Wojtek_A4 Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Bart kiedy ładujesz tapczany ? Recaro...?
Bart-S Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Opublikowano 22 Lipca 2010 Bart kiedy ładujesz tapczany ? Bart kiedy ładujesz tapczany ? Recaro...? Recaro czekają na założenie - ale cholera nie mam kiedy. Wrzucę je pewnie dopiero w połowie sierpnia. Trafiłem zestawik w Niemcowni - udało się stargować na 1300EUR. Jestem mega zadowolony bo trafiłem pełną opcję przy przebiegu 63tyś - są za***iście zachowane. Jest memory, jest pełna elektryka, są szuflady i siatki - jest też grzana kanapa z airbagami i skisackiem no i najważniejsze… alcantara ja mam KW u siebie... trza było mówić to bym Cie przewiózł na next spociku możemy się karnąć No to nie ma bata, na następnym spocie robimy przejażdżkę. Żałuję, że nie dane mi było pośmigać na Twoim TEINie - miałby jakieś odniesienie do obecnie obniżonego/utwardzonego zawieszenia w B6/B7. Bart-S .. jutro zrobię fotki ... sorry Spoko - czekamy
variocustoms Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Bart-S, ja miałem bardzo duże wymagania co do trakcji więc w dużym stopniu twardość się liczyła, dla mnie twarde ustawienie zawiasu było komfortowe a dla innej osoby może być tragiczne, tak jak mówiłem, załóż Eibacha, zaoszczędzisz kasę bo gwint u Ciebie sprawdziłby się pod względem wizualnym a mniej w praktycznym, wiadomo, że spodziwasz się potomka więc nie ma co trząść go od małego na naszych nie równych drogach, moje córy nie raz źle się czuły od przeciążeń bocznych jak masz jakies pytania to dzwoń BTW do avanta jest mniejszy wybór gwintów niż do sedana tak jak Ci mówiłem przez telefon
nike21 Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 TEINa miał vario raz z nim śmignąłem i na prawdę fajnie się trzymała furka w łukach On miał skręcone na street, u mnie nie ma regulacji twardości ale z tego co pamiętam było porównywalnie do mojego KW
KOval81 Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Bartek - ja mam u siebie sprężyny H&R i amory KONI Sport, skręcone z przodu na 50% twardości, a z tyłu na jakieś 80% i powiem Ci, że lepiej o wiele dziury wybiera niż na 1BE Co do twardości, to rzeczywiście kwestia organizmu, bo ja przejechałem się autem Kristof2009'a na gwincie AP i wg mnie jest bardziej miękki niż moje zawieszenie. Ja mogę Ci poradzić to, co powiedział Vario - załóż PRO KIT i będziesz na bank zadowolony Ewentualnie H&R 29369-2 te, co ja zakładałem - prześwit mam na 225/40 18 równy z przodu i z tyłu, co optycznie daje wrażenie równości. Masz tu fotkę na szybkiego spod roboty (wybacz jakość - robione pod słoneczko telefonem) By koval81 at 2010-07-22
Bart-S Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 Bartek - ja mam u siebie sprężyny H&R i amory KONI Sport, skręcone z przodu na 50% twardości, a z tyłu na jakieś 80% i powiem Ci, że lepiej o wiele dziury wybiera niż na 1BE Co do twardości, to rzeczywiście kwestia organizmu, bo ja przejechałem się autem Kristof2009'a na gwincie AP i wg mnie jest bardziej miękki niż moje zawieszenie. Ja mogę Ci poradzić to, co powiedział Vario - załóż PRO KIT i będziesz na bank zadowolony Ewentualnie H&R 29369-2 te, co ja zakładałem - prześwit mam na 225/40 18 równy z przodu i z tyłu, co optycznie daje wrażenie równości. Masz tu fotkę na szybkiego spod roboty (wybacz jakość - robione pod słoneczko telefonem) By koval81 at 2010-07-22 Ładnie Ci się ułożyło Ile czasu minęło od momentu kiedy założyłeś?
