Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy??

Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77...

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy??

Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77...

Acha dobrze wiedzieć dzięki:wink:

---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ----------

A powiedz czy można ewentualnie wymieniać pojedynczo wahacze czy całość trzeba bo zauważyłem że mi w jednym wahaczu gumka delikatnie pękła i nie wiem ile pojeżdżę ale narazie nic się nie dzieje złego...

Opublikowano
Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy??

Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77...

Acha dobrze wiedzieć dzięki:wink:

---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ----------

A powiedz czy można ewentualnie wymieniać pojedynczo wahacze czy całość trzeba bo zauważyłem że mi w jednym wahaczu gumka delikatnie pękła i nie wiem ile pojeżdżę ale narazie nic się nie dzieje złego...

Zwykle jest tak, że jak walnie jeden to zaraz poleci drugi - minimum to 2 od razu (np. górne przód i tył). U mnie było mega twardo (zawieszenie jeszcze z fabryki) a teraz po wymianie jest odczuwalnie lepiej (jak wcześniej na sprężynach 1BE).

Opublikowano
Placebo ? :eusathink::decayed:

Dobre pytanie ale... im dłużej jeżdżę tym bardziej się w tym fakcie utwierdzam.

Opublikowano
Bartek, a co rezałeś w zawieszeniu ? nie jestem w temacie ;]

Całe zawieszenie z przodu wymienione na nowe (wszystkie wahacze, łączniki stabilizatora i końcówki drążków - wszystko Lemfordera).

:punish:

żartowałem :polew::polew::polew::polew::polew:

a swoją drogą lepiej było zapodac 345/300 mm :wink:

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ----------

a tak na marginesie...

czuć jakąś różnicę ?

Opublikowano

a tak na marginesie...

czuć jakąś różnicę ?

Nie, póki co nie... Zobaczymy po kolejnym odpowietrzeniu. Będę chciał też pobawić się kodowaniem i ustawieniami ABS.

Opublikowano

zmien ustawienia na hamulce 320/288mm

odpowietrz ukłąd VAG-iem pod warunkiem że przejdzie procedurę

tył zaciski tak jak Ci mówiłem

Opublikowano
zmien ustawienia na hamulce 320/288mm

odpowietrz ukłąd VAG-iem pod warunkiem że przejdzie procedurę

tył zaciski tak jak Ci mówiłem

OK. W piątek mam wolne więc spróbuję ogarnąć temat...

Tylko tak sobie myślę, że soft ABS w B6 nie pozwoli na ustawienie 320/288 - mogę mu podać co najwyżej 312/255 lub 345/300 od Ski (ale tam jest inny moduł, nie znam różnic między agregatem 8E0 614 517 L a 8E0 614 517 R).

Nie wiem jak możliwości swapa na moduł z B7...

Opublikowano

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

qurwa, peybało mi sie z B7, masz racje

swap nie przejdzie, inna budowa bloku i sterownika

Opublikowano
:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

qurwa, peybało mi sie z B7, masz racje

swap nie przejdzie, inna budowa bloku i sterownika

No to pipka - jak blok ma inną konstrukcję to przewalenie softu z B7 do mojego sterownika też mija się z celem... Nie wiem czy wrzucenie 345/300 ze względu na inną budowę tego hamulca nie będzie wiązało się z jakimiś konsekwencjami (zatem zostaje chyba 312/55).

Opublikowano

tak na prawde to chodzi o czestotliwosc "uderzeń" ABS-u

im wieksza tarcza tym jest ich mniej

Opublikowano
tak na prawde to chodzi o czestotliwosc "uderzeń" ABS-u

im wieksza tarcza tym jest ich mniej

I tu powiem Ci nie pomyśleliśmy bo rzeczywiście trzeba było zayebać 345/300 i całość by się ładnie zgrała :facepalm:

Opublikowano

zawsze mozna to zmienic, pojezdzij, może Ci sie znudzi :wink:

Opublikowano
zawsze mozna to zmienic, pojezdzij, może Ci sie znudzi :wink:

OK :polew:

Opublikowano

Noo w końcu porządne hamowanie :)

PS. Też mam takie . :D:D

Opublikowano
Noo w końcu porządne hamowanie :)

PS. Też mam takie . :D:D

No właśnie sęk w tym Karolu, że nie hamuje :thumbdown: Ale podłubiemy i zobaczymy :wink:

Opublikowano

pamiętasz o odpowietrzaniu na zapłonie?

A może byś chciał od 2.0 TFSi pompę hamulca?

mam 2szt. :)

---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

A to nie Nowe Klocki i tarcze? to tez może wpływać na początku na słabe hamowanie. Tak czy nie?

Opublikowano
pamiętasz o odpowietrzaniu na zapłonie?

Tak, odpowietrzaliśmy na włączonym zapłonie...

A to nie Nowe Klocki i tarcze? to tez może wpływać na początku na słabe hamowanie. Tak czy nie?

Niby też, więc czekam.

Opublikowano

tak czytam czytam...i mnie Bartek załamałeś...ja właśnie zamówiłem 320mm i myślałem, że będzie lepiej a Ty piszesz, że jest tak samo :kwasny:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...