horny devil Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 hmmm ja mam motortemperatur. Więc chyba gadamy o tym samym. Czyli głównym winowajcą będzie czujnik temperartury który daje sygnał na wskaźniki. Domyślam się że informacje na kanał 51 daje inny czujnik? Jeśli tak to pytanie czy ktoś wie jaki to czujnik. Jaki ma nr i gdzie się znajduję. Chciał bym to jutro zamówić zaraz. No chyba że to informacja z tego samego czujnika to w tedy nadal zegary będą winne. Ale żeby w dwóch naraz padł wskaźnik??
darko Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 z tyłu silnika przy ścianie grodziowej masz dwa czujniki,jeden dwupinowy i jeden czteropinowy,jeden z nich daje sygnał na zegary,drugi na klimatronik-musisz poszukac który jest od czego,bo nie pamiętam
xdanielx Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Witam. Odgrzeję temat, pisałem już w innym temacie, ale tutaj więcej osób się udzielało więc może szybciej dostanę odpowiedź. Do rzeczy, silnik normalnie pracuje, nagrzewa się w takim samym czasie (mierzone w czasie dojazdów do pracy) jak kiedyś, trzyma temp. 90 dopóki jadę, jak się zatrzymam nie gasząc silnika to powoli temp. rośnie do 110, jak znowu ruszę i jadę jakiś kawałek to wróci do 90. Kolor płynu jest brązowy, mętny, nie ma żadnych tłustych oczek (jak kupiłem auto to był straszny syf w układzie przepłukałem i wymieniłem płyn- pewnie czeka mnie to samo). W układzie robi się dziwne podciśnienie, nie wiem czy to tak ma być, jak nie odkręcam korka to stan płynu jest minimum, jak odkręcę to syczy i stan się podnosi. Pytanie do was gdzie szukać problemu? Termostat? a może chłodnica czy cały układ zasyfiony i nie wyrabia? Teraz mogę dodać jeszcze, że na kanale 49 klimatronika pokazuje mi tą samą temp. co na liczniku, oraz dolny wąż od chłodnicy jest zimny. Górny przy wskazaniach 90* jest mocno ciepły, żaden nie jest twardy- oba dają się ścisnąć.
MatUSh Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Witam. Odgrzeję temat, pisałem już w innym temacie, ale tutaj więcej osób się udzielało więc może szybciej dostanę odpowiedź.Do rzeczy, silnik normalnie pracuje, nagrzewa się w takim samym czasie (mierzone w czasie dojazdów do pracy) jak kiedyś, trzyma temp. 90 dopóki jadę, jak się zatrzymam nie gasząc silnika to powoli temp. rośnie do 110, jak znowu ruszę i jadę jakiś kawałek to wróci do 90. Kolor płynu jest brązowy, mętny, nie ma żadnych tłustych oczek (jak kupiłem auto to był straszny syf w układzie przepłukałem i wymieniłem płyn- pewnie czeka mnie to samo). W układzie robi się dziwne podciśnienie, nie wiem czy to tak ma być, jak nie odkręcam korka to stan płynu jest minimum, jak odkręcę to syczy i stan się podnosi. Pytanie do was gdzie szukać problemu? Termostat? a może chłodnica czy cały układ zasyfiony i nie wyrabia? Teraz mogę dodać jeszcze, że na kanale 49 klimatronika pokazuje mi tą samą temp. co na liczniku, oraz dolny wąż od chłodnicy jest zimny. Górny przy wskazaniach 90* jest mocno ciepły, żaden nie jest twardy- oba dają się ścisnąć. Sluchaj auto sie nagrzewa booo to normalne ale ale cos moze jest zapowietrzone , płyn brązowy mętny ?? to do wymiany a moze masz termostat j**nięty.... i zle trzyma temp. sprawdz to. Albo najlepiej to kup nowy termostat firmy WAHLER do tego 5L KULERA K2. i wymien cały płyn wraz z termostatem i zobacz czy problem się powtarza.
dee_jay_maniek Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Ja też bym stawiał na termostat. Mam w pełni sprawny ori bo wymieniałem stawiając ze mi padl, lecz okazal sie sprawny.
