danielom Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Witam Mam u siebie od jakiegos czasu problem z drganiami. Mianowice objawia sie to w przedziale 1,8 tys do 2,0 tys obr ale dopiero od 3 biegu, na 1 i 2 tego nie ma. skacze wtedy lewarek i czuc na karoserii ze wibruje, powyzej tych obr oraz ponizej drgan poza normalnymi dla TDI nie ma. wystarczy ze lekko poloze noge na gazie, wiec wykluczam tu dwumas, ktory zreszta jest nowy AWX. dodatkowo lewarek ma spory ruch w przod przy dodaniu gazu, po odpuszczeniu wraca o jakies 1,5 cm. co obstawiac? poduszki ktores? przeguby? moze wydech? ale to by chyba tez bylo na 2 pierwszych biegach. moze ktos sie spotkal z czyms takim i wie co pomoglo? dzieki z gory za pomoc
vauxhall95 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 nastawnik/cisnienie wtryskow przeguby wewnetrzene sprobuj nasmarowac
danielom Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 nastawnik ostatnio dzwigalem ale nie rozbieralem i bylo czysto. wtryski 220/300 ale czy nawet przy muskaniu gazu mialyby taki wplyw? przeguby sprawdze bo najbardziej podejrzane mi sie wydaja.
clinque Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Nie zwrocilem uwagi co sie dzialo u mnie z drazkiem, ale jak mi 'telepalo' to wlasnie przez przegub wew. Poduchy wyeliminowalem, bo wymienialem w zeszlym roku. Wymienilem cala polos z jednej strony, jak reka odjal. Teraz zaczelo znowu telepac i z drugiej strony tez sie zrobil luz, ale mam wrazenie ze na przegubie zew Objawy identyczne jak u Ciebie, najpierw dzialo sie tak na 4 i 5tce przy bucie, a po ilus set km juz na 3jce i nawet przy 'muskaniu' gazu a mamy identyko setup skocz na kanal i sprawdz poloski, a jak nie masz kanalu to kolo do gory wyczujesz od razu ktory ma wiekszy luz. Kupowalem kompletna polos z przegubami od forumowicza za bodaj 100plnow, a wymiana to godzina bez stresu
danielom Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 zebys wiedzial, ostatnio to mialem tylko na 4 i 5, teraz doszlo na 3. jak sprawdzic te przeguby? obstawiam prawy wew bo ostatnio widzialem cos tam smaru rozrzuconego a oslona wydawala sie cala, ale moze jak sie robi luz to wyrzuca?
trepek Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Jedno koło przednie do góry, zapalasz silnik, wbijasz jedynkę. Jak coś się dzieje na prostych kołach to wina przegubu wewnętrznego, jak coś na skręconych, to zewnętrznego.
danielom Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 tzn metode znam ale jak ten luz wylapac? zawieszenie pozwoli na to?
RoBi_Rs Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Jedno koło przednie do góry, zapalasz silnik, wbijasz jedynkę. Jak coś się dzieje na prostych kołach to wina przegubu wewnętrznego, jak coś na skręconych, to zewnętrznego. To w inwalidzie a w quattro jak ??
clinque Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 tzn metode znam ale jak ten luz wylapac? zawieszenie pozwoli na to? pozwoli na kanale normalnie na kolach poczujesz luz na polosi u mnie oslona byla cala, zero sladu, tylko dosc wyraznie wyczowalny luz na polosi wlasnie od str przegubu wew.
danielom Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 pocieszyles mnie troche bo to wlasnie podejrzewalem, jutro potestuje
clinque Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 pocieszyles mnie troche bo to wlasnie podejrzewalem, jutro potestuje Ty juz wymieniles dwumasa, ja mam jeszcze ori Kazdy mowil ze jak drgania przy przyspieszaniu to dwumas a tu sie obeszlo na szczescie po taniosci na forum stowe dalem za kompletna polos z przegubami
danielom Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 jak to przegub to kupuje od razu nowy. przy przyspieszaniu ok ale nie przy dotykaniu gazu, bo jak docisne fest to ciagnie tak szybko ze nie ma tych drgan.
clinque Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 jak to przegub to kupuje od razu nowy. przy przyspieszaniu ok ale nie przy dotykaniu gazu, bo jak docisne fest to ciagnie tak szybko ze nie ma tych drgan. orientowales sie ile kosztuje? bo wew. wystepuje wylacznie z polosia i lobro (nr 300829) kosztuje +- 650zl cena mooocno zaporowa, jesli potem mialoby sie okazac ze to jednak nie to
piotrsob1 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Jedno koło przednie do góry, zapalasz silnik, wbijasz jedynkę. Jak coś się dzieje na prostych kołach to wina przegubu wewnętrznego, jak coś na skręconych, to zewnętrznego. Jak masz ASR, ESP, QUATTRO lub mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, to uważaj co by ci auto z lewarka nie zjechało, zdrowie najważniejsze ................
danielom Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 jak to przegub to kupuje od razu nowy. przy przyspieszaniu ok ale nie przy dotykaniu gazu, bo jak docisne fest to ciagnie tak szybko ze nie ma tych drgan. orientowales sie ile kosztuje? bo wew. wystepuje wylacznie z polosia i lobro (nr 300829) kosztuje +- 650zl cena mooocno zaporowa, jesli potem mialoby sie okazac ze to jednak nie to To mnie zaskoczyles No to trza bedzie szukac polośki jakby co
clinque Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 jak to przegub to kupuje od razu nowy. przy przyspieszaniu ok ale nie przy dotykaniu gazu, bo jak docisne fest to ciagnie tak szybko ze nie ma tych drgan. orientowales sie ile kosztuje? bo wew. wystepuje wylacznie z polosia i lobro (nr 300829) kosztuje +- 650zl cena mooocno zaporowa, jesli potem mialoby sie okazac ze to jednak nie to To mnie zaskoczyles No to trza bedzie szukac polośki jakby co temat przerabialem, to moge pomoc pasuja od passata fla 2.3, wiec bedzie z 6 lat mlodsza jakby co kupisz taniej nowa maxgear, ale ja osobiscie wole pewna uzywke niz taki shit
danielom Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jakiś czas temu zmienilem poloske na uzywke ale bez luzu a objawy jak byly tak sa. chyba przyjrze sie pompie ktos gdzies kiedys pisal, ze trzeba odlaczyc jakis czujnik w skrzyni, zeby sprawdzic czy to wina nastawnika, potrafi ktos to przyblizyc?
vauxhall95 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ja tak miałem długi czas i sie okazało ze to cisnienia na wtryskach były do d*py meczylem sie sporo czasu.Wtryskie nie lały
danielom Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2013 do d*py tzn rozjechane czy za wysokie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się