Martin_Speed Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Czy po zaslepieniu i rozlaczeniu Erga auto ma prawo przykopcic na szaro czarny?? i przyodpaleniu i przy ruszaniu oraz przy mocniejszym wcisnieciu gazu ?
raffik Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Ale co??? Kopci cały czas,czy tylko jak zapalasz albo wciskasz gaz do dechy??? Tylko zaślepiłeś na dole spaliny i wężyki podciśnienia,czy po zaślepieniu programowałeś coś w systemie??? Wyskakuje jakiś błąd ???
alest Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Tylko zaślepiłeś na dole spaliny i wężyki podciśnienia,czy po zaślepieniu programowałeś coś w systemie???Wyskakuje jakiś błąd ??? ....w AVF na 100% przy samym zaślepieniu egr bez gmerania w komputrze po kilku kilometrach na bank zapali się check...
Marcino87 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Tylko zaślepiłeś na dole spaliny i wężyki podciśnienia,czy po zaślepieniu programowałeś coś w systemie???Wyskakuje jakiś błąd ??? ....w AVF na 100% przy samym zaślepieniu egr bez gmerania w komputrze po kilku kilometrach na bank zapali się check... Nie powiedział bym domin79 ma zaślepiony już ponad pół roku i żadnego checka nie ma
alest Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Nie powiedział bym domin79 ma zaślepiony już ponad pół roku i żadnego checka nie ma ...sprecyzuję - temat przerabiałem osobiście (dwukrotnie zresztą) a pisząc post wziąłem pod uwagęinformację z profilu Martin_Speed , gdzie jak dobrze rozumiem mówimy o AVF z 2004 .... ....zresztą zerknij tutaj http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-avf-swieci-sie-zolta-kontrolka-osprzet-silnika-206057/
Marcino87 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Tak on ma z 04 roku ale nic się nie świeci Zobaczy wątek i sam się wypowie bo może ja coś kręcę ale wydaje mi się że nie
alest Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Tak on ma z 04 roku ale nic się nie świeci ...chyba, że w profilu nastąpiło "odmłodzenie" rocznika ....
Martin_Speed Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 Sluchajnie wiem ze troche zamieszale.... Mowilem ze mi nie wyskoczyl blad ...i to byla prawda ale nie mialem odczepionego jeszcze jedengo wezyka i wlasnie po odczepieniu drugie zapalila mi sie lampka ale juz nie pisalem tego po post byl stary.... ale mniejsza oto Pytanie jest dalej czy powinien przykapcac ?? Nie kompi caly czas. Dzisiaj przy odpaleniu zakompcil no i jak dziewczyna jechla z jedynki to byl widoczny lekki dym i moje oytanie czy powinien.. Przy odpaleniu to zgodze sie ze to normalne . Aja zamierzam go pobudowac to widze dym jak przyjebie ale pozniej spokoj.
alest Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Sluchajnie wiem ze troche zamieszale.... Mowilem ze mi nie wyskoczyl blad ...i to byla prawda ale nie mialem odczepionego jeszcze jedengo wezyka i wlasnie po odczepieniu drugie zapalila mi sie lampka ...robiłeś dalej coś w tym kierunku czy będziesz jeździł ze świecącym checkiem?.... Pytanie jest dalej czy powinien przykapcac ?? Nie kompi caly czas. ....skoro "przykapcanie" nie jest to przez cały czas a to może miałeś już ten objaw przed ingrencją w egr tylko nie zwróciłeś na to uwagi? Jeżeli nie gmerałeś w ecu to po prostu przywróć egr do wcześniejszego stanu i poobserwuj co się będzie działo - wpierw postarałbym się potwierdzić czy faktycznie te objawy mają związek z egieerem ...
Martin_Speed Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Tak bede w tym kierunku cis robic ,a mianowiscie chce zrobic mapowanie za 170PS i usunac lampke ,A erg'a to ja niechce miec... jak go zaslepilem blaszka(mechanik mi zaslepij blaszka ktora zam kupulem ale czy chcialo mu sie to akurat zrobi to nie wiem) to auto zaczelo sie elegancko zbierac Aha jak erg mi dzialal to wtedy auto mi kopcilo jak go przeciagalem i tez dlatego turbine mi zabrudzilo przez zepsutego erg
julo23 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Kolego zacznij stosować interpunkcje, bo sie tego czytać nie da. Temat ciekawy ale co z tego jak mało zrozumiały.
Martin_Speed Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Za szybko piszę , i bajzel wychodzi. Zaczne jeszcze raz. ERG zaślepiony blaszka z kwasówki , wezyki podcisnienia zaslepione, ENGINE sie świeci, katalizator przebity. Mimo tych operacji auto czasem przykopci przy odpaleniu oraz przy butowaniu. Podkreślam ze przy opdpaleniu nie zawsze pusci dymka, ale zawsze jak nagrzeje silnik i chce przegazowac to jest dym Chcialem jeszcze napisac, że niewidzialem czy mechanik mi wsadzil tą blaszke z kwaski poniewaz w aucie bylo wiecej rzeczy robione i przy okazji mialo byc to wykonane i stad te moje pytanie czy po takich zabiegach ma prawo przykompcic na siwo czarny czy nie ma prawa ? Moc jest, pompki sa w super stanie.
julo23 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Przeciez nie po to się wyciąga EGR i Katalizator, żeby nie puszczał dyma, tylko po to żeby silnik się nie dusił. Wykastrowanie tych rzeczy nie ma chyba nic wspólnego... Zresztą diesel ma to do siebie że czasami musi puścić dyma, jeśli dostanie nadmierną dawkę paliwa.
adrian998998 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Jak chcesz EGR-a moge Ci wylaczyc softowo:)
Martin_Speed Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Adrian998998 dzieki za pomoc ale i tak bede sie wybieral do tunera wiec wszystko tam zrobie julo23 dzieki za odpowiedz
Klaudek1993 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 a ze tak zapytam co daje zaslepienie egr ?
Rafal_1188 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 PLUSY: egr nie cieknie, czysty dolot, silnik nie "oddycha spalinami", i kilka innych... a MINUSY: w zimę silnik sie dłuzej nagrzewa :/
Klaudek1993 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 i oprócz tego ze dłużej się nagrzewa niema żadnych minusów ?
Rafal_1188 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 w sumie o innych mi juz nie wiadomo... dla mnie osobiscie jest do bardzo duzy minus, kiedys w swoim 1Z zaslepilem EGR to w zimę nie mogłem zagrzac go przez około 20km, po "odślepieniu" dogrzewał sie błyskawicznie...
Martin_Speed Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 No i tez przedluzamy zywotnosc turbiny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się