wojtek459 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 mam mały problem z odkręceniem śruby na wale korbowym, od przodu silnika jak jest bliźniacze koło pasowe na pasek wieloklinowy za tym kołem jest koło napędowe paska rozrządu I te koło jest przykręcone centralną śrubą jak mi się zdaje to calowy łeb. I teraz pytanie co za łeb to jest 12-kątna i ma półokrągłe boki ktoś by mógł mi podać wymiary tej śruby. i nazwę tej główki Audi A4 B5 sedan 1995r. 1.6 ADP benzyna <br /><br />
Bartoszzz Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 jeżeli chcesz ściągnąć tylko to koło pasowe to wystarczy odkręcić cztery śrubki imbusowe wokół tej centralnej śruby, opukać młotkiem lub pociągnąć mocna jak nie będzie chciało zejść, natomiast jeżeli musisz odkręcić tą centralną śrubę to nasadka 12-kątna rozmiar 19.
wojtek459 Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 do uszczelniacza muszę dojść bo sprawdzałem 6-kątną to mi 20 nie wchodzi chyba że na chama w bić ale to uszkodzę śrubę, a 21 za duży rozmiar ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ---------- będę próbować 12-kątną nasadką zobaczymy a jak ten łeb śruby się nazywa
Bartoszzz Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 nie próbuj odkręcić tego nasadką 6-kątna, bo tylko rozwalisz śrubę. nasadka 12-kątna nr.19 jakaś ewentualnie przedłużka i heja. jest to śruba z łbem dwunastokątnym
powaguspisz Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Condor Werkzeug - Narzędzia - Klucze i wkrętaki - klucze nasadowe, specjalne - M35343 - Nasadka 12-kątna 1/2" 24 x 78 mm - Condor Werkzeug - narzędzia Każdy mechanik powinien to mieć,
wojtek459 Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 już kupione to są specjalne nasadki ---------- Post dopisany at 17:13 ---------- Poprzedni post napisany at 17:12 ---------- bardzo dzięki za pomoc ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 17:13 ---------- to taka nasadka jest potrzebna
Bartoszzz Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 to co pokazujesz to jest do śrub typu spline. natomiast nasadka do śruby dwunastokątnej masz na zdjęciu niżej. <br /><br />
edekxp Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Do tego jeszcze klucz pneumatyczny i na pewno odkręcisz, bo samą grzechotką to może być problem
wojtek459 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Opublikowano 15 Listopada 2012 tak to są SPLINE już wiadomo nie wiedziałem oczywiście i odkręcone wymieniony uszczelniacz jest git ---------- Post dopisany 15-11-2012 at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany 14-11-2012 at 20:03 ---------- jak ustawić zapłon w tym silniku ADP 1.6 dzisiaj ustawiłem i odpaliłem. No i ładnie odpaliła tylko że ma minimalne wibracje
edekxp Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Może rozrząd a nie zapłon, chyba że chodzi ci o koło aparatu zapł.W tym silniku rozrząd bardzo prosty, trzy koła + rolka.Ustawiasz na znaki i ma być dobrze
wojtek459 Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 rozrząd jest ustawiony na znaki a koło zapłonu ma znak tylko do czego go ustawić. w tej chwili jest ustawiony i wczoraj odpaliłem tylko silnik ma małe wibracje nie mam pewności czy dobrze ustawiłem
edekxp Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Tam są znaki na obudowie a jak nie ma to trzeba było sobie zrobić przed zdjęciem paska. Instrukcja:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się