Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysoka temperatura


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no ok ale na ten mi dale gwarancje do roku to chyba nie jest tak zle. a jakies to firmy ori jest ???

---------- Post dopisany 22-11-2012 at 17:36 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2012 at 18:42 ----------

kupilem ori termostat z gwarancja na 2 lata za 60 zł. teraz czekam na wolny dzien i bedzie wymiana.

Opublikowano

gdzie kupiłeś ori za 60zł??

Opublikowano

u mnie w miescie koles sprzedaje. tak naprawde to takie same termostaty co sprzedaja w ASO to w normalnych slepach motoryzacyjnych maja tylko ze taniej

---------- Post dopisany 24-11-2012 at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2012 at 19:55 ----------

panowie pomozcie bo zaraz mnie szlak trafi. wymienilem ten termostat i okazał sie ze dalej temperatura do 100C i ciagle dolny waz zimny to go wyciagnelem i polecialem do sklepu wymienic go koles mi dal wahlera i tez sie chyba otworzyc nie chce to dzis po wymianie dalej jest te ok 100 C jak szybko jade. co jest grane???

Opublikowano

Może go odwrotnie wkładasz może chłodnica zabita,Ja rok temu kupiłem termostat za około 40pln i temp.na blacie i klimatroniku 88-89 stopni i nic się nie dzieje.Dziwna przypadłość z Twoim autem.

Opublikowano

chlodnica nowa.a wlozylem go tak jak był stary a stary dzialal kiedys dobrze. nie wiem a jak osiagnie 90C u ciebie to dolny waz jest zimny??? o u mnie tak

Opublikowano

na początku gdy temp.dojdzie do 90 st.C to jest zimny,dopiero po jakiś czasie robi się ciepły.Wskazówka na blacie dojdzie do 90C i nie drgnie ani w jedną ani w drugą stronę.

Opublikowano

i tak powinno byc czyli musze znow do sklepu naginac po trzeci juz termostat

Opublikowano

Dwa termostaty pod rząd-coś nie tak,mało prawdopodobne ale kto wie.W książce;Naprawiam Audi A4; znalazłem coś takiego--temperatura początku otwarcia około 87 st.C,temperatura końca otwarcia-102 st.C.

Opublikowano

na YT znalazlem filmik jak powinien sie otwierac termostat i u mnie jak go wrzuce do wody goracej to tylko pusci jeden pecherzyk powietrza i tyle nic wiecej sie nie dzieje. nie otwiera mi sie caly w wodzie. chyba bede musial oddac mu ten i niech daje nastepny.

Opublikowano
or kosztuje ze 100zł min bierz wahlera albo behr omijaj Verneta...

BEHR jest oryginalnym termostatem dawanym na pierwszy montaż w ASO kupisz to samo ale w opakowaniu AUDI/VW :decayed:

ja swojego BEHRa kupowałem od kolegi z forum ( nie pamiętam po roku nicku ) za jakieś 50 zł

ps. Wahler wytrzymał mi tydzień i zaczął się niedogrzewać silnik... po zmianie na BEHRa po dziś dzień non stop 90*c

Opublikowano

pierwszy to był ori a drugi mi dal na sprawdzenie własnie BEHRa i tez to samo

Opublikowano

u mnie na blacie non stop 90 natomiast zastanawia mnie taka rzeczy górny wąż gorący i twardy.. natomiast dolny też ciepły jak to u was wygląda na climatroniku temp od 90-95 na vagu 4 stopnie więcej... (kanał 49)

jak u was to wygląda z dolnym wężem >??

mówie to o sytuacji ok 16km przejechanych po mieście żeśko :)

Opublikowano

Podepnę się do tematu :wink:

1.8 ADR 1996r - nie dogrzewał się, temperatura nie chciała być wyższa niż 60-70 stopni zarówno na mieście jak i na trasie.

Kupiłem termostat Gates, jakiś mechaniur to wymieniał i temperatura wychodziła mi na postoju ponad 90 stopni więc jeszcze go odpowietrzyłem i przy jeździe po mieście trzymał 90 stopni. Ostatnio ojciec pojechał nim na sylwestra i mówił że na autostradzie zagrzał mu się do 110 stopni i aż się kontrolka zaświeciła więc się zatrzymał. Potem jakoś dojechał na miejsce i przed powrotem odpowietrzył go po raz kolejny ale w drodze powrotnej to samo.

Czyli przed wymianą termostatu się nie dogrzewał a po wymianie się przegrzewa :facepalm:

Podjadę tam dzisiaj po pracy zerknąć co i jak, zwrócić szczególną uwagę na coś konkretnego czy sprawdzać wszystko po kolei? No może poza samym termostatem bo nie mam teraz warunków na prace pod autkiem :wink:

Opublikowano

pompa wody na 110% miałem to samo

Opublikowano

pompa wody do wymiany to samo miałem w poprzedniej ,pompa wymieniona i wszystko gitara a tak przy okazji wymiana rozrządu by pasowała

Opublikowano

Dla potomnych, mój problem polegał na tym że nie wymieniłem tego termostatu sam gdyż jakiś geniusz założył go na odwrót... :facepalm:

Opublikowano

Panowie a co powiecie na taki numer. Stary termostat w jesienno zimowych warunkach dawał temp do 72-76st C. Wymiana na Wahlera, na początku wszystko ok, trzyma ładnie 89-90st C (przy minusie na zewnątrz). Ostatnio rośnie w miejskich warunkach do 92-93st C - taka normalna temperatura pracy, ale jak stanę w korku to potrafi złapać i 98st C. Wszystkie temp podaję z kanału 49 climatronic'a. Wskazówka na zegarach od 80st na climatroniku wędruje na 90st a nawet dalej jakby 91st C. O co cho? Mam się przejmować?

Opublikowano

Dobrze go odpowietrz przede wszystkim.

Opublikowano

Dzisiaj podjechałem do mechanika, sprawdzaliśmy czy jest dobrze odpowietrzony no i jest. Tym bardziej, że po wymianie termostatu i odpowietrzeniu w ciągu pierwszych trzech dni "wciągnął" jeszcze 2,7l płynu :D No i teraz już nie zasysa a zrobiłem ze 3500km..

Temperatura na blacie ok 92st C, na kanale 49 climatronic 95st. , miernik w dłoń i sprawdzamy temp płynu w zbiorniczku wyrównawczym. I zdziwienie, bo tylko 80st C. Diagnoza - czujnik temp. 104zł w ASO jakby ktoś był ciekawy. Jutro wymiana ciekawe czy coś się zmieni :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...