

Nosb by ogarnal temat w full opcji z rozbiorka dawcy :kox:

tia... ten też lubi wyzwania :decayed:

Opublikowano

Bez urazy, ale zmiana na B7 + przekladanie gratow moim zdaniem nie ma zadnego sensu.

Finansowo wyjdzie to slabo, a jesli kupic tanio mocno uderzone B7, to mozna wyjsc na tym interesie bardzo dobrze. Zawsze cos z B7 sie sprzeda, a z B6 tez sporo [silnik, skrzynia, i masa dupereli] - jest sporo B6 na rynku, czesci sa chodliwe.

B7 to tylko inny przod i tyl, nic poza tym. Lepiej poczekac i zmienic na B8.

Opublikowano

Fly ale nie trzeba przekladac silnika i Q gdzie zawsze jakies kwiaty wyjda i pier..lenia sie co nie miara.

A dla Bartka wsadzenie wszystkiego na jeden raz bez potrzeby zdejmowania wykladziny podlogowej, srodkowej konsoli czy tez tapicerk drzwi po 120 razy to mysle, ze wyrobilby sie 40 razy szybciej niz mechanicy, ktorzy wsadziliby 3.0 plus Q.

Co pewnie i tak Bartek nie zrobi ale na 100% byloby to latwiejsze :tongue4:

[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 19:29_________________________________________________O zmianie na B8 nie wspominam bo wiadomo, ze najlepsza opcja :)

Opublikowano

a ja tam nie uważam. Szczerze mówiąc to jestem przerażony plastikami w B8...

Z zewnątrz to auto mi się bardzo podoba, szczególnie przód. Środek też jest w miare ładny ale jak się przyjżeć tym materiałom w środku to można się przerazić.. Niestety ale wszystkie nowe auta są tak zrobione.

Dlatego jeśli miałbym teraz wymianiać auto to wolałbym b7 z końca produkcji z mocnym silnikiem i na pełnym wypasie.

Opublikowano

a ja tam nie uważam. Szczerze mówiąc to jestem przerażony plastikami w B8...

Z zewnątrz to auto mi się bardzo podoba, szczególnie przód. Środek też jest w miare ładny ale jak się przyjżeć tym materiałom w środku to można się przerazić.. Niestety ale wszystkie nowe auta są tak zrobione.

Dlatego jeśli miałbym teraz wymianiać auto to wolałbym b7 z końca produkcji z mocnym silnikiem i na pełnym wypasie.

Plasyiki :no: przecież to AUDI i to w dodatku prestiż b8 :confused4:

Opublikowano

Fly ale nie trzeba przekladac silnika i Q gdzie zawsze jakies kwiaty wyjda i pier..lenia sie co nie miara.

zadne kwiaty nie wyjda, wszystko jest P&P - silnik + naped.

moje auto jest najlepszym przykladem :cool1:

Opublikowano

a ja tam nie uważam. Szczerze mówiąc to jestem przerażony plastikami w B8...

Z zewnątrz to auto mi się bardzo podoba, szczególnie przód. Środek też jest w miare ładny ale jak się przyjżeć tym materiałom w środku to można się przerazić.. Niestety ale wszystkie nowe auta są tak zrobione.

Dlatego jeśli miałbym teraz wymianiać auto to wolałbym b7 z końca produkcji z mocnym silnikiem i na pełnym wypasie.

siemian ale juz nasze b6/b7 nie grzesza jakoscia.

Przesiadlem sie z audi S6 z 2000r gdzie produkowali bude C5 juz od 97 r i uwazam, ze w B7 jest marnie pod wzgledem jakosci.

Jak piszecie, ze w B8, ktore mi sie mega podoba jest gozej to swiat stanal na glowie :blink::shocked:

Opublikowano

a ja tam nie uważam. Szczerze mówiąc to jestem przerażony plastikami w B8...

Z zewnątrz to auto mi się bardzo podoba, szczególnie przód. Środek też jest w miare ładny ale jak się przyjżeć tym materiałom w środku to można się przerazić.. Niestety ale wszystkie nowe auta są tak zrobione.

Dlatego jeśli miałbym teraz wymianiać auto to wolałbym b7 z końca produkcji z mocnym silnikiem i na pełnym wypasie.

siemian ale juz nasze b6/b7 nie grzesza jakoscia.

