Bart-S Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Jeśli nie pali Ci się z konwersją na sprzęgło "7", daj mi trochę czasu na przygotowanie i podejmę się swapa. Dzięki Mistrzu tylko problem w tym,że mi się właśnie pali Swoją drogą, mógłbyś się tym zająć na poważnie Niezła kasa z tego jest, słyszałem :> Wlasnie przez to ze z tego jest niezla kasa a raczej niezle zdzierstwo,tez sam wolalbym sie zajac modyfikacja multi.Zeby bylo jasne -robocizna kosztuje prawie dwa razy wiecej niz same czesci.Dlatego panuje opinia ze to taaaaka droga skrzynia w eskploatacji. Dokładnie. Sserwis kasuje 3 000zł za swap sprzęgła. Z tego 2 000zł to robocizna (reszta idzie w olej, filtr, uszczelniacze i pozostałe elementy, które wymienia się gdy zachodzi potrzeba rozebrania skrzyni). Jeśli chodzi o ASO to tam jest już duuużo drożej (nawet nie ma co porównywać). Biorąc pod uwagę ten argument Sserwis nie wychodzi wcale tak drogo - jednak 2 000zł za 8h pracy robi wrażenie Dajcie mi trochę czasu i zrobię to samo za 1k
Brysio Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 no i to sie rozumie wreszcie jakies konkrety sie pojawiaja Bart bierz sie za to bo A7 tylko w tipie wychodzi za 1k to naprawde super cena bo pare godzin zapi@@ tam jest ) dodalbym komentarz w sprawie wyzej wymienionej pary panow ale sie powstrzymam bo juz dosc bylo tutaj opisane ja jednak jak zawsze uwazam jesli zrobisz cos sam zrobisz to dobrze bo robisz dla siebie! jesli nie umiesz to jest problem bo narazasz sie automatyczne na 2 sprawy 1. zdzierstwo 2. niekompetencja/niedbalstwo przy wykonywanchy czynnosciach co wiaze sie znow z kosztami i wracamy do punktu pierwszego i dobrze ze ktos z forum sie za to wezmie w dodatku kto ma pojecie o tym i chce pomoc!
mystic.pl Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Jak się zabierałem za wymianę oleju w swoim tipie, szukałem wszelkich informacji nt. oleju, wymiany itp. może się komuś przyda http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=110310.0
hofi7 Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 chłopaki ja dostałem namiar od gościa u którego naprawiałem sterownik (Ozorków) na człowieka który robi swapa z 6 na 7 lamel bo sam również w przyszłości planuję to zrobić. Podaje namiar, być może komuś się przyda : Dec Automat Daniel Kowalczyk tel. 513 104 167 ul. Sienkiewicza 16 Parysów
wrclaguna Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Furka obloookana na Zlocie w Bukowinie Z daleka bylo poznac od razu auto Bartka Siedzialem w Recorosach Auto robi wrazenie na i wewnatrz , za*****cie doposazone . Dzieki Bartku za MEGA spotkanie i do zobaczenia na nastepnym ZLOCIE
Bart-S Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 Dzięki Grzesiu - cała przyjemność po mojej stronie (w końcu się poznaliśmy ). BTW - jak Ci się tak podoba mój dupowóz to możemy się zamienić bo Twoje auto jakoś tak bardziej przypadło mi do gustu
adamooo Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 fajna zamiana..zamiast kupować nowe auta wymieniajcie się swoimi
siemian Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Hejka Bartek. Rozumiem że dotarłeś do domu? Jak ta navi?
