radoslawbogusla Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 na kanale 51 temperatura od 95÷98 a na kanale 49 caly czas pokazuje 0 gdzie na liczniku temperature pokazuje caly czas od 90÷93
Langista Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 To masz przedliftową wersję, i na kanale 49 pokazuje Ci błędy, nie temperaturę. Niemniej jednak za wysoka ta temperatura cieczy u Ciebie. Jesteś pewny, że dobrze odpowietrzyłeś układ po wymianie termostatu?
radoslawbogusla Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 wydaje mi się że tak przez zbiorniczek wyrownawczy innej możliwości nie ma.Ale jak co możesz napisac jak to zrobić. Ale jak na kanale 51 pokazuje 98 to czemu na zegarach 93 ?
Langista Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Bo tak są zegary zrobione, żeby nie 'niepokoić' kierowcy. Wskazówka temperatury płynu często ma tolerancję ~7 stopni, bo podczas jazdy płyn waha się między 85 a 93 stopni w zależności od rodzaju jazdy i jak często otwiera się termostat. Wskazówka pokazuje 90C żeby kierowca wiedział że wszystko gra, a nie drapał się po głowie i myślał dlaczego ta wskazówka tak skacze. Z tego co wiem to Ty powinieneś mieć specjalną śrubkę do odkręcania na potrzeby odpowietrzania, powinna być na jednym z wężyków przy głowicy. Ja tego nie mam i u mnie odpowietrzanie wygląda tak, że nalewam płynu do pełna, zakręcam zbiorniczek, ustawiam nawiew na HI i gazuje go, aż zagrzeje się do ~70 stopni, sprawdzam czy trzeba dolać płynu, zazwyczaj ten drugi raz dolewam znowu do pełna, zakręcam i grzeje go na postoju do 85 stopni. Poziom płynu jest powyżej maksimum, ale sam schodzi po czasie jak układ się odpowietrza.
zlosnik321 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Witam. Jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość na moim forum po prostu się pomysły skończyły więc postanowiłem tutaj opisać problem. Posiadam Passata B5 z silnikiem 1.8 ADR PB + LPG. Mam poważny problem od kilku dni, otóż silnik się przegrzewa termostat się nie otwiera, wąż dolny cały czas zimny!!Co do tej pory zrobiłem:Rozrząd wraz z pompą wodytermostat pierwszy z Gates'a następny na Wahler'a więc nie ma mowy o wadliwym termostacie.Nowe czujniki temperatury. (temperaturę mierzę także pirometrem i pomiary się pokrywają)Dziś wymyłem cały układ chłodzenia wszystko drożne !!Jeździłem do tej pory bez termostatu ale silnik się nie dogrzewa brak ogrzewania a z racji tego że jeżdżę na taxi nie ma mowy o braku ciepłego nawiewu.Co robić bo już nie mam siłyDodam że jak jest podpięta nagrzewnica słychać głośne przelewanie się płynu w nagrzewnicy. Tutaj zamieszczam filmik do węży od nagrzewnicy cały czas powietrze jest tłoczone. Głowa zdjęta uszczelka ok. Głowa po sprawdzeniu szczelności i planowaniu jutro będzie składanie. W czym problem ?
radoslawbogusla Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 no to własnie ja tak odpowietrzałem jak Ty opisałeś śruba do odpowietrzenia słyszałem że jest ale w silniku o pojemności 1,8 benzynka . Wydaje mi sie ze jest dobrze odpowietrzony bo grzewanie dmucha cieplutkim powietrzem. Ale zastanawiam się czy nie powinien otwierać się termostat przy takiej temperaturze jak u mnie pokazuje czyli 95-98 chyba , że się myle
Langista Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 A w jaki sposób odpowietrzałeś układ?
Langista Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Termostat MUSI otworzyć się przy 88 stopniach, jeżeli jest sprawny.
zomolek Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Odpowietrz układ zobacz czy cienkim wezykiem od zbiorniczka wyrownawczego leci płyn im silnik cieplejszy tym cieplejszy płyn bedzie tam leciał z wezyka a jesli odpowietrzasz to otworz korek od zbiornicka wyrownawczego i kontroluj Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Dolny waz jest cały czas zimny i tak ma być w adr. Jak sie auto nie nagrzewa to tylko termostat, termostat to jest czeski film, zeby za 1 razem trafić na sprawny. Podnosi Ci sie stan płynu w zbiorniczku albo cos podobnego?
k232 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Langista nie koniecznie musi, ja jak zmieniałem termostat na wahlera to na opakowaniu było napisane, ze otwiera sie przy 93 stopniach wiec nie ma opcji aby temp te kilka stopni nie poszła do góry, musi pójść, termostat sie otworzy i w czasie jazdy temp będzie opadac
zlosnik321 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 A w jaki sposób odpowietrzałeś układ?Odpowietrzalem na różne sposoby z korkiem i bez zdejmowanie węża z nagrzewnicy i nic Odpowietrz układ zobacz czy cienkim wezykiem od zbiorniczka wyrownawczego leci płyn im silnik cieplejszy tym cieplejszy płyn bedzie tam leciał z wezyka a jesli odpowietrzasz to otworz korek od zbiornicka wyrownawczego i kontroluj Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka U mnie wogole nie idzie woda tym małym wezykiem termostat behr był jeszcze Gates i jeszcze jakiś inny i dalej nic woda w zbiorniczku cały czas zimna
zomolek Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Najlepsze termostat to wahler a tym wezykiem musi woda isc jak nie to pewnie cos nie tak z pompą wody Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
zlosnik321 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Najlepsze termostat to wahler a tym wezykiem musi woda isc jak nie to pewnie cos nie tak z pompą wody Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Pompa stara nie miała oznak żadnego uszkodzenia oraz nowa która jest założona. Podobno behr lepszy odd wahlera . Jak mam odkrecony zbiorniczek i zaczyna wskazówka iść na 100-110 stopni zaczya wywalać płyn jeśli zakręce zbiorniczek nic się nie dzieje i słychać cały czas bulgotanie w nagrzewnicy Edytowane 17 Listopada 2016 przez zlosnik321
zomolek Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 A pompa wody to masz na rozrzadzie czy osobno na pasku Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
zlosnik321 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 A pompa wody to masz na rozrzadzie czy osobno na pasku Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka osobno
zomolek Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 To ja wyjmij czasem koło oski od pompy wody spada kołko i nie ma obiegu Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
zlosnik321 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 To ja wyjmij czasem koło oski od pompy wody spada kołko i nie ma obiegu Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka wszystko sztywno siedzi otworem od termostatu nie da sie zakrecic wirnikiem
zomolek Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Wes zadzwon 609253402 Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Sama pompe wody sprawdz czy jest kołko na osce vzy nie jest luźne zadzwon to tobie wytłumacze o co chodzi Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Langista Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Też mam Wahlera i mi otwiera się przy 88
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się