Bart-S Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy?? Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77...
wladi Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy?? Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77... Acha dobrze wiedzieć dzięki:wink:---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- A powiedz czy można ewentualnie wymieniać pojedynczo wahacze czy całość trzeba bo zauważyłem że mi w jednym wahaczu gumka delikatnie pękła i nie wiem ile pojeżdżę ale narazie nic się nie dzieje złego...
Bart-S Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy?? Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77... Acha dobrze wiedzieć dzięki:wink:---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- A powiedz czy można ewentualnie wymieniać pojedynczo wahacze czy całość trzeba bo zauważyłem że mi w jednym wahaczu gumka delikatnie pękła i nie wiem ile pojeżdżę ale narazie nic się nie dzieje złego... Zwykle jest tak, że jak walnie jeden to zaraz poleci drugi - minimum to 2 od razu (np. górne przód i tył). U mnie było mega twardo (zawieszenie jeszcze z fabryki) a teraz po wymianie jest odczuwalnie lepiej (jak wcześniej na sprężynach 1BE).
Bart-S Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 Placebo ? Dobre pytanie ale... im dłużej jeżdżę tym bardziej się w tym fakcie utwierdzam.
Dev Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Bartek, a co rezałeś w zawieszeniu ? nie jestem w temacie ;] Całe zawieszenie z przodu wymienione na nowe (wszystkie wahacze, łączniki stabilizatora i końcówki drążków - wszystko Lemfordera). No coś tam widać 288 x 245... http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/storyline/oldR.JPG ...vs. 320 x 288 http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/storyline/newR.JPG ...i sesja solo dla 320mm http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/storyline/newFront.JPG ...i 288mm http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/storyline/newRear.JPG ale bieda .... :decayed: żartowałem :polew::polew: a swoją drogą lepiej było zapodac 345/300 mm ---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ---------- a tak na marginesie... czuć jakąś różnicę ?
Bart-S Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 a tak na marginesie... czuć jakąś różnicę ? Nie, póki co nie... Zobaczymy po kolejnym odpowietrzeniu. Będę chciał też pobawić się kodowaniem i ustawieniami ABS.
Dev Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 zmien ustawienia na hamulce 320/288mm odpowietrz ukłąd VAG-iem pod warunkiem że przejdzie procedurę tył zaciski tak jak Ci mówiłem
Bart-S Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 zmien ustawienia na hamulce 320/288mmodpowietrz ukłąd VAG-iem pod warunkiem że przejdzie procedurę tył zaciski tak jak Ci mówiłem OK. W piątek mam wolne więc spróbuję ogarnąć temat... Tylko tak sobie myślę, że soft ABS w B6 nie pozwoli na ustawienie 320/288 - mogę mu podać co najwyżej 312/255 lub 345/300 od Ski (ale tam jest inny moduł, nie znam różnic między agregatem 8E0 614 517 L a 8E0 614 517 R). Nie wiem jak możliwości swapa na moduł z B7...
Dev Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 :facepalm::facepalm::facepalm: qurwa, peybało mi sie z B7, masz racje swap nie przejdzie, inna budowa bloku i sterownika
Bart-S Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 :facepalm::facepalm::facepalm:qurwa, peybało mi sie z B7, masz racje swap nie przejdzie, inna budowa bloku i sterownika No to pipka - jak blok ma inną konstrukcję to przewalenie softu z B7 do mojego sterownika też mija się z celem... Nie wiem czy wrzucenie 345/300 ze względu na inną budowę tego hamulca nie będzie wiązało się z jakimiś konsekwencjami (zatem zostaje chyba 312/55).
Dev Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 tak na prawde to chodzi o czestotliwosc "uderzeń" ABS-u im wieksza tarcza tym jest ich mniej
Bart-S Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 tak na prawde to chodzi o czestotliwosc "uderzeń" ABS-uim wieksza tarcza tym jest ich mniej I tu powiem Ci nie pomyśleliśmy bo rzeczywiście trzeba było zayebać 345/300 i całość by się ładnie zgrała
Dev Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 zawsze mozna to zmienic, pojezdzij, może Ci sie znudzi
Bart-S Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 zawsze mozna to zmienic, pojezdzij, może Ci sie znudzi OK
Stolkien Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Noo w końcu porządne hamowanie PS. Też mam takie . :D
Bart-S Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 Noo w końcu porządne hamowanie PS. Też mam takie . :D No właśnie sęk w tym Karolu, że nie hamuje Ale podłubiemy i zobaczymy
Stolkien Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 pamiętasz o odpowietrzaniu na zapłonie? A może byś chciał od 2.0 TFSi pompę hamulca? mam 2szt. ---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ---------- A to nie Nowe Klocki i tarcze? to tez może wpływać na początku na słabe hamowanie. Tak czy nie?
Bart-S Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 pamiętasz o odpowietrzaniu na zapłonie? Tak, odpowietrzaliśmy na włączonym zapłonie... A to nie Nowe Klocki i tarcze? to tez może wpływać na początku na słabe hamowanie. Tak czy nie? Niby też, więc czekam.
Artur82 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 tak czytam czytam...i mnie Bartek załamałeś...ja właśnie zamówiłem 320mm i myślałem, że będzie lepiej a Ty piszesz, że jest tak samo
Rekomendowane odpowiedzi