krzysiek1606 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Opublikowano 14 Marca 2013 Widzę,że w dalszym ciągu wielu jeszcze za mną tęskni.To miłe:polew:. Zauważyłem też,że zrobiła się tutaj niezła zadyma.Co do moich super wyników,to odsyłam do podpisu. Na dodatkowo modzonej 11tce przy seryjnym napięciu,dawce 46mg,8 nastawnik mając max 4.25v jest skromne 2 z przodu. Niech ktoś uzyska ponad 200 na jakiejkolwiek słynnej 11tce z ahh na 4.25v/4000:naughty:. Powiem tak,na modzonej 10tce z afn-a+230+turbo arla udało się koledze zrobić 190/400:shock3:,przy napięciu 4.48v,a można śmiało zrobić 4.7v. Powtórzę,na 10tce i 230tkach:banan:. Logów,wykresów nie będzie,zostaje wam tylko . Gdyby jednak ktoś chciał sprawdzić,ile w tym prawdy,proszę słać pompę,po czym oficjalnie,komisyjnie zamieści tutaj wykres,logi i całą resztę dowodów na skuteczność takiej modyfikacji. Ale jak was znam,nikt się na taki krok nie odważy.Ci,którzy się odważyli,nie żałują. Co do loga,to Krzysiu,istny szał,jak na gtb,to rewela.Nie wiem dlaczego czepiłem się tak idealnie zrobionej gtb:kox:. Pokażę wam teraz loga 011 kolegi Krzysia,którego wysłał mi jakiś czas temu,efekt mozolnej pracy spankyego.Ponoć był to już mod finalny. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Tutaj mój log 011,tak się stroi turbiny:shock3:,a raczej tak się robi logi.Gdybym chciał,to bym wam takiego loga/gi wyskrobał,że bym wał gały i pały ... . VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Kolega Krzysiu tak właśnie robi dla was logi. sagon zacznij sie leczyc tylko na nogi bo na glowe to już dawno za puzno
strus90 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 jestem pewien że w tym golfie na tych 216 jak jest to 190 niecałe to wszystko Mialem okazje przejechac Golfem troche dluzsza trase i powiem tylko jedno. Jak kiedys bym mial TDI to nie wyobrazam sobie nic innego niz GTB17 Auto rwie z samego dolu jak wsciekle tak ze dupochamownia potwierdza kreski i niektorzy musza przebolec zazdrosc o 200km z 216ek
adrian998998 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 No kolejna osoba co poznała gofra:)
strus90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 No kolejna osoba co poznała gofra:) Znam od dawna, ale wczesniej nie mialem mozliwosci sprawdzic za kierownica w dluzszej trasie, a na prawym fotelu a za kierownica to jednak jest roznica
krzysiek1606 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 jestem pewien że w tym golfie na tych 216 jak jest to 190 niecałe to wszystko Mialem okazje przejechac Golfem troche dluzsza trase i powiem tylko jedno. Jak kiedys bym mial TDI to nie wyobrazam sobie nic innego niz GTB17 Auto rwie z samego dolu jak wsciekle tak ze dupochamownia potwierdza kreski i niektorzy musza przebolec zazdrosc o 200km z 216ek to jest niemozliwe bo na 230 jest ciezko przekroczyc 200hp
krzysiek1606 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 Cos Krzysiek zaniedboje temat... ale w aucie zawital nowy walek:wink: i pompa wtryskowa z reno na fali de110 bo 107j uległa awarii i na czas jej naprawy zalorzylem to co mi zalegalo w garazu (z winy mojej niewiedzy albo pospiechu przy jej montazu ) coz czlowiek uczy sie na bledach pompe juz naprawilem ale czeka w kolejce bo mam jeszcze 2 pompy do wytestowania:naughty: najlepsze ze nastawnik wygenerowal niskie napiecie 0.680v- 4.380v a moc poszla do gory gtb17 2.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl dla porownania wykres 2 kodowania bo na 1 jest batory a wiec pompa pomimo gorszej fali i napiecia nastawnika jest wydajniejsza co widac na ponizszym wykresie walek Krzys.jpg | krzysiek1606 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl bez zmian programowych
strus90 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Szkoda ze hamowane na programie na 194km a nie na tym na ktorym wczesniej bylo 200...
