Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na drazku i aucie 1,8 -2,0 tys od 3 biegu w gore.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam u siebie od jakiegos czasu problem z drganiami. Mianowice objawia sie to w przedziale 1,8 tys do 2,0 tys obr ale dopiero od 3 biegu, na 1 i 2 tego nie ma. skacze wtedy lewarek i czuc na karoserii ze wibruje, powyzej tych obr oraz ponizej drgan poza normalnymi dla TDI nie ma. wystarczy ze lekko poloze noge na gazie, wiec wykluczam tu dwumas, ktory zreszta jest nowy AWX. dodatkowo lewarek ma spory ruch w przod przy dodaniu gazu, po odpuszczeniu wraca o jakies 1,5 cm.

co obstawiac? poduszki ktores? przeguby? moze wydech? ale to by chyba tez bylo na 2 pierwszych biegach. moze ktos sie spotkal z czyms takim i wie co pomoglo? dzieki z gory za pomoc :)

Opublikowano

nastawnik/cisnienie wtryskow przeguby wewnetrzene sprobuj nasmarowac

Opublikowano

nastawnik ostatnio dzwigalem ale nie rozbieralem i bylo czysto. wtryski 220/300 ale czy nawet przy muskaniu gazu mialyby taki wplyw? przeguby sprawdze bo najbardziej podejrzane mi sie wydaja.

Opublikowano

Nie zwrocilem uwagi co sie dzialo u mnie z drazkiem, ale jak mi 'telepalo' to wlasnie przez przegub wew. Poduchy wyeliminowalem, bo wymienialem w zeszlym roku. Wymienilem cala polos z jednej strony, jak reka odjal. Teraz zaczelo znowu telepac i z drugiej strony tez sie zrobil luz, ale mam wrazenie ze na przegubie zew :decayed: Objawy identyczne jak u Ciebie, najpierw dzialo sie tak na 4 i 5tce przy bucie, a po ilus set km juz na 3jce i nawet przy 'muskaniu' gazu a mamy identyko setup :decayed: skocz na kanal i sprawdz poloski, a jak nie masz kanalu to kolo do gory :wink: wyczujesz od razu ktory ma wiekszy luz. Kupowalem kompletna polos z przegubami od forumowicza za bodaj 100plnow, a wymiana to godzina bez stresu :wink:

Opublikowano

zebys wiedzial, ostatnio to mialem tylko na 4 i 5, teraz doszlo na 3. jak sprawdzic te przeguby? obstawiam prawy wew bo ostatnio widzialem cos tam smaru rozrzuconego a oslona wydawala sie cala, ale moze jak sie robi luz to wyrzuca?

Opublikowano

Jedno koło przednie do góry, zapalasz silnik, wbijasz jedynkę. Jak coś się dzieje na prostych kołach to wina przegubu wewnętrznego, jak coś na skręconych, to zewnętrznego.

Opublikowano

tzn metode znam ale jak ten luz wylapac? zawieszenie pozwoli na to?

Opublikowano
Jedno koło przednie do góry, zapalasz silnik, wbijasz jedynkę. Jak coś się dzieje na prostych kołach to wina przegubu wewnętrznego, jak coś na skręconych, to zewnętrznego.

To w inwalidzie a w quattro jak ??

Opublikowano
tzn metode znam ale jak ten luz wylapac? zawieszenie pozwoli na to?

pozwoli :wink: na kanale normalnie na kolach poczujesz luz na polosi :wink: u mnie oslona byla cala, zero sladu, tylko dosc wyraznie wyczowalny luz na polosi wlasnie od str przegubu wew.

Opublikowano

pocieszyles mnie troche bo to wlasnie podejrzewalem, jutro potestuje :notworthy:

Opublikowano
pocieszyles mnie troche bo to wlasnie podejrzewalem, jutro potestuje :notworthy:

Ty juz wymieniles dwumasa, ja mam jeszcze ori :decayed: Kazdy mowil ze jak drgania przy przyspieszaniu to dwumas a tu sie obeszlo na szczescie po taniosci :wink: na forum stowe dalem za kompletna polos z przegubami :wink:

Opublikowano

jak to przegub to kupuje od razu nowy. przy przyspieszaniu ok ale nie przy dotykaniu gazu, bo jak docisne fest to ciagnie tak szybko ze nie ma tych drgan.

Opublikowano
jak to przegub to kupuje od razu nowy. przy przyspieszaniu ok ale nie przy dotykaniu gazu, bo jak docisne fest to ciagnie tak szybko ze nie ma tych drgan.

orientowales sie ile kosztuje? bo wew. wystepuje wylacznie z polosia i lobro (nr 300829) kosztuje +- 650zl :decayed: cena mooocno zaporowa, jesli potem mialoby sie okazac ze to jednak nie to

Opublikowano
Jedno koło przednie do góry, zapalasz silnik, wbijasz jedynkę. Jak coś się dzieje na prostych kołach to wina przegubu wewnętrznego, jak coś na skręconych, to zewnętrznego.

Jak masz ASR, ESP, QUATTRO lub mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, to uważaj co by ci auto z lewarka nie zjechało, zdrowie najważniejsze :)................

Opublikowano
jak to przegub to kupuje od razu nowy. przy przyspieszaniu ok ale nie przy dotykaniu gazu, bo jak docisne fest to ciagnie tak szybko ze nie ma tych drgan.

orientowales sie ile kosztuje? bo wew. wystepuje wylacznie z polosia i lobro (nr 300829) kosztuje +- 650zl :decayed: cena mooocno zaporowa, jesli potem mialoby sie okazac ze to jednak nie to

To mnie zaskoczyles :shock3: No to trza bedzie szukac polośki jakby co :kwasny:

Opublikowano
jak to przegub to kupuje od razu nowy. przy przyspieszaniu ok ale nie przy dotykaniu gazu, bo jak docisne fest to ciagnie tak szybko ze nie ma tych drgan.

orientowales sie ile kosztuje? bo wew. wystepuje wylacznie z polosia i lobro (nr 300829) kosztuje +- 650zl :decayed: cena mooocno zaporowa, jesli potem mialoby sie okazac ze to jednak nie to

To mnie zaskoczyles :shock3: No to trza bedzie szukac polośki jakby co :kwasny:

temat przerabialem, to moge pomoc :wink: pasuja od passata fla 2.3, wiec bedzie z 6 lat mlodsza jakby co :wink: kupisz taniej nowa maxgear, ale ja osobiscie wole pewna uzywke niz taki shit

Opublikowano

Jakiś czas temu zmienilem poloske na uzywke ale bez luzu a objawy jak byly tak sa. chyba przyjrze sie pompie :whistling: ktos gdzies kiedys pisal, ze trzeba odlaczyc jakis czujnik w skrzyni, zeby sprawdzic czy to wina nastawnika, potrafi ktos to przyblizyc?

Opublikowano

Ja tak miałem długi czas i sie okazało ze to cisnienia na wtryskach były do d*py meczylem sie sporo czasu.Wtryskie nie lały :)

Opublikowano

do d*py tzn rozjechane czy za wysokie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...