KOval81 Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Jakiś miesiąc na pewno już będzie - na początku wydawało się optycznie że poszła d*pa do góry w porównaniu do starych 1BE, ale w rzeczywistości jest równiutko bo ładnie siadła przednia oś. Jeśt twardo, ale "miękko" wybiera nierówności - najgorzej z poprzecznymi i krótkimi, ale zawsze mam możliwość "zmiękczenia" amorków
Silent bob Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 wracając do tematu sprzed 2 stron nt listew 1NK i 7N6 to powiem, ze kupiłem zestaw i okazało się, że jest z różnycb samochodów i tak miałem popielniczke przód 7N6 a ramkę zmiany biegów 1NK. Powiem tak, nie widziałem nigdy całości w 7N6, ale w porównaniu do 1 NK było baaaaardzo delikatnie ciemniejsze. Naprawdę trzeba było się przyjrzeć, żeby dostrzec różnicę. Mało tego prawdopodobnie jakbym nie wiedział, że jedno to 7N6 a drugie 1NK to bym na to nie zwrocil uwagi. Wiec nie liczylbym na to , ze 7N6 wiele zmieni we wnętrzu. U siebie mam alcantare czarna i 1NK i powiem, ze myslalem, ze kontrast bedzie razil (nawet pisalem pamietam di Ciebie, ze jakby co to wymienie sie z Toba na fishscale), ale jak zalozylem to wiedzialem, ze to jest to
KOval81 Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 KONI Sport do A4 B6 Avant to ok 1750pln/kpl - nowych oczywiście. Jedynym minusem jak dla mnie jest konieczność wyciągania amorów do wyregulowania twardości odbicia, z którą jest naprawdę nie łatwo trafić w gust [br]Dopisany: 23 Lipiec 2010, 11:34_________________________________________________Idealne są KAYABA AGX, ale ich nie robią do B6 Teraz dla ciekawostki spróbował bym gwint z regulacją twardości - to musi być już fajne rozwiązanie
Bart-S Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 wracając do tematu sprzed 2 stron nt listew 1NK i 7N6 to powiem, ze kupiłem zestaw i okazało się, że jest z różnycb samochodów i tak miałem popielniczke przód 7N6 a ramkę zmiany biegów 1NK. Powiem tak, nie widziałem nigdy całości w 7N6, ale w porównaniu do 1 NK było baaaaardzo delikatnie ciemniejsze. Naprawdę trzeba było się przyjrzeć, żeby dostrzec różnicę. Mało tego prawdopodobnie jakbym nie wiedział, że jedno to 7N6 a drugie 1NK to bym na to nie zwrocil uwagi. Wiec nie liczylbym na to , ze 7N6 wiele zmieni we wnętrzu. U siebie mam alcantare czarna i 1NK i powiem, ze myslalem, ze kontrast bedzie razil (nawet pisalem pamietam di Ciebie, ze jakby co to wymienie sie z Toba na fishscale), ale jak zalozylem to wiedzialem, ze to jest to Dzięki Bob - właśnie o takie info chodziło Wracając do zawiechy - w takim razie zanim zapoznam się bliżej z tematem gwintu, będzie trzeba zmontować coś na szybko. Wrzucę H&R-y i zacznę zbierać na dobry gwint z regulacją. Chciałbym trochę potestować przed zakupem - Vario mam nadzieję, że pomożesz
variocustoms Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Spoko, pomogę, ja stawiam na KW Variant 2
Bart-S Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 Spoko, pomogę, ja stawiam na KW Variant 2 Cena? Montaż tam gdzie ostatnio? Pewnie tam montowałeś swój do B7 więc będziesz znał koszty
KOval81 Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 A widzisz - a mawiają, że KW V2 to beton jest - nie ma bata, trzeba samemu potestować
variocustoms Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Variant 2 ma regulację twardości tak jak Tein SS, montaż ok 300-400 włącznie ze zbieżnością