sagon Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Mistrz pompy i jego samochod legenda Ta dwojka z przodu na jakiej turbinie? ARL? aha, wyliczyles juz blad hamowni Dokładniej,to na hybrydzie awx/arl,ale gdybyś nie wiedział,to jest to praktycznie to samo,co ori vb.Niedługo wrzuta turbiny Borga Warnera.Dodatkowo ta dwójka z przodu na dawce 7.8-8mg/suw i 46mg w sofcie przy seryjnym napięciu.Jeżeli wiesz,co to w ogóle oznacza...zapas paliwa mam jeszcze kosmiczny. Aha wylicza się współczynnik korekcji,nie żaden błąd:facepalm:.Błąd to się wkradł w Twój błędny tok czytania ze zrozumieniem.Błąd,a korekcja,to dwa różne słowa nie mające ze sobą nic wspólnego:doh:. Ta,jak każda inna maha oprócz wielu innych cech,jakich nie posiada DP z Mineralnej,nie upiększa sztucznie wykresów,nie rysuje idealnie gładkich kreseczek,a faktyczny przebieg krzywych,z górkami,dołkami,załamaniami itp itd. Pokaż mi coś takiego na wykresie z Mineralnej.Tylko mi nie pisz,że Witek tak pięknie fury stroi,bo się ... . Tu masz przykład jego perfekcyjnego wysterowania turbiny,jak to zwykle w jego przypadku,zero kompromisów,zawsze perfekcyjna robota,idealne wysterowanie,mistrzostwo i basta:polew:.Wisz o czym świadczą w logu 011 wartości 2601:naughty:?? Jak nie,to Ci mogę napisać. Dodatkowo stroił to auto na padniętej przepływce i na pompie,która nie trzymała kąta wtrysku:polew:.Była to hybryda,która nie miała pewnego moda,stąd taki problem.Ale żeby taki fachura tego nie wiedział.Wszystko,ble by tylko kasę wyrwać. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ja Ci wysle pompe, przerobisz? Raczej nie,było się wcześniej orientować,jak byłem chętny.Teraz to już mam 100% pewności,że te mody robią robotę i nikomu tego udowodniać nie muszę.Druga sprawa,jak już pewnie sam wywnioskowałeś,nie mam bladego pojęcia o modzeniu pomp,prawda Krzysiu? Mam nadzieję,że jakoś pomogłem:wink:,pomimo tego,że uznawany jestem za kompletne beztalencie.Ale im więcej was tak myśli,tym lepiej. Przepłacajcie,płaćcie chorą kasę za nic nie warte 107j,później płaczcie,zamiast kombinować,jak chociażby kolega Krzysiu,fakt,że z przymusu,ale przeczytał między innymi moje wypociny i zrozumiał.Dzięki temu dużo tańszym kosztem,jak zakup kolejnej 107j,zdobył kilka koni więcej.A nic szczególnego w swojej pompie nie modził.Ale żeby można było wiedzieć z czego brać graty,trzeba było trochę tych pomp rozebrać i porównać,sprawdzać oraz testować.Dzięki temu potomni wiedzą z czego brać graty.Nie musicie dziękować. Powiem tylko tak,pompa 107j ma dobre jedynie dwa elementy,jednym z nich jest fala,drugim nastawnik.Wszystko inne jest gów..o warte,a jakie drogie:facepalm:. Powtórzę tylko,że na pewnej ori 10tce z kilkoma modami,230tkach wyszło 190/400,bez wałka sdi,więc możecie sobie,o ile potraficie,wyobrazić,co wyjdzie na 11tce z dużo wyższą falą,jak ta de 110. Pomiary mocy na zagranicznych forach dokonywane są na takim sprzęcie,jakiego nawet nasz najbiedniejszy tuner nie kupi,bo szkoda mu będzie kasy.Albo inercje,albo dynomety. Pokaż wynik z maha,albo super flow,to będzie można podyskutować. Ja bym bardzo chciał zobaczyć tylko wynik z maha,nic więcej,może być nawet z Kieleckiej,choć bliżej jest do Piaseczna.Jednak to życzenie pozostaje w sferze moich największych marzeń.
strus90 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 A co ma wspolnego mineralna i Witek z wykresem Krzyska? 107j wroci przeciez pisal ze ta z reno wpadla po awarji starej 11ki.
sagon Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Błędem by było wsadzenie ponownie tej starej 11tki,ja bym wsadził do tej starej sekcję z reni+ coś tam jeszcze:wink:,ale to ja. Pisałem o Witku,jego przesławnej tutaj hamowni,jego wychwalanej pod niebiosa robicie w kontekście genialnej wypowiedzi kolegi,który błędu od współczynnika korekcji odróżnić nie potrafi.
