macietola Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 ciekawe co na to koledzy z forum majacy swoje eSki... Rekordy | Najszybszy sedan na świecie. 418 km/h w 20-letnim Audi - Moto
rafal9119 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 to jest 100 tka a nie s4
Tomeks Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 tak własnie wyglądało pierwsze S4
PABLO Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Tak samo za wyjątkiem że przednie błotniki miało szersze niż zwykła Audi 100/A6 w tej budzie C4.
JONNYxPL Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 o jest siła xD cos piękniego
Tomeks Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Tak samo za wyjątkiem że przednie błotniki miało szersze niż zwykła Audi 100/A6 w tej budzie C4. no co ty,niczym sie nie różniły:cool1:
pioteros Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 w c5 s6 i b5 rs4 dopiero byly wytloczenia na blotnikach, wczesniej kazda esa miala te same blachy co zwykle modele ---------- Post dopisany at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:18 ---------- swoja droga wolalbym miec takie audi za ulamek ceny veyrona i zawstydzac kazde prawie auto swiata osiagami, niz miec auto na szpan wlasnie takie jak veyron, po co 4 turbiny masa elektryki itp itd.... skoro mozna osiagnac ten sam cel w zupelnie prostrzy sposob łatwo wyobrazic sobie taka sytuacje, 2 samochody na kresce, jedno takie cichociemne audi a obok jakas mega fura chlopaczka ktoremu auto zasponsorowal bogaty tatus za iles tam tysiecy ojro, i mina tego kolesia kiedy dostal by baty spod swiatel - bezcenna, co on by sobie wtedy pomyslal ;] ps. że szklane klosze lamp C4 wytrzymaly taka predkosc
dobry1 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Ojciec kiedyś miał Audi 100 c4 2.4d demon predkosci to nie był ,ale wygoda wspominana do dzis.
franciszek Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Ojciec kiedyś miał Audi 100 c4 2.4d demon predkosci to nie był ,ale wygoda wspominana do dzis. Mialem okazje pojezdzic taką c4 2.0 jakis czas temu wspominam bardzo miło.
trepek Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 w c5 s6 i b5 rs4 dopiero byly wytloczenia na blotnikach, wczesniej kazda esa miala te same blachy co zwykle model Wydaje mi się, że eska w avancie ma z tyłu większe wytłoczenia od cywilnej c4 avant.
YAQB21 Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Podejrzewam, że dałoby się kamerą zarejestrować wir w baku
melman_zyrafa Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 w c5 s6 i b5 rs4 dopiero byly wytloczenia na blotnikach, wczesniej kazda esa miala te same blachy co zwykle modele---------- Post dopisany at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:18 ---------- swoja droga wolalbym miec takie audi za ulamek ceny veyrona i zawstydzac kazde prawie auto swiata osiagami, niz miec auto na szpan wlasnie takie jak veyron, po co 4 turbiny masa elektryki itp itd.... skoro mozna osiagnac ten sam cel w zupelnie prostrzy sposob łatwo wyobrazic sobie taka sytuacje, 2 samochody na kresce, jedno takie cichociemne audi a obok jakas mega fura chlopaczka ktoremu auto zasponsorowal bogaty tatus za iles tam tysiecy ojro, i mina tego kolesia kiedy dostal by baty spod swiatel - bezcenna, co on by sobie wtedy pomyslal ;] ps. że szklane klosze lamp C4 wytrzymaly taka predkosc Tak, tylko Veyron jest przystosowany do latania z takimi prędkościami kiedy zechcesz i ile razy zechcesz... Nawet nie wiesz ile czasu i pieniędzy kosztowały pewne rozwiązania techniczne, które mu to umożliwiają (wspomnę chociaż o łożyskach kół- z normalnych przy tych prędkościach siła odśrodkowa wyciskała smar). Veyron to szczyt i nic tego nie zmieni (Nad Gumpertem się spuszczali, że pokona Veyrona i... pokonał- z wysiłkiem o kilka km. Co zrobiło Bugatti? Po kilku miechach wypuścili coś co było jeszcze szybsze... - dzięki inwestycjom mają jeszcze zapas). Zaznaczam, że latanie z takimi prędkościami V. jest na tyle bezpieczne, że nie musisz się martwić, że Ci coś odpadnie, wybuchnie, odleci, itp...
Pawel_M Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 w c5 s6 i b5 rs4 dopiero byly wytloczenia na blotnikach, wczesniej kazda esa miala te same blachy co zwykle modele---------- Post dopisany at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:18 ---------- swoja droga wolalbym miec takie audi za ulamek ceny veyrona i zawstydzac kazde prawie auto swiata osiagami, niz miec auto na szpan wlasnie takie jak veyron, po co 4 turbiny masa elektryki itp itd.... skoro mozna osiagnac ten sam cel w zupelnie prostrzy sposob łatwo wyobrazic sobie taka sytuacje, 2 samochody na kresce, jedno takie cichociemne audi a obok jakas mega fura chlopaczka ktoremu auto zasponsorowal bogaty tatus za iles tam tysiecy ojro, i mina tego kolesia kiedy dostal by baty spod swiatel - bezcenna, co on by sobie wtedy pomyslal ;] ps. że szklane klosze lamp C4 wytrzymaly taka predkosc Troszkę musisz się podszkolić bo Audi 100 S4 miało szerszy zderzak i szersze przetłoczenia na błotnikach przednich. To tak jak byś chciał założyć zderzak z RS4 B5 do zwykłej A4 B5 ( różnica była taka sama )
PABLO Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 no co ty,niczym sie nie różniły:cool1: Tomeks porównywałem zwykłą Audi 100 C4 od S4 C4 i ta druga ma szersze błotniki na przodzie. Mój brat taką ma więc wiem o czym mówię
trepek Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Bugatti to pokazówka technologiczna koncernu VW. Z tego co słyszałem, to koszt wyprodukowania Veyrona jest 2 razy większy niż kwota, za którą go sprzedają. VW do każdego samochodu dopłaca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się