truckmaniac Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Bartek, IMO te lampy nie sa fajne... Fakt - na czarnym wygladaja lepiej, ale ogolnie takie sobie. Eee tam. Nie znasz się Dodam jeszcze, że zdjęcie nie do końca oddaje ich wygląd. Jakiś słaby ze mnie fotograf.
wrclaguna Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 u mnie sa 2 lata podpatrzone kiedys u Malika... znalazlem tylko taka fotke brudasa
Flyer Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Dodam jeszcze, że zdjęcie nie do końca oddaje ich wygląd. Jakiś słaby ze mnie fotograf. Widzialem je na zywo 2 lata temu u malika
Ukasz699 Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Dodam jeszcze, że zdjęcie nie do końca oddaje ich wygląd. Jakiś słaby ze mnie fotograf. Widzialem je na zywo 2 lata temu u malika To co proponujesz innego ??
Flyer Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Powiem tak - gdyby jakas firma wpadla na genialny pomysl produkcji lamp wygladajacych jako ORI, tylko, ze z ledami w dolnej czesci (pozycyjne/stop), to bylbym jej pierwszym klientem Bartek, kilka workow cementu i bedzie git
wuju Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Powiem tak - gdyby jakas firma wpadla na genialny pomysl produkcji lamp wygladajacych jako ORI, tylko, ze z ledami w dolnej czesci (pozycyjne/stop), to bylbym jej pierwszym klientem Bartek, kilka workow cementu i bedzie git Flyer ale ty masz 1bv chyba? stąd różnica a co do lamp to są fajne, ale wszystko jebie ten odblask z wigry 3
Flyer Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 d*pa, a nie roznica przez zawias. Juz powtarzalem - niektore 1BE (nawet lzejsze AVF FWD) stoja tak samo jak moje 1BV
Bart-S Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 Michał ale Twoja siedzi ewidentnie niżej... Skoro BE i BV to ta sama gleba (-20mm) to co jest powodem? Powiem tak - gdyby jakas firma wpadla na genialny pomysl produkcji lamp wygladajacych jako ORI, tylko, ze z ledami w dolnej czesci (pozycyjne/stop), to bylbym jej pierwszym klientem Bartek, kilka workow cementu i bedzie git Flyer ale ty masz 1bv chyba? stąd różnica a co do lamp to są fajne, ale wszystko jebie ten odblask z wigry 3 :polew: :polew: Zapomniałem Wam napisać. Na światłach dziś nagminnie powtarzała się jedna sytuacja... Dojeżdżam do skrzyżowania, stop - kątem oka widzę kierowcę (lub pasażera - czasem atakowano mnie z dwóch stron ). Sekwencja ruchów głowy miała 100% powtarzalność i przestawiała się następująco: 1 - felga 2 - nadwozie 3 - kierowca Przez te pare godzin było bardzo miło. Miałem swoje 5 minut
variocustoms Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Znam auto na żywo, nie zmieniaj lamp i nie rób wiochy !!! Co do obniżenia, Eibach za mało więc jedynie sprężyny Tein Dystanse z przodu do wyrzucenia z technicznego punktu widzenia, wahacze padną lada chwilę i łożyska pewnie też. Po zmianie sprężyn geometria do zmiany, mam dobrych speców jak by co Bart-S wiesz że, źle nie doradzam jeżeli nie mam przekonania do tego
Bart-S Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 Oczywiście Bartek - możesz podać przybliżone koszty?
variocustoms Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Cóż, pupa Tein do Avanta nie robi springów, zostaje KW ew. Eibach, koszt ok 900 PLN za zestaw sprężyn obniżających[br]Dopisany: 19 Marzec http://www.jdl-performance.com/sprezyny-kw-audi-a4-avant-02-07-2-0tfsi-2-4-3-0-3-2fsi-1-9tdi-2-0tdi.html
Bart-S Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 Przez zestaw rozumiem na jedną oś? OK = 1800zł. A nie już doczytałem, że w zestawie są 4 springi. Co jeszcze potrzebne?
variocustoms Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 2 osie, przód i tył, 4 sprężyny z KW za 1000 z groszem + montaż + geometria
Bart-S Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 Oki, o geometrii już wspomniałeś ale gdzie mógłbym to założyć - też masz jakiś kontakt?
variocustoms Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 LPM Sport Poznań, Bnińska na wlocie z Wawy, może na spocie pogadamy to dam detale goście mają obcykany temat bo mi Teina montowali i ustawiali wszystko
Bart-S Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 Rewelacja - w takim razie bardzo liczę na to, że pojawisz się teraz w niedzielę? OK, zmykam spać bo o 5-tej pobudka do pracy... Dzięki wszystkim za pogaduchy
Wojtek_A4 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 BArtek autko wyglada pieknie Trzeba obnizyc...przy takim wkladzie w auto szukalbym tylko gwinta Lampy odpusc...blagam Ps. Mam takie same fele jak ty w garazu ale jakos do konca nie mam do nich przekonania
wrclaguna Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Zapomniałem Wam napisać. Na światłach dziś nagminnie powtarzała się jedna sytuacja... Dojeżdżam do skrzyżowania, stop - kątem oka widzę kierowcę (lub pasażera - czasem atakowano mnie z dwóch stron ). Sekwencja ruchów głowy miała 100% powtarzalność i przestawiała się następująco: 1 - felga 2 - nadwozie 3 - kierowca Przez te pare godzin było bardzo miło. Miałem swoje 5 minut skad to znam .... moja slubna jak jedzie ze mna to mowie , ze gapia sie na nia
Flyer Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Michał ale Twoja siedzi ewidentnie niżej... Skoro BE i BV to ta sama gleba (-20mm) to co jest powodem? Wydaje mi sie, ze sprezyny... jest ich troche (roznych).
Rekomendowane odpowiedzi