lagadula Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Jak bedziesz ją tak doposażał to zrobi się tak ciężka, że bedzie palić tyle co moja S4 A tak poza tym to wypas [br]Dopisany: 19 Luty 2010, 11:40_________________________________________________ Mam pytanko - żonka zrobiła mi niespodziankę i w prezencie walentynkowym dostałem pióra aero . Podejdą do seryjnych ramion czy też trzeba coś wymieniać? Jak to seryjnych ? nie masz aero fabrycznych? No chyba ze ja to myle z czyms innym. U siebie mam piora cale gumowe plaskie bez zadnych metalowych wspornikow.Tylko guma plaska. To zależy jaki kto ma ramiona wycieraczek. Bart ma pewnie takie jak ja- prze liftem na normlane wycieraczki na ajzolu. One mają taki kretyński system montażu. Te twoje to takie jak w B7 i A6 C6
Bart-S Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 Mam pytanko - żonka zrobiła mi niespodziankę i w prezencie walentynkowym dostałem pióra aero . Podejdą do seryjnych ramion czy też trzeba coś wymieniać? Jak to seryjnych ? nie masz aero fabrycznych? No chyba ze ja to myle z czyms innym. U siebie mam piora cale gumowe plaskie bez zadnych metalowych wspornikow.Tylko guma plaska. To zależy jaki kto ma ramiona wycieraczek. Bart ma pewnie takie jak ja- prze liftem na normlane wycieraczki na ajzolu. One mają taki kretyński system montażu. Te twoje to takie jak w B7 i A6 C6 Rozpracowane Wczoraj wymienione przy okazji naprawy wężyka sprysków szyb (ASO Hurysz ) - pękł jakiś czas temu i lał mi na ECU A ja się zastanawiałem dlaczego 5L płynu schodzi mi w 3 dni Jak bedziesz ją tak doposażał to zrobi się tak ciężka, że bedzie palić tyle co moja S4 Hmm jeśli kiedyś będzie palić tyle co Twoja to w zasadzie możemy się zamienić
piotrcar Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 a jak bym zalozyl ten jeden przycisk tylko do klapy to duzo trzeba kabli ciagnac.dodam tylko ze z pilota moge otwierac klape.A po co otwierac klapke paliwa jak ona sie otwiera razem z zamkiem centralnym
Bart-S Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 a jak bym zalozyl ten jeden przycisk tylko do klapy to duzo trzeba kabli ciagnac.dodam tylko ze z pilota moge otwierac klape. Jeśli chodzi o części (wariant tylko dla przycisku otwierania bagażnika) - potrzebne są przycisk 8E1 959 831 (66zł),panel do kieszeni tapicerki 8E1 959 527 A (33zł) oraz kostka 10-pin 8L0 972 980 (35zł). Instalacja elektryczna ogranicza się do podłączenia 4 kabelków i żadnej ingerencji w kodowanie (moduł drzwi komunikuje się z centralnym zamkiem po szynie CAN - sygnał otwierania klapy bagażnika jest domyślnie obsługiwany). Zasilanie przycisku podłączasz do pinu nr 9 w szarej kostce 32pin sterownika szyb. Zasilanie podświetlenia przycisku do pinu nr 6 w tej samej kostce. Masa dla przycisku i podświetlania jest wspólna (pin 21, też w kostce 32pin). I to już cała instalacja... Zdecydowałem się na wariant z alarmem ponieważ części potrzebne do jego założenia to koszt ok 600zł (czujnik ruchu w panelu podsufitki, syrena i moduł komfortu który to obsługuje). A po co otwierac klapke paliwa jak ona sie otwiera razem z zamkiem centralnym Cholera wie - może w B7 jest jakoś inaczej i np klapka po naciśnięciu tego przycisku nie tylko zwalnia zamek ale także otwiera się?
