Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy??

Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy??

Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77...

Acha dobrze wiedzieć dzięki:wink:

---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ----------

A powiedz czy można ewentualnie wymieniać pojedynczo wahacze czy całość trzeba bo zauważyłem że mi w jednym wahaczu gumka delikatnie pękła i nie wiem ile pojeżdżę ale narazie nic się nie dzieje złego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy??

Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77...

Acha dobrze wiedzieć dzięki:wink:

---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ----------

A powiedz czy można ewentualnie wymieniać pojedynczo wahacze czy całość trzeba bo zauważyłem że mi w jednym wahaczu gumka delikatnie pękła i nie wiem ile pojeżdżę ale narazie nic się nie dzieje złego...

Zwykle jest tak, że jak walnie jeden to zaraz poleci drugi - minimum to 2 od razu (np. górne przód i tył). U mnie było mega twardo (zawieszenie jeszcze z fabryki) a teraz po wymianie jest odczuwalnie lepiej (jak wcześniej na sprężynach 1BE).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, a co rezałeś w zawieszeniu ? nie jestem w temacie ;]

Całe zawieszenie z przodu wymienione na nowe (wszystkie wahacze, łączniki stabilizatora i końcówki drążków - wszystko Lemfordera).

:punish:

żartowałem :polew::polew::polew::polew::polew:

a swoją drogą lepiej było zapodac 345/300 mm :wink:

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ----------

a tak na marginesie...

czuć jakąś różnicę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na marginesie...

czuć jakąś różnicę ?

Nie, póki co nie... Zobaczymy po kolejnym odpowietrzeniu. Będę chciał też pobawić się kodowaniem i ustawieniami ABS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien ustawienia na hamulce 320/288mm

odpowietrz ukłąd VAG-iem pod warunkiem że przejdzie procedurę

tył zaciski tak jak Ci mówiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien ustawienia na hamulce 320/288mm

odpowietrz ukłąd VAG-iem pod warunkiem że przejdzie procedurę

tył zaciski tak jak Ci mówiłem

OK. W piątek mam wolne więc spróbuję ogarnąć temat...

Tylko tak sobie myślę, że soft ABS w B6 nie pozwoli na ustawienie 320/288 - mogę mu podać co najwyżej 312/255 lub 345/300 od Ski (ale tam jest inny moduł, nie znam różnic między agregatem 8E0 614 517 L a 8E0 614 517 R).

Nie wiem jak możliwości swapa na moduł z B7...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

qurwa, peybało mi sie z B7, masz racje

swap nie przejdzie, inna budowa bloku i sterownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

qurwa, peybało mi sie z B7, masz racje

swap nie przejdzie, inna budowa bloku i sterownika

No to pipka - jak blok ma inną konstrukcję to przewalenie softu z B7 do mojego sterownika też mija się z celem... Nie wiem czy wrzucenie 345/300 ze względu na inną budowę tego hamulca nie będzie wiązało się z jakimiś konsekwencjami (zatem zostaje chyba 312/55).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na prawde to chodzi o czestotliwosc "uderzeń" ABS-u

im wieksza tarcza tym jest ich mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na prawde to chodzi o czestotliwosc "uderzeń" ABS-u

im wieksza tarcza tym jest ich mniej

I tu powiem Ci nie pomyśleliśmy bo rzeczywiście trzeba było zayebać 345/300 i całość by się ładnie zgrała :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo w końcu porządne hamowanie :)

PS. Też mam takie . :D:D

No właśnie sęk w tym Karolu, że nie hamuje :thumbdown: Ale podłubiemy i zobaczymy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętasz o odpowietrzaniu na zapłonie?

A może byś chciał od 2.0 TFSi pompę hamulca?

mam 2szt. :)

---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

A to nie Nowe Klocki i tarcze? to tez może wpływać na początku na słabe hamowanie. Tak czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętasz o odpowietrzaniu na zapłonie?

Tak, odpowietrzaliśmy na włączonym zapłonie...

A to nie Nowe Klocki i tarcze? to tez może wpływać na początku na słabe hamowanie. Tak czy nie?

Niby też, więc czekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytam czytam...i mnie Bartek załamałeś...ja właśnie zamówiłem 320mm i myślałem, że będzie lepiej a Ty piszesz, że jest tak samo :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...