Bart-S Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 Maras wielkie dzięki za pomoc - dzięki Twoim śrubom i płytce, bezpiecznie dotarliśmy do domu Navi zaskoczyła jak tylko wyjechaliśmy z Bielska (może soczewka odparowała). Bez dystansów tył przestał obcierać i praktycznie całą drogę leciałem 160km/h. Niestety RNS-E przewaliło mnie przez centrum Łodzi no i tam straciłem godzinę - łacznie cała podróż zajęła nam 4h (na miejscu byłem o 16:00). Ze spalania nie jestem specjalnie zadowolony (8.9L) no ale plan był taki aby Gośka zdążyła do pracy
siemian Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Maras wielkie dzięki za pomoc - dzięki Twoim śrubom i płytce, bezpiecznie dotarliśmy do domu Navi zaskoczyła jak tylko wyjechaliśmy z Bielska (może soczewka odparowała). Bez dystansów tył przestał obcierać i praktycznie całą drogę leciałem 160km/h. Niestety RNS-E przewaliło mnie przez centrum Łodzi no i tam straciłem godzinę - łacznie cała podróż zajęła nam 4h (na miejscu byłem o 16:00). Ze spalania nie jestem specjalnie zadowolony (8.9L) no ale plan był taki aby Gośka zdążyła do pracy aaaa no tak. Mówiłeś że do pracy się śpieszy. Cieszę się że Navi zaskoczyła. Pewnie odparowała soczewka. Nie ma to jak czyścić laser na szybko na podpiętej navi. :decayed: 4 godzinki to fajny czas Jak będziesz kiedyś planował przyjazd do BB to od razu dawaj znać. 8.9 no no... całkiem duże spalanie więc przypuszczma jak musialeś jechać. :decayed: Od 8.9 już blisko do mojego 12.8 :decayed:
variocustoms Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 jak wy śmigacie???? ja z BT do Poznania miałem 4,1-4,2 i jechaliśmy w grupie, miałem najmniejsze spalanie i Madas się wkwiał EOT, z tego co wynika, im słabsze auto tym więcej pali
siemian Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Vario ale Bart jeszcze śmigał do Bielska. z BT do BB mieliśmy następujące spalania: (jechaliśmy w 3 auta) Mk4 6.1 ja 6.9 Bart 7.1[br]Dopisany: 29 Marzec 2011, 00:13_________________________________________________nie nie . sorki chyba mi sie pomyliło o litr albo 2 W każdym razie Maciek miał o 0,8l mniejsze spalanie ode mnie a Bart miał większe o 0,2l niż ja.
variocustoms Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 jak znam życie to Bart-S nie mógł nadążyć za Tobą wariacie i dlatego takie miał spalanie, normalnie z BT do Poznania to nie powinno się 5,5-6 przekroczyć, ja 3.0 TDIQ z Katowic do Poznania miałem 6.2 nie jadąc wcale jak dziadek sorry Bart za OT
siemian Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 mk4 jechał pierwszy i moim zdaniem jechaliśmy dość spokojnie. Zresztą dawno nie pamiętałem tak niskiego spalania u mnie w aucie. A jego wynik z BB do Poznania - 8,9 to już jego dzieło bo jechał bez nas [br]Dopisany: 29 Marzec 2011, 00:18_________________________________________________poza tym Vario z doświadczneia wiem że 3.0 tdi tak od 150km/h na autostradzie mniej pali. U mnie przy 160 mam spalanie ok. 8.8l/100km
Bart-S Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 Maras wielkie dzięki za pomoc - dzięki Twoim śrubom i płytce, bezpiecznie dotarliśmy do domu Navi zaskoczyła jak tylko wyjechaliśmy z Bielska (może soczewka odparowała). Bez dystansów tył przestał obcierać i praktycznie całą drogę leciałem 160km/h. Niestety RNS-E przewaliło mnie przez centrum Łodzi no i tam straciłem godzinę - łacznie cała podróż zajęła nam 4h (na miejscu byłem o 16:00). Ze spalania nie jestem specjalnie zadowolony (8.9L) no ale plan był taki aby Gośka zdążyła do pracy aaaa no tak. Mówiłeś że do pracy się śpieszy. Cieszę się że Navi zaskoczyła. Pewnie odparowała soczewka. Nie ma to jak czyścić laser na szybko na podpiętej navi. :decayed: 4 godzinki to fajny czas Jak będziesz kiedyś planował przyjazd do BB to od razu dawaj znać. 8.9 no no... całkiem duże spalanie więc przypuszczma jak musialeś jechać. :decayed: Od 8.9 już blisko do mojego 12.8 :decayed: Dzięki za zaproszenie - na pewno skorzystam Co do spalania - jest kilka spraw, które się złożyły (załadunek, 19", nie do końca zgrane zawieszenie). Do tego mój styl jazdy - CVT niestety nie odpycha się tak fajnie jak Twoje, aby go rozpędzić ze 120 do 160 potrzeba trochę czasu i paliwa. Gdybym się nie spieszył i leciał spokojnie 110/130, to podejrzewam, że dojechałbym do domu z wynikiem 6.5L jak wy śmigacie???? ja z BT do Poznania miałem 4,1-4,2 i jechaliśmy w grupie, miałem najmniejsze spalanie i Madas się wkwiał EOT, z tego co wynika, im słabsze auto tym więcej pali I tak i nie Wniosek słuszny - ale dołóż do tego felgę 19", która jednak trochę waży i aby ją rozbujać przydałoby się nieco więcej mocy. Do tego moje kłopoty z zawieszeniem (obcierało mi nadkola). Styl jazdy z BB do WRZ na pewno nie był ekonomiczny - jeśli coś mnie przychamowało na trasie, powiedzmy zwalaniałem do 100km/h, to zaraz po wyczyszczeniu pasa - pełen but i powrót do 160km/h (w dobranym zakresie przełożeń trochę czasu zajmowało dokulanie się do tej prędkości). Trochę wymęczyłem auto ale przynajmniej turbo przedmuchane [br]Dopisany: 29 Marzec 2011, 00:23_________________________________________________Vario - nie ma co przepraszać za OT (temat jak najbardziej na miejscu). Od jakiegoś czasu wydaje mi się, że ze spalaniem coś jest nie tak - próbuję dojść dlaczego ale, logi czyste.