krzysiek1606 Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 Błędem by było wsadzenie ponownie tej starej 11tki,ja bym wsadził do tej starej sekcję z reni+ coś tam jeszcze:wink:,ale to ja. i tak wlasnie zostala poskladana:hi: ale jeszcze sobie poczeka najpierw orginalna 107j Powiem tylko tak,pompa 107j ma dobre jedynie dwa elementy,jednym z nich jest fala,drugim nastawnik Robert fale tak a nastawnik niekoniecznie mam jeden i drugi na ostatniej pompie sprawdze obydwa
sagon Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 Pisałem jedynie o tym,co taka pompa 107j ma dobrego.Poza tymi dwoma elementami nie widzę tam niczego wartego takiej chorej kasy.Za dużo,dużo mniejsze pieniądze można zbudować coś o wiele lepszego i to na niższej fali. Renia ma inaczej skalibrowany nastawnik,tam są inne wtryski,więc i inne zapotrzebowanie na paliwo.Najmocniejszy z rodziny dti to hdk 248,drugi co do mocy nastawnik z gamy hdk. Tłokoroździelacz ze 107j ma kilka spieprzonych cech,które nie robią go tam mocnym,jak chociażby ten z reni 982/983/988.Fabryczne obostrzenia mocy silnika przy gównianych wtryskach swoje w tej pompie niestety zrobiły.I pomimo,że obydwa to 11tki,to różnice są znaczące,chociażby takie,jak między tłokami z afn-a i 1Z'ta/ahu. Tak samo są różnice w budowie tłoka z pomp od reni 993 i 988.Ten drugi jest lepszy,mimo,że obydwa,to 11tki,co dla wielu jest brednią,bo dla nich 11tka,to 11tka:grin:. Gdybym nie napisał,co trzeba zrobić w hybrydowej pompie,żeby nie było problemu z wyprzedzeniem kąta,notoryczną przypadłością tych hybryd,to pewnie do dzisiaj wszyscy by na te pompy psioczyli,lejąc przy tym morze łez i rozkładając bezradnie ręce.Pan los Rogalos miał taki sam problem z tym tdi,którego logi wrzuciłem.Nie było na górze kąta,a mimo to soft był robiony i kasa zainkasowana.O martwej przepływce,którą gdyby tylko chciał,to by w 5 minut z softu wywalił,nie wspomnę. Nasuwało by się pewne pytanie.Jaki tuner robi niesprawne auto?Tak niesprawne,jak tamten golf tdi i kasuje gościa 1600 zeta za strojenie indywidualne:facepalm:.Turbo kompletnie nieopanowane,co sprytnie w sofcie zatuszował,przepływka martwa,nie chciało się jej z softu wywalić,kąta pompa nie trzymała.Efekt,1600 zeta psu w d*pę wydane na indywidualnym i gówno z tego. Tak się robi softy u Rogala:polew:. Obecnie robi się tanie i bardzo mocne pompy,co dla wielu wyznawców ich zdaniem jedynie słusznego numeru ...107J jest niemożliwe,bo tylko ori 11tka ...107J robi robotę. Wystarczy trochę innych dodatkowych modyfikacji i jest pompa 11tka o wydajności 12tki:naughty:.Już kilka osób przekonało się do hybryd i z zadowoleniem się o nich wypowiadają. Wszyscy moi znajomi posiadacze tdi już na takich ganiają,zachwyceni są jak dzieci nowymi zabawkami. Aaa,przyjrzyj się pewnemu elementowi wewnątrz pompy z reni i tej 107j.Suwmiarka coś podpowie i nie mam na myśli podkładki kalibrującej dawkę paliwa.
krzysiek1606 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 Renia ma inaczej skalibrowany nastawnik,tam są inne wtryski,więc i inne zapotrzebowanie na paliwo.Najmocniejszy z rodziny dti to hdk 248,drugi co do mocy nastawnik z gamy hdk. ja mam założony nastawnik hdk 253
sagon Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 To trochę słabszy,mimo to i tak jest mocniejszy,jak te z tdi.
krzysiek1606 Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 To trochę słabszy,mimo to i tak jest mocniejszy,jak te z tdi. to ktory nastawnik jest najlepszy
fusse Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 wrzucilem nastawnik z afn, wrzucac z ahh, bedzie lepiej?
krzysiek1606 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Opublikowano 19 Maja 2013 wrzucilem nastawnik z afn, wrzucac z ahh, bedzie lepiej? dzis bylem na dynomecie by sprawdzic ori11 jak dostane maila to wkleje wykres tak dla porownania pompy z ahh do pompy z reni 988 na fali de110 na tym samym programie slabszy 11-tka.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się