edekxp Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Takie coś znalazłem http://i3.photobucket.com/albums/y51/edekxp/Audi%20A4%20B6/Schematnr9_zps27872f15.jpg Tylko nie ma wszystkich pinów Chyba trochę znalazłem F265 to jest grzałka termostatu, zasilana napięciem 12v po bezpieczniku, masa idzie z ecu Czyli po zagrzaniu silnika ma być 12V i ta żaróweczka twoja powinna się zaświecić Sprawdź bezpiecznik, czasem śniedzieją styki, miałem tak od abs
michalak Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Minus który idzie z ecu na kostkę do termostatu pin 116 jest ok.Czy ktoś wie jakie napięcie pojawia się na kostce która idzie do termostatu w momencie przekręcenia zapłonu i jakie po odpaleniu silnika?Czy podpinając żaróweczkę 12 v 5w po kostkę która idzie do termostatu żaróweczka ta powinna zaświecić ?
edekxp Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Sprawdzałeś czujnik temperatury? Skoro kabel jest dobry do pinu 116 to mało prawdopodobne aby uszkodził się ECU. Wątpie aby ktoś sprawdzał napięcia o te co pytasz, a nawet jakby Ci podał to co zrobisz jak u ciebie bedzie inaczej. Sprawdź czujnik G62 może on robi całą awarię wg. schematu 12v jest po przekręceniu kluczyka. Tak samo zasilanie wtryskiwaczy. Odpalenie silnika nic nie zmienia cały czas 12v. Wiesz jakby dostęp do tej wtyczki był lepszy to sam bym sprawdził u siebie i bym ci podał. Tapatalk
michalak Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Dzięki.Własnie wymontowałem czujnik g62 .Czujnik był zalany płynem g12.W środku czujnika był płyn i cała kostka była mokra.Nie mam pojęcia skąd się tam wziął płyn.Jutro kupię nowy czujnik ,zobaczymy czy termostat otworzy.Trochę dziwne bo na kompie nie pokazywało żadnego błędu czujnika g62.
edekxp Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 O widzisz Błedu nie było bo połączenie było. Mówiłem że to jakaś pierdoła i abyś sprawdził czujnik vagiem-silnik i licznik. Pewnie to było przyczyną ale daj znać czy pomogło Tapatalk
michalak Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Jasne dam znać.Zobaczymy czy po wymianie czujnika g62 będzie ok.Pozdro.
edekxp Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Jak tam problem z termostatem? Działa już? Tapatalk
michalak Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Wszystko jest ok na ta chwilę. Cały problem był w czujniku G 62..Dzięki wszystkim za rady.Pozdrawiam.
dudi2000 Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 panowie czy termostat ma swój bezpiecznik bo u mnie na rozpisce tablicy bezpieczników w ogóle nie wzmianki o bezpieczniku?
fenix02 Opublikowano 25 Września 2020 Opublikowano 25 Września 2020 Studiując różne fora internetowe na temat nieszczęsnego termostatu elektrycznego wynika, że ta grzałka spełnia rolę amortyzatora starającego się utrzymać optymalną temperaturę silnika przyspieszając bezwładność termostatu. Brak jednak wiedzy do jakiej temperatury zabezpiecza silnik sam termostat bez grzałki. Na podstawie moich obserwacji wynika, że 85 lub 95 stopni i można to sprawdzi grzejąc silnik na wolnych obrotach. Przy temperaturze 85 po około minucie dolna rura robi się gorąca a po uzyskaniu 95 okresowo wchodzi do pracy wentylator utrzymując tą temperaturę Zasadnicze pytanie, czy przy spalonej grzałce termostat zabezpieczy silnik przed przegrzaniem i czy grzałka jest niezbędna do odpowiedniego zwiększenia otwarcia termostatu przy większych obciążeniach, aby zabezpieczyć temperaturę silnika. Uwzględnić tu trzeba idiotyczne wskazywania temperatury 90 w zakresie rzeczywistym 85-110 . Proszę znających temat tego ekologicznego wynalazku o wyjaśnienie wątpliwości dotyczących tego tematu.
maczownik Opublikowano 19 Marca 2021 Opublikowano 19 Marca 2021 A co w przypadku kiedy podczas jazdy przy 140 km/h temperatura spada do 60 - 70 stopni ? Taka sama sytuacja jak na postoju już po rozgrzaniu włączy się nawiew na HI na maksymalny nadmuch środkowy. Przy normalnej jeździe temperatura na wskazaniu 90 stopni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się