Kierownik Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 coś temat ucichł ... a tu filmy z homelinkiem miały być :gwizdanie: pozdro Bartek
Bart-S Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 No niestety nie mam gdzie sprawdzić Poza tym robię właśnie remont chaty, nie ma czasu na rezanie... Może w przyszłym tygodniu uda się założyć nowe sprężyny - dzięki Bryśkowi leci do mnie z DE zestaw H&R -35mm - z transportem wyszło nieco ponad 600zł (w PL chcą 1000zł). Za montaż Recaro zabieram się po urlopie czyli za 1,5 tygodnia... W międzyczasie wyskoczył przegląd (dokulałem do 180tyś ) - auto jest już po wymianie oleju i wszystkich filtrów. Zdecydowałem się na ASO VW ze względu na wbicie przebiegu i oleju do historii serwisowej - tylko po fakcie okazało się, że VW podniósł ceny roboczogodzin i zamiast 180zł za 1h zapłaciłem 230zł Cała akcja wyniosła mnie 880zł. - Przegląd i serwis bez podłączenia VAG 500zł - Olej Motul Specific 5W40 505.01 140zł (od Tom77) - Filtr oleju, powietrza, kabinowy i paliwa 240zł (wszystko ori, nie kombinowałem z zamiennikami) Przynam się jeszcze, że odkąd jarko4444 polecił mi olej Motula, i został on zalany - jakoś tak nie kwapiłem się ze sprawdzeniem miarki oleju. Zabrałem się za to na dzień przed serwisem po przejechaniu 15tyś km Okazało się, że olej cały czas w zakresie max - nie to co Castrol SLX III LongLife, którego w okresie zimowym żarło mi 1L...
truckmaniac Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Okazało się, że olej cały czas w zakresie max - nie to co Castrol SLX III LongLife, którego w okresie zimowym żarło mi 1L... U mnie to samo. Za tydzień jadę do Polski, więc przy okazji poprzeglądamy furkę i troszkę ją popieścimy. W każdym razie po 13 tys. Motulka jest tyle ile zalałem
HiRide Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 No niestety nie mam gdzie sprawdzić Poza tym robię właśnie remont chaty, nie ma czasu na rezanie... Może w przyszłym tygodniu uda się założyć nowe sprężyny - dzięki Bryśkowi leci do mnie z DE zestaw H&R -35mm - z transportem wyszło nieco ponad 600zł (w PL chcą 1000zł). Za montaż Recaro zabieram się po urlopie czyli za 1,5 tygodnia... W międzyczasie wyskoczył przegląd (dokulałem do 180tyś ) - auto jest już po wymianie oleju i wszystkich filtrów. Zdecydowałem się na ASO VW ze względu na wbicie przebiegu i oleju do historii serwisowej - tylko po fakcie okazało się, że VW podniósł ceny roboczogodzin i zamiast 180zł za 1h zapłaciłem 230zł Cała akcja wyniosła mnie 880zł. - Przegląd i serwis bez podłączenia VAG 500zł - Olej Motul Specific 5W40 505.01 140zł (od Tom77) - Filtr oleju, powietrza, kabinowy i paliwa 240zł (wszystko ori, nie kombinowałem z zamiennikami) Przynam się jeszcze, że odkąd jarko4444 polecił mi olej Motula, i został on zalany - jakoś tak nie kwapiłem się ze sprawdzeniem miarki oleju. Zabrałem się za to na dzień przed serwisem po przejechaniu 15tyś km Okazało się, że olej cały czas w zakresie max - nie to co Castrol SLX III LongLife, którego w okresie zimowym żarło mi 1L... ciekawe ile zaplace za wymiane rozrzadu jak pojade do aso VW a pozatym dobry wybor z tym motulkiem mi tez silnik zarl castrol tak jak Tobie a odkad zalewam motul,nie dolewam od wymiany do wymiany dobrze ze motul tak stanial mocno
Rekomendowane odpowiedzi