Ukasz699 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 a jak bym zalozyl ten jeden przycisk tylko do klapy to duzo trzeba kabli ciagnac.dodam tylko ze z pilota moge otwierac klape. Jeśli chodzi o części (wariant tylko dla przycisku otwierania bagażnika) - potrzebne są przycisk 8E1 959 831 (66zł),panel do kieszeni tapicerki 8E1 959 527 A (33zł) oraz kostka 10-pin 8L0 972 980 (35zł). Instalacja elektryczna ogranicza się do podłączenia 4 kabelków i żadnej ingerencji w kodowanie (moduł drzwi komunikuje się z centralnym zamkiem po szynie CAN - sygnał otwierania klapy bagażnika jest domyślnie obsługiwany). Zasilanie przycisku podłączasz do pinu nr 9 w szarej kostce 32pin sterownika szyb. Zasilanie podświetlenia przycisku do pinu nr 6 w tej samej kostce. Masa dla przycisku i podświetlania jest wspólna (pin 21, też w kostce 32pin). I to już cała instalacja... Zdecydowałem się na wariant z alarmem ponieważ części potrzebne do jego założenia to koszt ok 600zł (czujnik ruchu w panelu podsufitki, syrena i moduł komfortu który to obsługuje). A po co otwierac klapke paliwa jak ona sie otwiera razem z zamkiem centralnym Cholera wie - może w B7 jest jakoś inaczej i np klapka po naciśnięciu tego przycisku nie tylko zwalnia zamek ale także otwiera się? Tak szczerze to chodziło o to aby było fabrycznie tak ?? Szczerze wolał bym dopłacić troszkę więcej i kupić jednak lepszy alarm. Wiem, że na kradzież nie ma 100% ochrony. Tylko za 300 zł więcej miałbyś alarm niefabryczne na pewno dużo lepszy obsługiwany z fabrycznego kluczyka.
Bart-S Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 Luke, chciałem coś przystępnego cenowo - i to takiego co będę mógł zrobić sam (gernealnie masz rację - cały czas idea "fabryczna"). Jeśli chodzi o funkcjonalność... Dobrze wiemy, że w obecnych czasach alarm (jakikolwiek) nie jest żadnym zabezpieczeniem Potraktujmy to jako kolejny etap szkolenia z zakresu wyposażenia/doposażenia/instalacji elektrycznej B6
Ukasz699 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Luke, chciałem coś przystępnego cenowo - i to takiego co będę mógł zrobić sam. Dobrze wiemy, że w obecnych czasach alarm (jakikolwiek) nie jest żadnym zabezpieczeniem No racja Barti. A powiedz mi taka rzecz ja wcześniej podczas płacenia za AC miałem tylko centralny zamek w międzyczasie doinwestowałem alarm. Jak sądzisz stawka mi dużo spadnie z racji dodatkowego zabezpieczenia ?? Wybacz za ot w Twoim wątku
Bart-S Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 No racja Barti. A powiedz mi taka rzecz ja wcześniej podczas płacenia za AC miałem tylko centralny zamek w międzyczasie doinwestowałem alarm. Jak sądzisz stawka mi dużo spadnie z racji dodatkowego zabezpieczenia ?? Wybacz za ot w Twoim wątku Heehee, u mnie to samo. Każdy ubezpieczyciel będzie miał inną politykę dot. "zabezpieczeń" - np. w PZU wygląda to tak, że auto ubezpieczone do kwoty 25.tyś może posiadać jedno zabezpieczenie. Powyżej tej kwoty wymagane są juz 2 zabezpieczenia - inaczej ponoć nie ubezpieczą (tym bardziej, że to Audi). Jeśli chodzi o zniżki z tytułu posiadania dodatkowego zabezpieczenia - niestety nie ma żadnych Dlatego skoro alarm nie stanowi dla złodzieja praktycznie żadnej przeszkody - chyba nie ma sensu specjalnie inwestować. W tym przypadku ori instalacja IMO podchodzi najlepiej - jest tania i dopasowana do nadwozia
Ukasz699 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 No racja Barti. A powiedz mi taka rzecz ja wcześniej podczas płacenia za AC miałem tylko centralny zamek w międzyczasie doinwestowałem alarm. Jak sądzisz stawka mi dużo spadnie z racji dodatkowego zabezpieczenia ?? Wybacz za ot w Twoim wątku Heehee, u mnie to samo. Jakaś zniżka z tutułu posiadania przez auto dodatkowego zabezpieczenia na pewno jest - ale jaka jest to kwota nie potrafię Ci powiedzieć. No właśnie mi się niedługo kończy AC to się dowiem Dodatkowy przekręt będzie to iż wspomnę o tym, że małe dziecko wożę siostry To powinno pomóc w ugryzieniu kolejnych złotówek [br]Dopisany: 19 Luty 2010, 12:50_________________________________________________ No racja Barti. A powiedz mi taka rzecz ja wcześniej podczas płacenia za AC miałem tylko centralny zamek w międzyczasie doinwestowałem alarm. Jak sądzisz stawka mi dużo spadnie z racji dodatkowego zabezpieczenia ?? Wybacz za ot w Twoim wątku Heehee, u mnie to samo. Każdy ubezpieczyciel będzie miał inną politykę dot. "zabezpieczeń" - np. w PZU wygląda to tak, że auto ubezpieczone do kwoty 25.tyś może posiadać jedno zabezpieczenie. Powyżej tej kwoty wymagane są juz 2 zabezpieczenia - inaczej ponoć nie ubezpieczą (tym bardziej, że to Audi). Jeśli chodzi o zniżki z tytułu posiadania dodatkowego zabezpieczenia - niestety nie ma żadnych Dlatego skoro alarm nie stanowi dla złodzieja praktycznie żadnej przeszkody - chyba nie ma sensu specjalnie inwestować. W tym przypadku ori instalacja IMO podchodzi najlepiej - jest tania i dopasowana do nadwozia No to faktycznie nie ma sensu nie wiedziałem o tym ale przynajmniej odstraszacz będzie dla papraków
lagadula Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Alarm jest wymagany w każdym przypadku AC i poświadczając nie prawdę mozemy mieć kłopoty.. ale to dłuższa historia. Alarm nie ma za zadania utrudnić złodziejowi kradzieży. Do tego służą inne elementy. Alarm ma narobić hałasu i dopóki ten alarm jest w aucie to raczej złodziej go nie ruszy bo ma do wyboru inne A4ki bez alarmu, a zależy mu na "dyskretnej pracy". To są słowa osób z branży i z Policji.
