Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Śruba


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam mały problem z odkręceniem śruby na wale korbowym, od przodu silnika jak jest bliźniacze koło pasowe na pasek wieloklinowy za tym kołem jest koło napędowe paska rozrządu

I te koło jest przykręcone centralną śrubą jak mi się zdaje to calowy łeb.

I teraz pytanie co za łeb to jest 12-kątna i ma półokrągłe boki ktoś by mógł mi podać wymiary tej śruby.

i nazwę tej główki

Audi A4 B5 sedan 1995r. 1.6 ADP benzyna

Zdj_cie0577.jpg

<br /><br />

Opublikowano

jeżeli chcesz ściągnąć tylko to koło pasowe to wystarczy odkręcić cztery śrubki imbusowe wokół tej centralnej śruby, opukać młotkiem lub pociągnąć mocna jak nie będzie chciało zejść, natomiast jeżeli musisz odkręcić tą centralną śrubę to nasadka 12-kątna rozmiar 19.

Opublikowano

do uszczelniacza muszę dojść

bo sprawdzałem 6-kątną to mi 20 nie wchodzi chyba że na chama w bić ale to uszkodzę śrubę, a 21 za duży rozmiar

---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ----------

będę próbować 12-kątną nasadką zobaczymy

a jak ten łeb śruby się nazywa

Opublikowano

nie próbuj odkręcić tego nasadką 6-kątna, bo tylko rozwalisz śrubę. nasadka 12-kątna nr.19 jakaś ewentualnie przedłużka i heja.

jest to śruba z łbem dwunastokątnym

Opublikowano

już kupione to są specjalne nasadki

---------- Post dopisany at 17:13 ---------- Poprzedni post napisany at 17:12 ----------

bardzo dzięki za pomoc

---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 17:13 ----------

Zdj_cie0586.jpg

to taka nasadka jest potrzebna

Opublikowano

to co pokazujesz to jest do śrub typu spline.

natomiast nasadka do śruby dwunastokątnej masz na zdjęciu niżej.

nasadka12katna.jpg

<br /><br />

Opublikowano

Do tego jeszcze klucz pneumatyczny i na pewno odkręcisz, bo samą grzechotką to może być problem

Opublikowano

tak to są SPLINE już wiadomo nie wiedziałem oczywiście i odkręcone wymieniony uszczelniacz jest git

---------- Post dopisany 15-11-2012 at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany 14-11-2012 at 20:03 ----------

jak ustawić zapłon w tym silniku ADP 1.6 dzisiaj ustawiłem i odpaliłem.

No i ładnie odpaliła tylko że ma minimalne wibracje

Opublikowano

Może rozrząd a nie zapłon, chyba że chodzi ci o koło aparatu zapł.W tym silniku rozrząd bardzo prosty, trzy koła + rolka.Ustawiasz na znaki i ma być dobrze

Opublikowano

rozrząd jest ustawiony na znaki a koło zapłonu ma znak tylko do czego go ustawić.

w tej chwili jest ustawiony i wczoraj odpaliłem tylko silnik ma małe wibracje

nie mam pewności czy dobrze ustawiłem

Opublikowano

Tam są znaki na obudowie a jak nie ma to trzeba było sobie zrobić przed zdjęciem paska.

Instrukcja:

aparatzap1420onoiwy.jpg

16adpcz4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...