variocustoms Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 no ostatnio jak diesel drogi to ostra jazda daje po kieszeni, czasami wolniej i płynnniej daje dużo lepsze rezultaty, czas podobny a na dobrą flaszkę jeszcze starczy, nie będę dziadkował ale w tym momencie moje 5,4 PB w LPG nie odstaje za bardzo co do kosztów i to mnie cieszy BTW Bart jak chcesz to SOT2001 mogę zrobić hard copy dla Ciebie daj PW jak jesteś zainteresowany i kiedy byś odebrał, Armin Only też hula na hard copy jak by co
Bart-S Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 BTW Bart jak chcesz to SOT2001 mogę zrobić hard copy dla Ciebie daj PW jak jesteś zainteresowany i kiedy byś odebrał, Armin Only też hula na hard copy jak by co No to poproszę - odbiorę na spocie Mam nadzieję, że w końcu się pojawisz (sporo czasu się nie widzieliśmy). Wracając do CVT - jest ekonomiczny, ale do 130km/h. Typowy dupowóz - jak chcesz pojeździć mocniej to na pewno nie w konfiguracji z 1.9TDI.
siemian Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 mnie się wydawało że moje ostatnio za dużo pali ale po porównaniu do spalania Maćka który jechał przedemną i Bartka który jechał za mną wydaje się że jest ok. Maciek miał o 0,9l mniejsze spalanie ale jechał na 205/16 ja jechałem na 235/18, do tego trzeba dołożyć dystanse i hamulce które też troche ważą a trzeba je obrócić a do tego auto jest mocniejsze o te 50km niż Maćka, Bartek miał minimalnie większe spalanie ode mnie ale za to przy jego mocy silnik się musiał dużo więcej męczyć a i koła jeszcze większe ma. W sumie to chyba nie jest zle bo jak przegoniłem autko po mieście z Bartkiem na pokładzie to miałem 12,8, a chyba jechaliśmy dość dynamicznie.
variocustoms Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 na spalanie ma wpływ ciężka noga a nie dystanse i większe hamulce, nie oszukujmy się, opony i felgi mają ale nie w takim stopniu jak się ogólnie twierdzi Bart-S nie wiem kiedy spot będzie ale w ten weekend jadę na poligon w Biedrusku upalać moje 4x4, niedługo będę w twoim rewirze więc może Ciebie odwiedzę z płytkami
siemian Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 na spalanie ma wpływ ciężka noga a nie dystanse i większe hamulce, nie oszukujmy się, opony i felgi mają ale nie w takim stopniu jak się ogólnie twierdzi Bart-S nie wiem kiedy spot będzie ale w ten weekend jadę na poligon w Biedrusku upalać moje 4x4, niedługo będę w twoim rewirze więc może Ciebie odwiedzę z płytkami Vario styl jazdy napewno też. Ale jeśli jade za Maćkiem który jedzie na dużo węższych oponach i mniejszych felgach, do tego ma mniejsze turbo i 50 koni mniej to różnica w spalaniu rzędu 0,9l (ok. 12%) jest chyba całkiem oczywista
Rekomendowane odpowiedzi