piotrcar Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 czyli co wystarczy tylko rozebrac drzwi kierowcy i zamontowac wszystko,bo sterownik chyba jest w drzwiach??
fantastic Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Alarm jest wymagany w każdym przypadku AC i poświadczając nie prawdę mozemy mieć kłopoty.. ale to dłuższa historia. Alarm nie ma za zadania utrudnić złodziejowi kradzieży. Do tego służą inne elementy. Alarm ma narobić hałasu i dopóki ten alarm jest w aucie to raczej złodziej go nie ruszy bo ma do wyboru inne A4ki bez alarmu, a zależy mu na "dyskretnej pracy". To są słowa osób z branży i z Policji. Alarm nie jest wymagany w Hestii, u mnie w aucie go nie ma i auto mam ubezpieczone na kwotę 46k zanim podpiszesz umowę ubezpieczyciel przeprowadza z tobą ankietę, jeśli masz 2 zabezpieczenie to jest zniżka, nie pytałem ile BTW Bartek pewnie teraz będziesz musiał zmienić wartość auta i niedługo bezie więcej płacił za B6 niż właściciele B8
Bart-S Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 czyli co wystarczy tylko rozebrac drzwi kierowcy i zamontowac wszystko,bo sterownik chyba jest w drzwiach?? Dokładnie. Alarm jest wymagany w każdym przypadku AC i poświadczając nie prawdę mozemy mieć kłopoty.. ale to dłuższa historia. Alarm nie ma za zadania utrudnić złodziejowi kradzieży. Do tego służą inne elementy. Alarm ma narobić hałasu i dopóki ten alarm jest w aucie to raczej złodziej go nie ruszy bo ma do wyboru inne A4ki bez alarmu, a zależy mu na "dyskretnej pracy". To są słowa osób z branży i z Policji. Alarm nie jest wymagany w Hestii, u mnie w aucie go nie ma i auto mam ubezpieczone na kwotę 46k zanim podpiszesz umowę ubezpieczyciel przeprowadza z tobą ankietę, jeśli masz 2 zabezpieczenie to jest zniżka, nie pytałem ile Czyli każdy ubezpieczyciel pewnie ma inaczej
truckmaniac Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Normalnie już nie dość, że mnie ropier... swoimi modami, to zmierzasz do stworzenia B6 tak wypasionego, jakie nigdy z fabryki nie wyszło. Mega szacun. Zakładam Twój FanKlub Bart-S fanclub member #1
akjam Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Normalnie już nie dość, że mnie ropier... swoimi modami, to zmierzasz do stworzenia B6 tak wypasionego, jakie nigdy z fabryki nie wyszło. Mega szacun. Zakładam Twój FanKlub Bart-S fanclub member #1 Cała prawda! Ja mogę być member # 2
Bart-S Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Opublikowano 21 Lutego 2010 Heheh to ja też się zapisuję... #3 Koniec rezania na dziś (15h non stop w garażu - chyba pękł rekord - padam na ryło...). Ciekawe czy na spota wstanę... Grzesiek - jutro wrzucę DIY dot. chromów
truckmaniac Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Heheh to ja też się zapisuję... #3 Hehehe. Mówisz i masz Look down
Bart-S Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Opublikowano 21 Lutego 2010 :polew: Artur - jeśli zmienisz zdanie na temat środka to zapraszam. Cena pójdzie w dół - sprzedąję tylko fotele i kanapę bez tapicerek boczków.
truckmaniac Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 :polew: Artur - jeśli zmienisz zdanie na temat środka to zapraszam. Cena pójdzie w dół - sprzedąję tylko fotele i kanapę bez tapicerek boczków. Na razie jestem without cash. Ale będę pamiętał jakby co
Rekomendowane odpowiedzi