Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywa, szarpie autem jak by gasł silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry a więc tak, na luzie dusi się gdy wcisnę gaz, a jak się trochę nagrzeję i przyspieszam zaczyna mocno szarpać, przerywać jak by nie było zapłonu, przy stabilnej jeździe np. na 4 z z małymi obrotami bez przyspieszania jedzie bez szarpania. Odłączałem przepływomierz to obroty spadały i gasł, czujnik wody to bez zmian było. Na vagu tylko błąd mieszanki. Prosił bym o jakieś sugestie od czego zacząć

Opublikowano

Kable WN ? Zobacz w ciemnym miejscu czy choinki nie ma pod maską.

Opublikowano

No właśnie nie widać nic chyba że pod cewką coś się dzieje

Opublikowano

Do sprawdzenia sprawy związane z układem zapłonowym,stawiałbym na cewkę.Rzecz nie jest tania.

Opublikowano

Kupiłem i czekam na nią, używana za 200, nowa 2400 kosztuje

Opublikowano

Zobacz w VAG jak z sonda lambdą masz, a świece wymieniałeś ?? :)

Opublikowano

Świece dobre, a sonda to blok 8? A jak bym odpalił bez sondy to jak się ma zachowywać?

Opublikowano

Odpali i zgaśnie, będzie strasznie zamulony, obroty będą falowały itp. A zobacz jeszcze układ powietrza czy jest szczelny szczególnie odma potrafi czasami pęknąć i objawy są podobne też potrafi falować.

Opublikowano

Przy sprawnym silniku po odpięciu sondy przy zapalonym silniku nie powinno być raczej widać różnicy.

Opublikowano

Ale nic nie faluje na luzie równo chodzi

Opublikowano

jak nie powinno być różnicy jak sonda cały czas pracuje dopóki się silnik nie rozgrzeje do 90 stopni potem niby jej wartości stoją w mniejscu ale to i tak nie na długi czas bo jak spadnie temperatura to i tak zaczyna działać, sonda cały czas bada skład spalin i dostosowuje skład mieszanki do optymalnych. Jak nie wieżysz to odłącz sondę i zobaczysz jakie cuda się bedą z silnikiem działy stanie się strasznie zamulony szczególnie przy ruszaniu. :)

---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:39 ----------

Zobacz jeszcze jaką ci temperaturę VAG pokazuje, a jest różnica czy cieply czy zimny silnik ?? :)

Opublikowano
jak nie powinno być różnicy jak sonda cały czas pracuje dopóki się silnik nie rozgrzeje do 90 stopni potem niby jej wartości stoją w mniejscu ale to i tak nie na długi czas bo jak spadnie temperatura to i tak zaczyna działać, sonda cały czas bada skład spalin i dostosowuje skład mieszanki do optymalnych. Jak nie wieżysz to odłącz sondę i zobaczysz jakie cuda się bedą z silnikiem działy stanie się strasznie zamulony szczególnie przy ruszaniu. :)

---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:39 ----------

Zobacz jeszcze jaką ci temperaturę VAG pokazuje, a jest różnica czy cieply czy zimny silnik ?? :)

Odpinałem na postoju i jakoś cuda się nie działy dopiero podczas jazdy auto było zamulone.

Opublikowano

Na ciepłym mniej dużo i ogólnie lepiej

Opublikowano

Witam, mialem cos podobnego, samochod dodatkowo szarpal na niskich obrotach przy jezdzie np na 3ce / 4 ce. Czasem gasl przybwysprzeglaniu. Pomoglo czyszczenie zaworu egr przepustnicy (nie gasnie, nie rwie przy przyspieszaniu) ale nadal faluje przy wysprzeglaniu. Pomoze chyba tylko wymiana kompletnej przepustnicy.

Opublikowano

A co to i gdzie gdzie jest egr w moim silniku?

Opublikowano

darkodgcs to przejedź kilka kilometrów bez lambdy to zobaczysz co się będzie działo jak ci się mapy porozwalają bo takto to oczywiście się zgode jak masz sprawny samochód to napewno ci bez sondy nie zgaśnie ale jak bez sondy ci się mapy porozwalają to będzie ciekawie wiem bo i ja miałem uwaloną sondę uwierz na slowo a jak nie to odepnij na kilka dni pojeździj i zobaczysz tylko że szkoda silnika i paliwa :)

Opublikowano

to powie ktoś gdzie jest i jak wyczyścić zawór egr, bo o nim nie czytałem jeszcze nic

---------- Post dopisany at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany at 04:56 ----------

ok wstawiłem 2gą cewkę i ma 3 małe przebicia, widać w ciemni jak wodą popryskam, moja ma tylko jedno bardzo malutkie trzeba się dobrze przyjrzeć, czy może tak być i to nie wina cewki czy musi być ona sterylna bez żadnego przebicia?

Opublikowano
to powie ktoś gdzie jest i jak wyczyścić zawór egr, bo o nim nie czytałem jeszcze nic

---------- Post dopisany at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany at 04:56 ----------

ok wstawiłem 2gą cewkę i ma 3 małe przebicia, widać w ciemni jak wodą popryskam, moja ma tylko jedno bardzo malutkie trzeba się dobrze przyjrzeć, czy może tak być i to nie wina cewki czy musi być ona sterylna bez żadnego przebicia?

nie powinno być nigdzie przebicia ani na kablach ani na cewce

Opublikowano

czyli muszę szukać dalej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...