Przesiadlem sie z audi S6 z 2000r gdzie produkowali bude C5 juz od 97 r i uwazam, ze w B7 jest marnie pod wzgledem jakosci.

Jak piszecie, ze w B8, ktore mi sie mega podoba jest gozej to swiat stanal na glowie :blink::shocked:

Doskonale o tym wiem. Porównaj sobie materiały we wnętrzu b5 i b6/b7. Tam już była przepaść. Niestety na minus. O ile wygląd deski w b6/b7 dużo bardziej mi się podoba w stosunku do b5 o tyle większość materiałów w b6/b7 może się schować.

Porównaj sobie wnętrze po 300 000km w b5 a w b6/b7. Dlatego nie chce nawet myśleć jak będzie wyglądać w b8...

Wystarczy mi że widziałem dwie a6 c6 z przebiegiem ori (pierwsi właściciele) ok. 200 000km ze startą połową lakieru z plastików we wnętrzu i z wytartymi na maxa kierownicami.

To jest tragedia, ale niestety to się da zauważyć we wszystkich markach. Auto ma się szybko "zurzyć" żeby kupić nowe...

Opublikowano

Przesadzacie z tą jakością materiałów w B7. O ile w B6 faktycznie szybko się wycierały przyciski i inne pokryte tą gumowaną strukturą a'la skóra to w B7 jest już całkiem dobrze, moim zdaniem jakość jest bdb. Jak się o auto dba to długo będzie ładnie w środku, mam przykłady bo swoim starym B6 zrobiłem 318kkm od nowości a ojciec ma B6 z przebiegiem 380kkm :cool1:

Opublikowano

Przesadzacie z tą jakością materiałów w B7. O ile w B6 faktycznie szybko się wycierały przyciski i inne pokryte tą gumowaną strukturą a'la skóra to w B7 jest już całkiem dobrze, moim zdaniem jakość jest bdb. Jak się o auto dba to długo będzie ładnie w środku, mam przykłady bo swoim starym B6 zrobiłem 318kkm od nowości a ojciec ma B6 z przebiegiem 380kkm :cool1:

tak w b7 materiały nie są zle ale są mniej trwałe niż w b5

Opublikowano

a ja tam nie uważam. Szczerze mówiąc to jestem przerażony plastikami w B8...

Z zewnątrz to auto mi się bardzo podoba, szczególnie przód. Środek też jest w miare ładny ale jak się przyjżeć tym materiałom w środku to można się przerazić.. Niestety ale wszystkie nowe auta są tak zrobione.

Dlatego jeśli miałbym teraz wymianiać auto to wolałbym b7 z końca produkcji z mocnym silnikiem i na pełnym wypasie.

siemian ale juz nasze b6/b7 nie grzesza jakoscia.

Przesiadlem sie z audi S6 z 2000r gdzie produkowali bude C5 juz od 97 r i uwazam, ze w B7 jest marnie pod wzgledem jakosci.

Jak piszecie, ze w B8, ktore mi sie mega podoba jest gozej to swiat stanal na glowie :blink::shocked:

Doskonale o tym wiem. Porównaj sobie materiały we wnętrzu b5 i b6/b7. Tam już była przepaść. Niestety na minus. O ile wygląd deski w b6/b7 dużo bardziej mi się podoba w stosunku do b5 o tyle większość materiałów w b6/b7 może się schować.

Porównaj sobie wnętrze po 300 000km w b5 a w b6/b7. Dlatego nie chce nawet myśleć jak będzie wyglądać w b8...

Wystarczy mi że widziałem dwie a6 c6 z przebiegiem ori (pierwsi właściciele) ok. 200 000km ze startą połową lakieru z plastików we wnętrzu i z wytartymi na maxa kierownicami.

To jest tragedia, ale niestety to się da zauważyć we wszystkich markach. Auto ma się szybko "zurzyć" żeby kupić nowe...

Coś w tym jest.

Klega kupowal Audi S6 c4.

Przebieg niby 250tys. Skory Ok, decha jak nowa, kiera tez bardzo ladna. Kolega sie napalil i kupil bez sprawdzania przebiegu bo musialby czekac do dnia nastepnego. Okazalo sie, ze ma 500tys nabite :shocked: Jezdzil nia rok nie oszczedzajac wogole. Zero awarii. To byly auta.

Bart sorry za zasmiecanie tematu.

Opublikowano

Panowie, nie robcie kolejnego OT o jakosc materialow!

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...