xdanielx Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Dobra panowie, taka sytuacja, problem mój opisywałem powyżej. Teraz tak, uszczelka pod głowicą zrobiona, przy tym inne uszczelki, paski, rozrząd i pompa wody. Po tym, po rozgrzaniu dalej gotuje wodę. Wymieniony termostat i dalej to samo, przepłukany układ chłodzenia, sprawdzona drożność chłodnicy jak i wszystkich króćców, wszystko ok a wodę gotuje. Górny wąż od chłodnicy robi się twardy i gotuje wodę. Przed remontem w czasie jazdy temperatura wracała do normy, a teraz nie ma różnicy po rozgrzaniu gotuje. Co to może być?
xdanielx Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Może ciulaty termostat przed wymianą na ten który jest obecnie było to samo, jutro bez termostatu spróbuje, ale normalnie ręce opadają
rafal9119 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 spróbuj odkamienic nagrzewnice może to pomoze
xdanielx Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 spróbuj odkamienic nagrzewnice może to pomoze No a jeśli grzeje się w środku po takim samym czasie, znaczy dmucha ciepłym powietrzem w środku normalnie i jak już złapie temp. to gorącym to czy szukać w nagrzewnicy przyczyny? Usłyszałem że przyspieszony zapłon może coś takiego powodować? Spotkał się ktoś z czymś takim? Jutro będę jeszcze raz oglądał wszystkie rury układu chłodzenia.
prezesik Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 który mam kupic z katalogu inter cars
prezesik Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Juz zamówiłem ori w audi za 125 zł ale nazwy mi nie podali wiec teraz nie wiem co i jak mi chce sprzedać jakies sugestie Wysłane z iPhone przez Tapatalk
horny devil Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Ja też brałem ori za 150:doh:
sopel0194 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Witam. Mam problem z moją Audi. Chodzi o to że gotuje sie dochodzi do 120 stopni, ogrzewanie zimne, dolny wąż od chłodnicy zimny tak jak i dwa węże idące do nagrzewnicy. Termostat wymieniony puszcza i nadal sie gotuje a co najgorsze w zbiorniku wybija ciśnienie. POMOCY Co do autka Audi a4 b5 1.6 74kw 170tyś z klimatronikiem przebieg moze ktoś coś doradzi bo już nie mam pojęcia co może być, oby nie uszczelka pod głowicą. Pozdrawiam Serdecznie i z góry dzięki za odpowiedż.
horny devil Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 a ten czujnik temp na tylnej grodzi jak w 1.8 też masz??
prezesik Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Witam.Mam problem z moją Audi. Chodzi o to że gotuje sie dochodzi do 120 stopni, ogrzewanie zimne, dolny wąż od chłodnicy zimny tak jak i dwa węże idące do nagrzewnicy. Termostat wymieniony puszcza i nadal sie gotuje a co najgorsze w zbiorniku wybija ciśnienie. POMOCY Co do autka Audi a4 b5 1.6 74kw 170tyś z klimatronikiem przebieg moze ktoś coś doradzi bo już nie mam pojęcia co może być, oby nie uszczelka pod głowicą. Pozdrawiam Serdecznie i z góry dzięki za odpowiedż. Najważniejsze bo nie napisales odpowietrzyles układ jestes prwien na 100% ze jest dokladnie odpowietrzony?
rafal9119 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Opublikowano 29 Marca 2014 Siema temat termostatu ogarniety przyszłe dni cieple i czuc ze dolny waz staje sie goracy po osiagnieciu 90C temperatura wacha sie w granicach 87-95C. Wkacu mi sie udało ciekawe na jak dlugo.
zola18 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 aktualnie mam taki sam problem auto stoi i nie przekracza 90 stopni jak jade kawałek to odrazu 120 stopni termostat wymieniony i nadal to samo celuje że pompa wody pada bo mamy podobne objawy
rafal9119 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 troche to dziwne ale w cieplejsze dni termostat prawidlowo sie otwiera i temperature trzyma w granicach 88-93C. az dziwne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się