Kowi87 Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Panowie jakie mam kodowanie wpisać by zkalibrować ESP w tym silniku Tu jest opis co i jak [h=2]Login[/h]Note #1: After Login has been carried out you need to Recode the control module then perform the Steering Angle Sensor Calibration. Do NOT exit the Control Module in between the individual steps.Note #2: For Audi A8 (4D) always use 4 as Selection for Brakes. Note #3: The Production Codes (PR-Code) such as 1LX can be found on a Sticker near the Spare Tire Well and/or the 1st Page of the Service Manual. Click here to see an Example of a Sticker. 0?xxx: Chassis 5 = Audi A8 (4D) 7 = Audi A6 (4B) 9 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B) [*]0x?xx: Brakes 3 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG] 4 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX] 5 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LT/1LF/1ZC] 6 = C54 (Lucas) [PR-1LZ] [*]0xx?x: Engine 5 = 4/6/8 Cyl. Diesel 7 = 4/5 Cyl. Gasoline 9 = 6/8/12 Cyl. Gasoline [*]0xxx?: Transmission 3 = Manual with Low Range (only Audi A6 Allroad) 5 = Manual 7 = Automatic (01L/01N/01V) 9 = Multitronic (01J) [h=2]Coding[/h]Note #1: Coding is accepted after a specific login has been carried out. Note #2: After successful coding the steering angle sensor basic setting needs to be carried out. Do NOT exit the Control Module in between the individual steps Note #3: For Audi A8 (4D) always use 3 as Selection for Brakes. Note #4: The Production Codes (PR-Code) such as 1LX can be found on a Sticker near the Spare Tire Well and/or the 1st Page of the Service Manual. Click here to see an Example of a Sticker. Note #5: In some cases, you will need to enter a non-zero WorkShop Code, such as 12345-123-12345. 0?xxx: Chassis 4 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B) 6 = Audi A6 (4B) 8 = Audi A8 (4D) [*]0x?xx: Brakes 1 = C54 (Lucas) [PR-1LZ] 2 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LT/1LF/1ZC] 3 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX] 4 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG] [*]0xx?x: Engine 5 = 4/6/8 Cyl. Diesel 7 = 4/5 Cyl. Gasoline 9 = 6/8/12 Cyl. Gasoline [*]0xxx?: Transmission 3 = Manual with Low Range (only Audi A6 Allroad) 5 = Manual 7 = Automatic (01L/01N/01V) 9 = Multitronic (01J) [h=2]Basic Setting[/h][h=3]Steering Angle Sensor (G85) Calibration[/h]Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] [h=4]Note[/h]After doing the G85 Calibration, you may get a 01486 - System Function Test Active, this is normal. Please see 01486. interesuje mnie liczba którą mam wybrać w niebieksim tekscie:wink:
Dev Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 przecież masz wszystko opisane 09275
Kowi87 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 No własnie nie do końca, bo pozycja którą zaznaczyłem na niebiesko dla mnie jest nie jasna Kod:More Info (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Brake_Electronics_(Bosch_5.7)): 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) - B6/7 S4 brake package 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) - 312mm 3.0 front brake package 3 = HP2 16" (PR-1LX) - 320mm B5 S4 brake package 3 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) - 320mm B7 A4 brake package 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) - 288mm B6 1.8t brake package 1 = C54 (PR-1LZ) - No idea. Whats shittier than the 1.8t brakes? Wyglada na to ze AJM (Bosch 5.3) nie rozroznia 288mm FN3(PR-1LB/1LE) i 312mm FN3(PR-1LT/1LF) Tak samo jak S4 B5 321mm HP2(PR-1LX) i B6/B7 320mm FNR(PR-1LA/1LG) Czyli wybieram FN3:whistling: Noi próba... Loguje sie na ABS na login 04255(wchodzi bez problemu) według instrukcji z rosstech wchodze po tym w [08] i na grupe 005 według instrukcji toleranacja powinna być d0 5stopni, jak widac u nas co innego:facepalm: przekręcenie przed logowaniem kierownicą w obie strony nie daje rezultatu, po logowaniu to samo, jak przekręci sie na tej grupie kierownicą wartosci siegaja 1000 i -1000:whistling: no ale jedziemy dalej... logowanie na 40168 w celu sprawdzenia ustawień i... basic setting grupa 001 Jest źle, po tym sprawdzam błędy i mam to tak wiec co źle robimy? kodowanie raczej jest poprawne bo inne sie nie chciały zalogowac, wracało do kodu 00000
Dev Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 dlaczego nie jest jasna ? masz zaciski Ate ---------- Post dopisany at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ---------- tasme sprawdzałeś ?
Kowi87 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 własnie chyba problem w niej bedzie, kolega ściagał kierownice i cała obudowe kiery, odpinał taśme i od tamtej pory są te cyrki:facepalm:
Dev Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 sprawdz czy nie jest załozona odwrotnie
Kowi87 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 mówi że sprawdzał kontrolka ABS zapala sie tylko po skręcie w jedna strone kierownicą, po zgaszeniu silnika błąd znika, ja u siebie miałem podobny problem, ale umnie był spowodowany czujnikiem ABS przy kole p ozmianie tarcz hamulcowych, tutuaj była demontowana tylko kierownica wiec raczej ten czujnik by nie padł
Dev Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 jakiś czas temu grzebałem w A4 B6 kolo zmieniał kiere 4 ramienna na 3 ramienną i wyskoczył blład, zdjąłem kierownice, odwróciłem taśme poskłądałem, zrobiłem adaptacje i jezdzi
Kowi87 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 Będziem kombinowac, jak auto wróci z trasy, ale jak by ktos miał podobny przypadek to prosze o jakies info.. Zastanawia mnie to wyzerowanie tolerancji do 5stopni, co trzeba zrobic przed adaptacją
karol24 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Kowi zrobiliście już z kumplem? mi się udało, z błędów pokazało mi, że czeka na jazdę i po paru kilometrach i hamowaniu ikonki wreszcie zgasły dzięki za podrzucenie tematu i powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się